21 במאי 2012

ציורי אופנה, Pinterest והפתעה!

אז מה עושים עם ציורים אופנה? בשביל מה זה טוב הדבר הזה? ציורי האופנה משמשים בתי אופנה כדי לחבר את הלקוחות לחזון הויזואלי של הקולקציה (לא פעם מעסיקים צייר אופנה במיוחד כדי שיצייר את הקולקציה!), כדי ליצור רעיון כללי שממנו יתפתח הבגד האמיתי, כדי להביע רעיון מאחורי הבגד. הציורים האלה נמצאים על הזמנות של תצוגות אופנה כדי לתת למוזמנים לנחש מה הם הולכים לראות בה, הם נמצאים בבתי אופנה על הקירות, הם נמצאים במגזינים כדי להמחיש את הטרנדים העונתיים ועוד.

בחודשים האחרונים ניסיתי לבדוק את הרשת החברתית הפורחת Pinterest ולמצוא לה שימוש טוב בשבילי. פינטרסט היא סוג של לוח שעם אינטרנטי, שבו כל אחד יכול ליצור לעצמו כמה לוחות שהוא רק רוצה בכל נושא שבעולם, ולהצמיד לו תמונות. כשלוחצים על התמונה מגיעים לאתר המקורי ומשוטטים ברחבי הרשת.
הפינטרסט שלי מלא בשלל לוחות אחרים של נושאים ותחביבים שמעניינים אותי כמו ציור, אופנה, תפירה, עבודות יד וסתם עבודות אמנות שאני אוהבת. מוזמנים לעקוב אחרי, ואשמח אם תתנו לינק לפינטרסט שלכם בתגובות!



אני מקווה שלוח ההשראה הזה יעזור לי בשנים הקרובות, כי אני אצטרך את זה... בעיקר כי התקבלתי לעיצוב אופנה בשנקר! :)
אני נורא מתרגשת והחדשות האלה כל כך טריות, אני הולכת לסתום את הפה קצת ולתת להן לשקוע ולהתרגל לרעיון שעוד מעט אהיה סטודנטית.


הנה כמה ציורים שאספתי בפינטרסט לאחרונה:
















19 תגובות:

  1. איזה יופי מיכל! מזל טוב והמון הצלחה!
    אני עוקבת מידי פעם אחר אלבום האיורים
    בפינטרסט שלך וכפי שאת בטח יודעת גם לי יש חולשה
    לאיורים אלו :)
    אביטל

    השבמחק
  2. דייייייייי מזל טוב!!!
    איזה כיף!!
    מאחלת לך המון בהצלחה :)))

    השבמחק
  3. מזל טוב מיכל!
    המון הצלחה, שתהני מהלימודים ושיהיה לך רק טוב.
    ניבה.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מקווה מאוד :) כל מי ששמע ישר אמר לי שאני הולכת לסבול עכשיו ארבע שנים.

      מחק
  4. יאיייי איזה יופי!! בהצלחה ענקית!

    השבמחק
  5. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  6. מזל טוב!!! המון בהצלחה!
    נשמע כמו חלום שמתגשם! ממש מתרגשת בשבילך!

    השבמחק
    תשובות
    1. חלום שחבל על הזמן. בגיל 14 כבר התחלתי לחפש מידע על הלימודים בשנקר... תודה!! :)

      מחק
  7. מזל טוב! מרגש.

    השבמחק
  8. איורים מהממים בחרת לפה.
    המון בהצלחה בשנקר!!

    השבמחק
  9. בהצלחה! איזה כיף. משום מה היה לי נדמה שנרשמת לתל אביב, אבל כנראה שהתבלבלתי.

    השבמחק
    תשובות
    1. חשבתי להרשם לשם או לירושלים (מדעי המזרח הרחוק, יפנית, או בלשנות), אבל אלה שני תארים שאולי אעשה יום אחד בשביל הכיף, כי עבודה שהיא לא באקדמיה לא קיימת כל כך.

      מחק
  10. וואאוו ציורים מדהימים!! http://fashionyouwear.blogspot.com/

    השבמחק
  11. כיייףף!! המון בהצלחה!! (:

    השבמחק

שיהיה לך יום קסום מלא בנצנצים וחדי קרן מעופפים!