12 ביולי 2012

מלכת הלילה

הרומן שלי עם דורין פרנקפורט התחיל באחד הטיולים שלי בעזריאלי. חיפשתי נעליים באותו זמן, ובעודי מחפשת נעליים ללא עקבים מפלצתיים ראיתי אותה נכנסת לחנות ומתעניינת בכמה זוגות נעליים של בירקנשטוק.

כשהבנתי שאני עומדת ובוהה בה באמצע החנות ברחתי כדי להפסיק להקריפ אותה ואת סובביה, והלכתי לחפש אותה בפייסבוק, שם גיליתי עמוד פעיל ומהנה ואת הפקת האופנה שהפיקה החברה בשם "מלכות הלילה".


הו וואו.


מעטים בתי האופנה בארץ שהבינו את כוחו של האינטרנט ואת השפה המדוברת בעולם האופנה הוירטואלי. רק לאחרונה התחלנו לראות ניצני שיתוף פעולה עם חובבי האופנה שברשת והרחבת הידיעה לגולשים בפרסום צילומי אופנה מושקעים שכאלה. נראה שאצל דורין פרנקפורט הפנימו את זה די מהר.

בנוסף להפקת האופנה המיוחדת כדאי לשים לב לעמוד הפייסבוק המושקע והמזמין שבחוכמה רבה פותח בשיח עם המעריצים ומעדכן אותם בכל דבר חדש, והאתר של המותג שמכיל ארכיון של המותג עוד מימיו הראשונים - מרתק!




"מלכות הלילה" היא קולקציית קפסולה של בגדי ערב לקיץ 2012, בהשראת קולקציית ה"צבר" שיצאה העונה.
הצבר הוא צמח עצמאי שזקוק למעט טיפוח ופורח בלילה, ונראה כאילו מתעורר לחיים בבגדי הערב של דורין פרנקפורט בעלעלי פרחים קטנטנים בחיתוכי לייזר.

היחוד בהפקת האופנה הזו היא הבחירה בדוגמנית מרהיבה ומהממת ביופיה שעוד לא ראיתי קודם. חיפוש קטן העלה שהדוגמנית היא קיאן פרנקפורט, בתה של דורין פרנקפורט ואחותה התאומה של קמיע. הנה תמונה מהממת ביופיה של שתיהן.









מחירים: 
שמלות  - 770 ₪ - 1250 ₪
גופיות, חולצות, שכמיות ועליוניות - 360 ₪ - 760 ש"ח
מכנסיים וחצאיות - 378 ₪ - 540 ₪
בגדי גוף/ים - 360 ₪ - 440 ₪

דורין פרנקפורט.

8 תגובות:

  1. מדהים, אני אוהבת את ה"חוסר איפור" על הדוגמנית השברירית
    שזה משהו שחוזר בהרבה הפקות לאחרונה... והנה אני מחפשת בקרדיטים, ויש מאפרת! מה הן עושות שם בדיוק?

    השבמחק
    תשובות
    1. המאפרת עבדה קשה כדי שתחשבי שהיא לא מאופרת :)

      מחק
    2. תמיד הערצתי את הבגדים שהיא יוצרת. חבל שעבודתי הנוכחית לא מאפשרת לי לממש את הפנטזיה ולרכוש אותם..

      מחק
    3. חח המאפרת השקיעה או המגבון?

      מחק
  2. בדרך כלל אני לא מתחברת לשפה העיצובית של דורין, אבל השכמיה הלבנה והכתר בתמונה האחרונה ממש מצאו חן בעיני!
    הדוגמנית יפהפיה פשוט, מה שהכי אהבתי הוא שבחלק מהתמונות ההבעה ותנועות כף היד שלה נראות לקוחות מציורים רנסנסיים... מאוד יפה

    השבמחק
  3. באמת הפקה מאוד יפים ובגדים מרשימים. תמיד הייתה לי סטיגמה על המותג שזה לנשים מבוגרות מאוד.. אני רואה עכשיו שטעיתי ובגדול!

    השבמחק
  4. העניין הכי היסטרי כאן הוא העובדה שבדיוק פשטתי מעליי חולצה שחורה שקופה ומעלפת של דורין פרנקפורט, התמקמתי במיטתי וישבתי לקרוא את הפוסט הזה.

    השבמחק
  5. אני ממש אוהבת אותה. למרות שרוב הבגדים שלה יכולים להתאים גם לנשים סולידיות ומבוגרות בכל קולקציה אפשר לראות את השורשים הפנקיסטיים שלה, כשבחלק מהפריטים זה בולט במיוחד.

    השבמחק

שיהיה לך יום קסום מלא בנצנצים וחדי קרן מעופפים!