1 ביולי 2012

להוציא את השמנות מהארון: תמנון

בתשואות ומחיאות כפיים, אני שמחה להחזיר את פינת "להוציא את השמנות מהארון" לאחר הפסקה ארוכה. עכשיו כשהראש שלי לא טרוד בהכנת תיק עבודות, התכוננות למבחני הקבלה בשנקר וציפייה לתשובה המיוחלת יש לי הרבה זמן לטייל בחנויות ולחפש השלמות נחוצות לארוץ הקיץ שלי.


בשבועות האחרונים נפלה עלי ההבנה שהקיץ הגיע אבל הארון שלי ממש לא מוכן אליו: כל השמלות שבארון שלי עם שרוול ארוך או מבד עבה ומחמם...
השמלה האהובה והנחרשת בשנה האחרונה בארון שלי היא ההיא מתמנון, כך שנראה לי אך הגיוני ללכת ולבדוק מה חדש בקולקציית הקיץ הנוכחית של תמנון. כשאני הולכת לקנות בתמנון אני פונה לסניף בקניון ביאליק ברמת גן (לשעבר אלרם), על פינת ביאליק בז'בוטינסקי כיוון שהוא גדול מאוד יחסית לשאר הסניפים שביקרתי בהם.


ככלל אצבע כל השמלות עומדות בטווח XS-S-M-L, ומסתבר שמזה כמה עונות תמנון מחזיקים במידה L ששווה פחות או יותר למידה 46-48 או 16-18 במידות בריטיות של אסוס (אבל לא תמיד - המידות לא תמיד אחידות וחייבים למדוד הכל) בנוסף לג'ינסים שקיימים בדגמים מסויימים עד מידה 46.

חיובי בתמנון: תמנון הוא בחירת הבגדים: רוב השמלות עשויות מטריקו איכותי שלא דוהה בכביסה שנמתח מספיק כדי לאכלס בנות בשלל מידות, בגזרות פשוטות שלא מסבכות את ההתאמה של הבגדים יותר מדי.
שלילי בתמנון: כל הבגדים פשוטים מאוד, ומתאימים ליום יום בלבד. האחידות במידות בין הדגמים היא לא 100%.




השמלות החדשות בארון שלי מימין לשמאל:
שמלה פרחונית (קניתי את הדגם בורוד ובלבן), 39.90 ש"ח
שמלה עם חגורת כיווצים (קניתי את הדגם בשחור), 29.90 ש"ח
שמלה פרחונית אפורה, 29.90
שמלת פרינסס קלילה (נשארה בשחור בלבד בחנות), 19.9


והנה עוד כמה דגמים נחמדים שלא היו בחנות / לא התאימו לי / לא נשארו במידה שלי:





מימין לשמאל, למעלה למטה:
שמלה עם כיווצים במותן, 39.90
טוניקה עם הדפס, 29.90
שמלה עם תחרה בגב, 49.90
טוניקת ציפורים, 49.90
שמלה מכופתרת, 89.90
חולצת מלחים מפוספסת, 49.90
חולצת עם צווארון פיטר פן מנוקד, 39.90


לאתר של תמנון עם קטלוג ומחירים.

15 תגובות:

  1. my oh my אני בדיוק חייבת שמלות בשנקל לטיסה, רצתי לשם :)

    השבמחק
  2. רבידי1.7.2012, 10:31

    אומייגאד, באמת?
    יש לי איזה 8 שמלות שאני חורשת עליהן כבר מאז שנהיה חם בחוץ,
    ואני לגמרי מרגישה שמיציתי אותן. אקפוץ לבקר בתמנון (: תמיד אהבתי אותם, יש שם מציאות ממש מוצלחות..

    השבמחק
  3. מהמם אני בדיוק צריכה שמלות ליום יום יבדוק היום תודה פוסט מקסים

    השבמחק
  4. אני אוהבת את הרשת תמנון. אני קונה שם הרבה והסגנון ממש מתאים לי, יומיומי ונינוח שכזה.
    אחלה רשת ובגדים!
    חבל שלא הצלחתי למצוא עדיין את החולצה המקסימה עם הציפורים שפרסמת בפוסט.. אמשיך לחפש :)

    השבמחק
  5. נטלי, גם אני לא מצאתי את אחת מהשמלות, שלחתי שאלה בשירות לקוחות דרך האתר של תמנון ואיתרו לי באיזה סניפים היא קיימת :) ממליצה לשאול אותם!

    השבמחק
  6. אחלה פוסט, אחלה סדרה של סקירות!
    אני אישית לא קניתי בעבר בתמנון (לא שאני זוכרת) אבל נראה שווה וכיף שיש אופציות זולות.
    ובכלל לא שמתי לב שיש סניף בקניון ביאליק,
    תמיד אני פונה ישירות לסופר!

    השבמחק
  7. אני יודעת שיש הרבה שקונות בתמנון, אבל אודה ואומר שלא הצלחתי למצוא שום דבר שבאמת עולה עלי?:-/

    השבמחק
    תשובות
    1. זה ממש מוזר, כי מתמונות אני יכולה לנחש שאת יותר רזה ממני...

      מחק
  8. גם לי יצא לקנות כמה דברים בתמנון, הם זולים וחביבים ביותר. הבחירות שלך מתוקות מאוד והפוסט מצויין. אגב, שלחתי לך מייל עם המייל שלי, לא יודעת אם קיבלת אותו :)

    השבמחק
    תשובות
    1. ראיתי! עוד לא הספקתי לכתוב בחזרה :)

      מחק
  9. יש לי מלא חולצות שלהם שעוברות חרישה רצינית, בהחלט אופציה יפה וזולה.

    השבמחק
  10. אני מאוד אוהבת את תמנון, במיוחד נהנת מאיכות הבדים שלהם והם מהמעטים שמוכרים בגדי כותנה. לאחרונה הם בכלל הפתיעו לטובה! אני רק מקווה שהם לא יתחילו להעלות מחירים ולהוריד איכות.

    השבמחק
  11. אנונימי2.7.2012, 22:39

    גם אני אוהבת את תמנון.
    וגלשתי קצת בבלוג, והוא ממש מקסים וכייפי.
    למרותש אני בכלל לא קהל היעד (3 שנים אחרי לידה, ואני במשקל מתיכון!).

    השבמחק

שיהיה לך יום קסום מלא בנצנצים וחדי קרן מעופפים!