2 בספטמבר 2012

קצת על עצמי, קצת עליכן. וכמובן שגם הגרלת בושם "Mademoiselle Ricci"

שלשום היה יום הבלוגר הבינלאומי, ונכון שנהוג להמליץ על בלוגרים אחרים אבל אני עושה את זה גם ככה במשך השנה בפינת הבלוגר המומלץ, אז חשבתי לעשות משהו שונה ולספר על עצמי הפעם (בהשראת ניבה, ואם כבר - יש אצלה הגרלה שווה).

אז איך החיים שלי נראים בזמן האחרון?
אם הייתי צריכה למקם את עצמי כרגע בשלבי המנגנון של הפרידה, אני אי שם בשלב ההדחקה. אני חיה מסופ"ש לסופ"ש בנסיון להמנע מהאמת המוזרה שאני מתקדמת לעבר הפרידה הקרובה ממקום העבודה שלי. זה מצחיק, אבל באמת קשה לי להפרד מהמקום הזה.


בסופ"ש הקודם נסעתי אל אמא לכרמיאל.

1. ביום שבת נסענו לארוחת צהריים וטיול קצר בעכו, ומכת המחץ של מלכדת תיירים היתה הגמל האומלל הזה
2. ישבנו לאכול במסעדה במיקום מקסים על המזח עם תצפית לצוק שבני נוער קופצים ממנו לתוך המים (קינאתי בהם בעיקר)
3. בגינה של אמא יש קקטוס פאלי לחלוטין
4. החוויה המרנינה של רכבת ראשונה במוצאי שבת. מלא עד אפס מקום, קר עד שבא לך להדליק מדורה על השטיח


אנקדוטות קטנות מהסופ"ש הזה:

1. פסל שעשה לי חיוך בגינה של חברה
2. אפילו היה לי זמן להכין קציצות!
3. וזמן לקום בבוקר, להתבטט על הספה ולהתכרבל עם השמנתולה
4. ספר שמצאתי בבית של חברה: יהושע הפרוע בגרסת היטלר. הספר לועג לנאציזם ולהיטלר ומבדר לחלוטין

עוד דברים שהספקתי לעשות בסוף השבוע האחרון:


להגיע להשקה של בורז'ואה, לקבל במתנה כמה מוצרים ולזכות בעוד מוצרים שווים בהגרלה שנערכה בסוף האירוע. ולזכות בהגרלה בכמה מוצרים שווים.

כמו כן הושקו הבשמים 007 של ג'יימס בונד ומדמואזל ריצ'י של נינה ריצ'י.
הבושם של ג'יימס בונד יוצא כמובן רגע לפני החגים וחודש וחצי לפני הסרט החדש, לשמחתי ראיתי בעיתון שהוא נמכר במבצע ב-200 ש"ח. בשמים הם העדפה מאוד אישית לדעתי וקשה מאוד לתאר אותם, אבל אני יכולה לספר שאני מאוד אוהבת את הבשמים של הוגו בוס (הכחול והשחור) והבושם של ג'יימס בונד נכנס לאותה קטגוריה. הוא פשוט סקסי נורא. 
החבר שמח לקבל אותו במתנה :)




לגבי הבושם של נינה ריצ'י, אחת מכן תצטרך לדווח מה היא חושבת עליו - כי הוא עומד להגרלה! 
הבושם מגיע כמובן בגודל מלא של 50 מ"ל ולא דוגמית.


מה עוד עשיתי בסופ"ש הזה?
הלכתי להופעת של להקת המטאל האדירה סבאטון. זו להקה שוודית שייתכן שכבר שמעתם עליה בחדשות, כי קשה לפספס להקה שוודים שמחליטה לכתוב דיסק שלם על השואה ודיסק אחר על מלחמת ששת הימים. כן, הם עד כדי כך מגניבים :) 

איך נרשמים להגרלה?
מגיבים תחת הפוסט הזה עם כתובת מייל, עד יום שבת ה-8\9 בשעה 20:00.


a Rafflecopter giveaway

39 תגובות:

  1. אני רוצה בושם :)

    השבמחק
  2. אנונימי2.9.2012, 14:50

    כרגיל הבלוגים שלך עושים לי את היום :) זו ענבר דרך אגב. :P

    השבמחק
  3. איזה פוסט כיפי!
    והמוצרים של בורז'ואה
    נראים שווים!
    בהצלחה בהגרלה!

    השבמחק
  4. גמל מסכן, אבל לפחות פוטוגני :)
    פנקו אתכם ממש בבורז'ואה! *מקנאה*

    השבמחק
  5. נראה שנהנת בסופ"ש :)
    תמשיכי לבלות ולהנות. עוד מעט מתחילה לך חוויה כיפית ומרגשת במיוחד :)
    ולפי הבקבוק של הבושם, נראה שהוא מריח נפלא!

    השבמחק
  6. אני בהחלט חושב שפרידה ממקום עבודה היא דבר מרגש.... כמובן, כשהמקום היה מעין בית בשבילך... גם אני עדיין חשה געגועים מסויימים למקום העבודה... לאן הלאה?

    השבמחק
  7. הגרלה שווה :)
    שמחה שהיה לך סופ"ש כיפי שכזה :)

    השבמחק
  8. איזה הגרלה שווה במיוחד
    קיבלת ממש דברים מגניבים
    חוץ מזה שיהיה בהצלחה בלימודים

    השבמחק
  9. נשמע כסופשבוע כיפי ונראה שקיבלת מוצרים מגניבים מההשקה!
    מקווה שיהיו לך עוד סופי שבוע מהנים לפני החורף :-)

    השבמחק
  10. איזה כיף :) עוקבת אחרי הבלוג שלך כבר כמה זמן...

    annap83@gmail.com

    השבמחק
  11. ~משאירה תגובה~
    למרות שאין לי במיוחד מה לכתוב בה
    GaiaVedai@gmail.com

    השבמחק
  12. קודם כל היה לי ממש כייף לפגוש אותך ומקווה להפגש שוב☺
    הפוסט מקסים. שיהיה לך בהצלחה בהמשך-בלימודים והכל.
    תודה רבה על הלינק! את מקסימה.
    משתתפת בהגרלה למרות שיש לי את הבושם כי הוא מהמם...
    שבוע קסום!
    ניבה
    off.na.blog@gmail.com

    השבמחק
  13. הגרלה שווה! :) ממש מפנקת!
    אני לא עושה את זה בדרך כלל, אבל בגלל שציינת שהיית בהופעה, חשבתי על הדרך להמליץ לך על הלהקה של חבר שלי שהוציאו סינגל חדש ובקרוב יש להם הופעה בסאבליים, את מוזמנת להציץ בעמוד שלהם: https://www.facebook.com/Walkways :) אולי תאהבי.
    שיהיה לך יום מקסים!

    השבמחק
  14. לפנק לפנק לפנק....תודה :) hilla26@gmail.com

    השבמחק
  15. אנונימי3.9.2012, 17:43

    מהמם!!
    sivanmizrahi@gmail.com

    השבמחק
  16. חן קסם4.9.2012, 13:07

    איזה כיף!

    כמובן שגם אני רוצה להכנס להגרלה
    zchen03@walla.co.il :)

    השבמחק
  17. איזה כיף!

    איך רק עכשיו גיליתי אותך? (מתחילה לקרוא אחורה...)

    dewalmond@gmail.com

    השבמחק
  18. גם אני! גם אני!
    hadas.porat.r@gmail.com

    השבמחק
  19. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  20. אליסה5.9.2012, 5:42

    הושם ג'יימס בונד? נשמע לא רע...

    השבמחק
  21. אשמח לבושם כי כרגע אין לי תקציב לזה
    xyzqvu@gmail.com

    השבמחק
  22. אני ממש אשמח לנסות את הבושם הזה :-)
    Yuli.vo@gmail.com

    השבמחק
  23. הגרלה שווה ביותר!! אני אשמח לבושם גם כי אין תקציב ובא לי להתחדש בבושם לקראת החג, וכמובן בגלל השם המהמם שלו-נינה (-;

    השבמחק
  24. מגניב! תודה רבה!!!
    טל
    tm20052@gmail.com

    השבמחק
  25. מעולם לא הייתי בכרמיאל! תתחדשי על הקניות=]
    noash4@gmail.com

    השבמחק
  26. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  27. אשמח להשתתף (:
    zivi00@walla.com

    השבמחק
  28. גם אני אשמח להשתתף ולחסוך לעצמי את ה-200 ש"ח שתכננתי להוציא עליו לקראת החג... :-)

    השבמחק
  29. אוי, ושכחתי שבחשבון גוגל לא רשום המייל - דרעק.... kettercat@gmail.com

    השבמחק
  30. הי, הנה להגרלה :)
    המייל shay3112@gmail.com
    אה כן והבלוג ממש מקסים :)

    השבמחק
  31. זה עושה לי עצוב בלב שיש בושם של ג'יימס בונד. אין גבול למיסחור?
    מצד שני, מה, ברור שאני רוצה את הבושם. זה שאת מחלקת!
    :)
    gilad.yasmin@gmail.com

    השבמחק
  32. tali ready8.9.2012, 18:36

    אחלה הגרלה, אני מאוד מחבבת את הבשמים של נינה ריצ'י, ואשמח לזכות בעוד אחד :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. tali ready8.9.2012, 18:38

      שכחתי - המייל להגרלה - taliready@gmail.com

      מחק
  33. tali ready8.9.2012, 18:37

    שכחתי - המייל להגרלה - taliready@gmail.com

    השבמחק
  34. אחלה הגרלה , אהבתי והמייל anatdjerassi@gmaiil.com

    השבמחק
  35. קארין8.9.2012, 19:43

    מעוניינת בבושם! :)
    kareenb89@gmail.com

    השבמחק
  36. את מהממת 3> היה ממש כיף איתך בהופעה 3>

    וכמובן, svetybrener@gmail.com

    השבמחק
  37. אנונימי10.9.2012, 10:03

    תגובה חביבה :)
    katyaul@gmail.com

    השבמחק

שיהיה לך יום קסום מלא בנצנצים וחדי קרן מעופפים!