23 בספטמבר 2012

געגועים לחורף / שמלת יד שניה ב-20 ש"ח

אנחנו בשיא הקיץ, אבל העובדה שהעברנו שעון הלילה לשעון חורף נותנת לי איזו אשליה נעימה לשניה שעוד מעט יתקרר קצת. אלוהים, אני לא יכולה לעמוד בחום הזה יותר.


אחרי שהחבר ואני צילמנו את התמונות ביום שישי (והלכנו לשוק לקנות תבלינים, ואכלנו פלאפל) נכנסתי הביתה ומיד הדלקתי מזגן והתפשטתי לתחתונים וחזיה. אוף.


את השמלה קניתי בסוג של הזיה אחרת. הייתי במיגרנה מהגהינום, לא ראיתי כלום מרוב הכאב. השעה היתה שבע בערב והלכתי עם משקפי שמש ברחוב. האוטובוס עצר כמה מטרים אחרי התחנה, וכל מה שראיתי זו שמלה מתנפנפת ברוח.
"השמלה הזו צריכה להיות שלי...
רגע... שמלה? חנות בגדים? בתחנה מרכזית? אני ממש הוזה."
 אבל מסתבר שהיא תמיד היתה שם ולא שמתי לב. קניתי אותה ומצאתי עוד שמלה בתוך החנות (זו שאני לובשת בתמונות) בעשרים שקלים. 


זו עוד אחת מהחנויות הישנות האלה של הכל בתוך חנות אחת, של בוכרי זקן שמחזיק ערימות של בגדים חדשים ב80-100 ש"ח לצד בגדי יד שניה ב5-30 ש"ח, וגם גרביים ותחתונים וכנראה עוד כמה דברים שפספסתי.


את השמלה לקחתי לתיקון אצל החייט וחסכתי לעצמי את הכאב ראש שבלנסות לתקן אותה לבד. אני ממש שמחה שעשיתי את זה, כי הוא עט עליה במספריים ובמכונת תפירה עתיקה (אוברלוק ידנית בת שמונים שנה!) ושיפץ אותה על מנת שתשב עלי בצורה מושלמת, ואחרי שעתיים של מדידות (מה חשבתי לעצמי שבאתי לחייט ביום שישי שלפני ערב חג?!) ו-60 ש"ח קיבלתי בחזרה את השמלה עם הבטחה לקצת חורף. לפחות הצבע קצת דומה.

20 תגובות:

  1. אנונימי23.9.2012, 10:22

    איזה כיף לעלות על כזאת מציאה, את נראית נהדר בשמלה הזאת. וגם התיק שלך מגניב נורא :)

    השבמחק
  2. אנונימי23.9.2012, 12:38

    מחמיא לך מאוד, ויפה באופן כללי :). מקווה שהמיגרנות יתמעטו.

    השבמחק
    תשובות
    1. לשמחתי הרבה, הן אכן מתמעטות בזמן האחרון...

      מחק
  3. יא..השמלה מקסימה. אבל החלק שהכי אהבתי...זה התיק!!

    השבמחק
  4. השמלה מקסימה ומאוד מחמיאה! והתיק שוס! פשוט מגניב!!

    השבמחק
  5. שמלה יפיפיה ונראת נהדר עליך! ממש מציאה!
    חייבת לשאול, לא חם לך בנעליים סגורות בקיץ? אני פשוט לא מסוגלת!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה! :) אכן הנעליים ישבו בארון רוב הקיץ, אמנם היה חם אבל לא ברמת חמסין כמו בחודשיים האחרונים. יקחו עוד כמה שבועות עד שאנעל אותן לימים שלמים, כשיתקרר.

      מחק
  6. אחלה שמלה, צבע מקסים ובעל קריצה לסתיו המתקרב.

    אבל את לא בסדר,
    לא נתת את שם החנות או כתובת!
    מחכה לשמוע כי נראה ששווה לקפוץ.

    השבמחק
    תשובות
    1. לא הייתי נוסעת לשם במיוחד, אבל אם את באיזור - אורלוב 90 :) אני אסתכל היום לראות אם יש שלט בכלל

      מחק
  7. גם אני רוצה שמלה כזו ב-20 ש"ח!
    היא ממש יפה ומתאימה לך נורא!

    השבמחק
  8. אנונימי24.9.2012, 20:28

    ואני חושבת שראיתי אותך היום בדיזינגוף סנטר ומרוד שוק לא עצרתי לומר שלום.
    אז שלום ^_^

    השבמחק
  9. אווטופיט ממש חמוד, אהבתי הכל! והצבע מושלם לסתיו.

    השבמחק
  10. תודה בנות!
    אנונימית - זו אכן הייתי אני, ואפילו באותה שמלה! אני מקווה שבפעם הבאה תגידי שלום, כי זה ממש משמח אותי כשזה קורה :)

    השבמחק
  11. התיק מקסים. אני אוהבת ינשופים. השמלה יושבת עלייך נהדר, כיף למצוא מציאות כאלה

    השבמחק
  12. השמלה מהממת אהבתי גם את התיק בהחלט לוק הורס

    השבמחק
  13. התיק מטריף..איך אני לא מוצאת מציאות במחירים כאלה?!

    השבמחק
    תשובות
    1. תני לי לנחש, את לא קונה במכירות פומביות?
      כי לתיק הזה הייתי צריכה להשאר ערה עד 3 כדי לזכות במכירה :P.

      מחק

שיהיה לך יום קסום מלא בנצנצים וחדי קרן מעופפים!