29 באפריל 2012

שיט שבנות אומרות: גרסת מייבלין ניו יורק

לפני חודשיים רצו באינטרנט מספר סרטונים באותו נושא: "שיט שאנשים אומרים על..." (למיטב הלהיטים), ואחד מהמבדרים ביותר היתה סדרת "שיט שפאשניסטות אומרות", שכמו שהשם מסגיר: מיטב השטויות שבנות חובבות אופנה אומרות.

אני חושבת שלפני שהתחלתי לכתוב בבלוג לא הייתי מאמינה שאפילו רבע מממה שהן אומרות קורה באמת ושכל השטויות האלה הן מניירות של דמויות מסדרות כמו ה"גוסיפ גירל", אבל אחרי שיצא לי לפגוש כמה פאשניסטות אני מצטערת לבשר שהדברים האלה נלקחו מהחיים האמיתיים. פרייסלס.

שיט שפאשניסטות אומרות


(זיהיתן את OMG Shoes?)


שיט שפאשניסטות אומרות, חלק 2



שיט שפאשניסטות אומרות בשבוע האופנה בניו יורק



מה עשו במייבלין ניו יורק? לקחו את הדמות של פטריק, הפאשניסטה הנלהבת וגייסו אותה לקמפיין פרסום אינטרנטי שמבשר על הפנים החדשות שלהם (שארלוט פרי, הדוגמנית שסימן ההיכר שלה הוא שיער ורוד, מה שכמובן התקבל בהתלהבות בטאמבלר), כמו שרק פאשניסטה היסטרית שמקושרת בתעשייה יודעת לעשות...




הכניסה של עולם האופנה והטיפוח למימד האינטרנטי היא מפתיעה, אני חושבת שזו הזדמנות שרק עכשיו התחילה להתבהר לבתי האופנה העולמיים. הקשר עם הקונות והמעריצות של המותגים לא יכול להסתכם רק בהרצת חשבון טוויטר פעיל ועמוד פייסבוק פורה.
הוא לא יכול להיות רק פרסומות במגזינים עם קוד QR או אפליקציה לאייפון, הוא צריך להיות הרבה מעבר לזה. הוא צריך להיות נוכח ולהתייחס לטרנדים העולמיים באינטרנט, כמו שמייבלין ניו יורק עשו השבוע.

6 תגובות:

  1. הסרטונים האלו קורעים מצחוק!!
    ניגנתי מיד את כולם פעמיים!
    :)

    השבמחק
  2. אני מכורה אליו!
    לא מזמן ראיתי סרטון שלו באייפד ואבא שלי ישב ליד. הוא הסתכל עליי במבט תוהה ואמר "לפחות שיוריד שיערות מהיד, זה יותר אותנטי בתור בחורה". הזקן לא הטריד אותו כנראה :)

    לא ראיתי את הסרטון עם מייבילין.
    פוסט משעשע ביותר!

    השבמחק
    תשובות
    1. אוי קרן הרסת אותי מצחוק עם הזקן :)

      מחק
    2. חחח מצחיק כמה שזה עצוב :)

      מחק
  3. נהנתי מהפוסט הזה ברמות אחרות.

    השבמחק

שיהיה לך יום קסום מלא בנצנצים וחדי קרן מעופפים!