20 במאי 2012

לגיטימי, לא לגיטימי



לגיטימי: צבעי הפסטל הרכים והעדינים ששאנל פיתחו לקולקציית הריזורט שלהם



לא לגיטימי: החצאית הזו


לגיטימי: השמלה הזו. הגזרה מושלמת


לא לגיטימי: הג'ינס הנורא עם הכיווצים הנוראיים עוד יותר בקצה


לגיטימי: השיער. הפוני העקום הזה גורם לי להרגיש עם עצמי טוב יותר


לא לגיטימי: המחיר של השמלה הזו. אני אפילו לא רוצה לנחש


לגיטימי: הנעליים! וואו, אני כל כך הולכת לקנות כאלה לקיץ. סניקרס נוח אך לא מרושל מדי


לא לגיטימי: כל הטרנד הזה של הזהב, בבקשה אל תחזור. אני לא אוהבת אותך.


לגיטימי: הנעליים. אני רוצה את הנעליים.


לא לגיטימי: זה לא חמוד, זה נראה כמו חיתול. לו זו רק היתה חצאית.


8 תגובות:

  1. זו קולקציית הריזורט של שאנל? איפה נופשים איתה, בגות'האם פינת קנדילנד?

    השבמחק
    תשובות
    1. פפ. זו קולקצייה שמעצבים רק לטובת האנשים שיש להם כסף ללכת ולנפוש אי שם בטירה שלהם באירופה (לא הנשים של עקרות בית אמיתיות - להן אין באמת כסף לקולקציה הזו), שם אפשר ללבוש בדי צמר כאילו לא קיץ והתחממות גלובלית לא מתרחשת, ואין אף ילד רעב באפריקה שהיה מקבל אוכל לשנה מה שמי שזו לא תהיה תשלם על כובע

      מחק
  2. זה מדהים כמה הטעם שלנו שונה.
    השמלה ראשונה מהממת בעיני, והייתי לובשת אותה בשמחה.
    כך גם הג'קט עם הזהב.
    לעומת זאת, הפוני מכוער, וכך גם הנעליים (סורי!)

    השבמחק
    תשובות
    1. אוי, לא הבנת, הפוני נורא! הוא כל כך נורא שהוא מעודד אותי לגבי הפוני שלי
      הנעליים... טוב כולן אומרות לי שזה מכוער. קשה לי לוותר עליהן

      מחק
  3. קולקציה מאוד מעניינת וראיתי גם תמונות נוספות בפורום. חלק ממש יפה, חלק לא משהו בכלל וחלק אפשר לשפר עם כמה תיקונים קטנים.
    אני ממש לא אוהבת את טרנד הזהב אבל את החליפה הלבנה עם טיפה זהב דווקא ממש אהבתי.
    הנעליים לא לטעמי אבל זה לא עוזר שהם משלבים נעליים גזות עם בגדים כאלה. עם שילובים אחרים זה לא היה נראה כל כך נורא.

    השבמחק
  4. אהבתי את הזקט זהב והשמלה התכולה עם הפפיונים , לגבי הנעליים- הן נוראיות (סורי!).

    השבמחק
  5. אני איתך עם הנעליים! הייתי בכיף הולכת עם המוזהבות גם כן:)

    השבמחק
  6. אני לא מאמינה ששאנל עשו נעלי קריפר.

    השבמחק

שיהיה לך יום קסום מלא בנצנצים וחדי קרן מעופפים!