29 בינואר 2012

Velvet Underground: איך לתפור שמלה בחמישה צעדים




לפני שלושה חודשים כתבתי פוסט על חנות קטנה במרקטפלייס של אסוס, והתלהבתי עד אין קץ משמלה אחת נהדרת מקטיפה בצבע בורדו. התגובה האחרונה לפוסט היתה של לנור, חברה טובה ובעלת המותג Macabre Doll (זה הבלוג) שהציעה לתפור אחת כזו ביחד. כן, כן, כן!

אז איך תופרים שמלה בחמישה צעדים פשוטים?

צעד #1:
קני בד קטיפה קוריאנית רך ונעים שלא תרצי להפסיק ללטף. השקיעי בקטיפה את מיטב כספך, כי קטיפה ב-20 ש"ח היא לא נעימה ומתפוררת במהרה.

צעד #2:
מצאי חברה מהממת שיודעת לתפור גם מתוך שינה, התנחלי בסטודיו התפירה שלה ואל תעזבי עד שהשמלה מוכנה!


צעד #3:
יש לערוך הפסקות יזומות על מנת לשחק עם החתולת הבית!


צעד #4:
חזרי הביתה עם השמלה המוכנה והניחי אותה על הרצפה.
חברי את קולר התחרה שקנית מבעוד מועד בנחלת בנימין מארגז השאריות (5 ש"ח!) בסיכות ותפרי. 




שלב #5:
צאי לרחובות פתח תקווה כשגשום וקר והרוח מנסה להרים לך את החצאית אל על והצטלמי בשמלה החדשה!

18 תגובות:

  1. השמלה מאוד יפה (ואני לא מאוהבי הקטיפה).

    תתחדשי מותק, היא מדהימה!

    השבמחק
  2. מהמם, איך את מצליחה לגרום לקטיפה להראות לגיטימית לכל הרוחות?? XD

    השבמחק
    תשובות
    1. לול, תודה. אם השמלה הזו היתה ארוכה היא היתה לא לגיטימית לחלוטין

      מחק
    2. אני מוחה, זה אחלה רעיון ואורך מקסי בכלליות

      מחק
  3. טב, נינופלת בשלב 2.
    וגם בשלב 1 אם חייבים קטיפה. שום דבר נגדך או נגד השמלה בגדול אבל קטיפה עשה לי צמרמורות, זיכרונות איומים של ספה מזעזעת :)

    השבמחק
    תשובות
    1. לכולנו היתה בשלב זה או אחר בחיינו ספת קטיפה, אבל היא היתה ספה מקטיפה "מעוכה" שזה סוג מגעיל של קטיפה שצריך להכחד מהיקום

      מחק
  4. תבואי כל יום ;) ♥

    השבמחק
  5. וואי וואי וואי...

    יש לי גם איזו גזרה... עכשיו רק צריך ללמוד לתפור!!!

    איזה כיף זה! וקטיפה לגמרי צריכה להיות במעין צבע כזה דרמטי! תתחדשי!

    השבמחק
    תשובות
    1. אני יודתע לתפור בעצמי, ללכת ללנור שיודעת לתפור ולהתאים לפי הגזרה היה הרבה יותר קל :)

      מחק
  6. Nice!! Me like

    השבמחק
  7. זה החלום שלי לדעת לתפור, בד קטיפה בצבע בורדו הוא בד ממש ממש סקסי! התוצאה יצאה ממש ממש מקסים, איזה כיף זה ללבוש משהו שעשית בעבודת יד מעשה ידייך.

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף, תודה רבה!
      אם את אמיצה מספיק, השיגי מכונת תפירה, קראי לי ואסביר לך דברים בסיסיים כמו איך לתפעל אותה. את כל השאר לומדים מיוטיוב בקלי קלות

      מחק
  8. ווואי איזה יופי! ממש יפה לך!

    השבמחק
  9. אני מתה על קטיפה ולא יכולה למצוא שמלות כאלה בשום מקום!! אולי באמת אתפור

    השבמחק
  10. שמלה מדהימה! והארגז המציאות הזה פשוט קסם.

    השבמחק
  11. הצחקת אותי, שחקי עם החתולה, תחזרי לתפור שמלות כלה בירושלים, את הורסת.
    מתי נזכה לראות פוסט הכנת שמלת כלה באופן עצמאי.

    השבמחק

שיהיה לך יום קסום מלא בנצנצים וחדי קרן מעופפים!