18 באפריל 2012

חזון הקיץ שלי

לא ברור לי מה זו ההמצאה הזו של אביב שכולם מדברים עליה בזמן האחרון, כי לא היה שום אירוע שאפילו מזכיר אביב בשנים האחרונות. במדינת תל אביב בה אני מבלה את רוב שעות היממה שלי זה חורף, ואז קיץ, ואין שום דבר באמצע. וחם! חם ומגעיל! ובעוד חודש יהיה עוד יותר חם!

כל המחשבות האלה על התחממות מהירה והתקררות מהירה (היום 34 מעלות, מחר 24 מעלות. מה?) גורמות לי לחשוב על החור באוזון ועל כדור הארץ ועל האפוקליפסה הקרבה על בני האדם. אופטימי, לא?
נראה לי שברור מאליו שאני מהאנשים שנובלים בקיץ...

אני מנסה להפסיק לחשוב על זה ולדמיין קיץ אחר. אז אי שם בפנטזיות שלי, כך הולך להראות הקיץ שלי: אוורירי, קליל ומלא בהפתעות קטנות (ומלא בשמלות. בלי מכנסיים בשבילי השנה, תודה!).


Dorothy Perkins favorites

מבחר שמלות מדורותי פרקינס (קליק על השמלות המוקטנות לקניה)




 

שמלת קולר קלילה של לני אוזן (ההיא עם פרוייקט הגמר הנהדר לשנקר)
להשיג בחנויות רזילי, אמילקה, גברת לוין ובוטיק דידי. לעמוד הפייסבוק ושאר הקולקציה


ואחרי פוסט זוועות אסוס, בואו לא נשכח שהם עדיין מעצמת השמלות המהממות והזולות של האינטרנט (לחיצה על התמונה ללינק שלה באתר):

 

 

 

 

מי יתן וימציאו מזגן אישי שאפשר לתפור לשמלות.
שבוע טוב :)

4 תגובות:

  1. דווקא עונות מעבר כגון אביב הן לא "נעימות" יותר מבחינת מזג אוויר, אלא מתאפיינות במזג אוויר לא יציב, שזה בדיוק מה שיש עכשיו.
    למעשה, בקיץ כמעט ואין חמסינים, סתם חם.

    השבמחק
  2. מחר 24 מעלות? איזה מזל. את יודעת מה היתרון (היחיד) של החמסין הזה? הוא מפזר באוויר את ריחות פרחי האביב (חום תמיד מפזר ריחות טוב יותר, כמו מבער ושמן ריחני). יצאתי קצת פיוטית, אבל זו עובדה מוצקה.

    השמלת "מאלט" של אסוס הכי מגניבה. אם יהיה לי אומץ, תהיה לי כזו מתישהו. אני תמיד חושבת על הגזרה הזו כ"שמלת ג'נוארי ג'ונס", כי היא הראשונה שראיתי לובשת משהו כזה.

    השבמחק
  3. הפוסט הזה עושה לי חשק לבכות... כ"כ הרבה שמלות יפהפיות, כ"כ מעט כסף....

    השבמחק
  4. איך שמתחיל הקיץ, אני מחביאה את הג'ינס במעמקי הארון ולובשת אך ורק חצאיות ושמלות. פשוט חם מדי לכל דבר אחר..אני דואגת לשלב עם אקססוריז, אני בוחרת סרט לשיער (יש לי מגרה לסרטים מומלצים בצבעים שאני אוהבת) ומתאימה עם השמלה. ככה לא משעמם לי.

    השבמחק

שיהיה לך יום קסום מלא בנצנצים וחדי קרן מעופפים!