29 ביולי 2012

MYKA

אז איך היה סוף השבוע שלכן? 
את הסופ"ש שלי ביליתי בבית של אמא, ומבחינתי ההוכחה הניצחת לימים רגועים באמת היא שאין מהם אפילו תמונה אחת - הייתי כל כך עסוקה ב"להיות בחופש" שלא תיעדתי לבלוג אפילו רגע יפה אחד...


ביום שבת היה רגוע ונעים, עד שנסעתי נסעתי נסעתי ובום! האוטו העלה קצת עשן ונתקע באמצע הכביש.
אין כמו להתקע עם הרכב בדרך מהצפון הביתה באמצע שום מקום (טוב, יקנעם) בשביל להבין שאי אפשר להתפשר על נעליים לא נוחות כשצריך ללכת כמה קילומטרים לתחנת דלק הקרובה (כדי לגלות שהכל סגור כי ערב תשעה באב).

בתיאום מושלם למחשבה הזאת נתקלתי בצילומים מקסימים לחלוטין לקולקציית נעליים בהשראת אוריגמי, של המותג MYKA. המותג בבעלות המעצבת מאיה ציטרון גלזר, והנעליים מיוצרות בישראל בעבודת יד.

לאתר של MYKA
מחירים הנעליים נעים בין 400 ל-700 ש"ח,
בחנות המקוונת יש מחיר לכל דגם

עוד לא יצא לי לקפוץ לסטודיו (החנות הראשית באמברלה, דיזנגוף 252 תל אביב), אבל נראה שהנעליים עונות לקריטריונים של נעליים יפות (וצבעוניות! אני חייבת להפסיק לקנות רק נעליים שחורות) ונוחות לקיץ שלא היה לי אכפת להתקע בהן כמה שעות ביקנעם עם רכב מעלה עשן.












את הצילומים ראיתי לראשונה ב - Dreed Tea, וזו הזדמנות מצויינת בשבילכן לבקר בבלוג שכותב בקביעות על האופנה בארץ.

12 תגובות:

  1. באמת יפות, הכי אהבתי את אלו עם הסוס אוריגמי :)
    אבל, בטח כמו כולם, עשויות עור... אם תתקלי במותג שעושה נעליים יפות ונוחות לא מעור, תגלי לי :)

    השבמחק
  2. אהבתי מאוד, במיוחד את אלו בתמונה הרביעית שהעלת. חבל שאין באפשרותי למדוד, הן הכי קרובות למה שחיפשתי.

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אני הכי אהבתי אותן! ואת הסוס. ועוד זוג שלא נמצא בצילומים האלה אבל כן באתר.
      את מגיעה מתישהו לארץ באמת?

      מחק
    2. כרגע לא מתכננת ביקור לפחות עד לסוף שנה הבאה. בגלל שהשהיה בארה"ב היא זמנית אני רוצה לראות ממנה כמה שאפשר וזה מונע ביקור בארץ מבחינת כסף וזמן.

      דרך אגב, יש איזו דרך לקבל אימייל או משהו כשאני מקבלת תגובות לתגובה שלי?

      מחק
    3. אני לא מצליחה להבין למה לא מקבלים אימיילים כשמגיבים ישירות לתגובה, זו כנראה בעיה של בלוגר. אני אנסה לפתור את זה השבוע :)

      מחק
  3. אני לא יכולה להתנער מהתחושה שנעליים של מעצבות ישראליות לוקחות כמעט תמיד את אותו הקו- דגש על העור והצורה שלו, חיתוכים גיאומטריים, וסולייה מרדנית.. חלקן אני אוהבת, אבל...

    השבמחק
  4. יש למותג הזה נעליים מקסימות. בכלל אני מאוד אוהבת מעצבי נעליים ישראלים, האימומים מאוד טובים, הנעל עצמה נוחה והגימורים ברמה גבוהה.

    השבמחק
  5. הנעליים ממש מקסימות. אהבתי במיוחד את הנעליים בצבע תכלת והרצועה מעל הקרסול, הם מזכירות לי נעליים שפעם היו לאמא שלי... גם נעלי העקב הסגולות מהממות, הן גם נראות נוחות.
    תודה שהכרת לי משהו חדש :)

    נגה

    השבמחק
  6. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  7. כל הכבוד על הבלוג שאת אוגדת פה. עברתי כבר על הרבה עמודים.
    מאד מעורר השראה.
    תודה :)

    השבמחק

שיהיה לך יום קסום מלא בנצנצים וחדי קרן מעופפים!