18 ביולי 2012

תערוכת עבודות הבוגרים בשנקר 2012

אתמול ביקרתי בתערוכת השנתית של שנקר, שתפתח היום רשמית לקהל הרחב, וכל כך התרגשתי לראות את העבודות היפיפיות שהייתי חייבת לחלוק אותן איתכם כאן ועכשיו כדי שלא תפספסו ותגיעו לתערוכה.

אם תספיקו, נסו להגיע לפתיחת התערוכה היום בערב. מערב לקרנבל הרגיל שמתרחש שם, הסטודנטים יהיו נוכחים לצד העבודות שלהם ותוכלו לדבר איתם על העבודות שלהם ולשאול כמה שאלות שרק תרצו - מה שנראה לי הכרחי למדי השנה בהתחשב בעובדה שהשנה לא מצאתי הסברים מפורטים לצד העבודות כמו בשנים הקודמות.


בשנים הקודמות הגעתי לבקר בתערוכת הבוגרים של שנקר כדי לחלום על העתיד ולראות את עתיד העיצוב בארץ. השנה הגעתי לתערוכה בעיקר כדי לשאוב אנרגיה והשראה וכדי להנות מהיצירה שמתחוללת בין קירות שנקר וכדי לראות את העתיד שלי בעוד שלושה חודשים בתור סטודנטית :)

התערוכה מציגה את העבודות של כל מחלקות העיצוב של שנקר, ויש הרבה כאלה - בשעתיים וחצי הספקתי לבקר רק בשלוש מתוכן בגלל העומס בעבודות והשיחות שניהלתי עם הסטודנטים.

לאחר שתבקרו במחלקת עיצוב אופנה ומחלקת עיצוב תכשיטים תוכלו לבקר במחלקת תקשורת חזותית (שמחולקת להתמחות בעיצוב גרפי, איור ואינטראקטיב), עיצוב תעשייתי ועיצוב פנים וסביבה.

צילמתי בתוך המחלקות לעיצוב תכשיטים ועיצוב אופנה פריטים נהדרים שאהבתי במיוחד, אבל מכיוון שהיו לא מעט כאלה אני חושבת שאעדיף לכבד כל מעצב ולתת לו במה נפרדת בפוסט משלו בשבועות הבאים, עם הסברים על עבודות הגמר שלו ותמונות נוספות.

צפו לעדכונים :)



מתוך פרוייקט הגמר "LEEN On Me" של לי שגב


מתוך פרוייקט הגמר "מנהרות הזמן" של אורה לוין



מתוך פרוייקט הגמר "פסיכו-סימטריה" של סיון לקסמן


מתוך פרוייקט הגמר "פורטרט" של אנה רובינוב


מתוך פרוייקט הגמר "שבועות בקיבוץ" של לי קודוביצקי


מתוך פרוייקט הגמר "גשטלט" של דלית דלה-טורה
 

מתוך פרוייקט הגמר "חומר אציל" של דפנה פילוסוף


מתוף פרוייקט הגמר "מכנטומיה" של רואי גדסי


תהנו!

3 תגובות:

  1. אוהבת פה הכול!
    מחכה לתמונות נוספות:)

    השבמחק
  2. שתי השרשראות הראשונות נהדרות!

    השבמחק
  3. הכל פשוט מדהים! ואני אשמח אם תפסיקי לעשות לי חשק כל פעםם ללימודים בשנקר! (;

    NADIA

    השבמחק

שיהיה לך יום קסום מלא בנצנצים וחדי קרן מעופפים!