12 באפריל 2012

אותה דוגמנית, אותם צלמים: שיתוף פעולה עוצר נשימה

החג השני של פסח תמיד נשמע לי כל כך מוזר. לא באמת חוגגים אותו אבל הוא פשוט שם על הלוח. לאף אחד לא באמת אכפת מהחג השני אלא ממה שבא אחריו: המימונה. בתור אשכנזית מצויה לא הייתי מעולם במימונה וגם לא טעמתי מופלטה בחיי, ומרגישה כל כך לא קשורה לכל ההתרחשות של סוף פסח...

החלטתי ללכת עם ההרגשה של ה"תלישות" מפסח ולהביא שתי הפקות אופנה תלושות מהמציאות בכיכובה של דפני גינס בת ה-40+, מה שעושה אותה לשונה ומוזרה בעולם האופנה בצורה אוטומטית, עוד לפני שרואים את ההבעות והשיער המוזר שלה.

ההפקה הראשונה נעשתה למגזין Muse והשניה נעשתה למגזין ה-Tatler, אך שתיהן צולמו ע"י מרקוס ואינדראני, צמד צלמים שעובדים ביחד ומייצרים תמונות אייקוניות ובלתי נשכחות, מה שגרם לשתי ההפקות להראות כמו הפקה אחת ארוכה ומרהיבה, תלושה מן המציאות ועוצרת נשימה.

Daphne Guinness by Markus + Indrani
Muse Magazine






Daphne Guinness by Markus + Indrani
Tatler Magazine








התמונה האהובה עלי.

חג פסח שני שמח!

7 תגובות:

  1. אני אקח את הבחור מהסירה, ארוז to go בבקשה.

    השבמחק
  2. שתי ההפקות מדהימות! התמונה שהכי התחברתי אליה היא זו בחלון... freedom and restrain in one photo...

    חג שמח!

    השבמחק
  3. ואיך שכחתי... תתחדשי על הלוגו החדש לבלוג! אהבתי מאוד!

    השבמחק
  4. Those pictures are absolutely stunning! Thank you so much for your lovely comment on my skirt :)

    השבמחק
  5. ואוו...התמונה הרבעית ממש מרגשת אותי. יופי של תמונות עם הרבה עומק

    השבמחק
  6. הפקה מדהימה. אני אוהבת את דפני והיא באמת
    יוצאת דופן מכל הבחינות!
    שבוע נהדר!

    השבמחק

שיהיה לך יום קסום מלא בנצנצים וחדי קרן מעופפים!