18 במאי 2012

WTF Asos?! #2

עבר חודש מאז הפוסט האחרון של WTF Asos?!, ונראה שאסוס עשו את עבודתם נאמנה ומילאו את האתר בשלל בגדים יפהפיים ומחרידים באחד. כל הפריטים חדשים באתר, כך שאולי יש לי את ההזדמנות למנוע ממישהו בעולם לקנות את הדבר המכוער הבא.

החודש בפינה: 
  • טרנד הפפלום דורס את האתר במהירות עם מגוון פריטים, שרובם... ממש לא משהו בכלל
  • שלל בגדים שלא ברור אם יש רעיון, מחשבה או חוש טעם מאחוריהם



יש שם אבנים מנצנצות. אבנים. מנצנצות.
(רמז: יש דברים שנראים טוב רק על קייט מוס.)


לא לגיטימי גם למסיבת פורים של המשרד


בגדים שלגיטימים כשאת במסיבת רווקים, בתור החשפנית

הו כן, סימני השיזוף הלא סימטריים האלה הולכים להיות כל כך סקסיים!


בואו ננסה להתעלם שניה מההדפס המחריד וננסה להבין איפה הפפלום (הטרנד החדש הבא) שמבטיחים לנו בכותרת, כי נראה שבחולצה הזאת הוא לא נמצא


זה שאתם קוראים לזה פפלום לא מונע מזה להראות כמו חיתול מכוסה בנצנצים
  

זה לא שזה כל כך מכוער כמו שזה מזכיר לי את החייזר שנכנס לגוף של החקלאי בגברים בשחור

איך לעשות ספונג'ה תוך כדי הליכה (רמז: סמרטוט!)


אוסטין פאוורס רוצה את המכנסיים שלו בחזרה!

17 תגובות:

  1. היי! האוזני חתול זה יפה! :<

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אני חשבתי בהתחלה, אבל אבנים מנצנצות? לאן הולכים עם הדבר הזה?

      מחק
  2. מצחיק ועצוב בו זמנית...
    המשקיפים שמש... פשוט אין לי מעלים חוץ מwtf???

    השבמחק
  3. חחחחחחחחחח..צחקתי כל כך חזק.

    אני רוצה לראות את הבחורה שרואה את אחד מהפריטים האלה ואומרת "את זה אני צריכה בארון שלי"

    השבמחק
  4. חחחח כמה צחקתי! גדול מהחיים! D:, אין על החוש ההומור שלך D:

    השבמחק
  5. אנונימי18.5.2012, 23:54

    איזה גדולה! אשכרה צחקתי פה בקול רם.. מעניין באמת מה אסוס חושבים לעצמם כשהם מוכרים דברים כאלה...

    השבמחק
    תשובות
    1. אני באמת חושבת שאת חלק מהפריטים הם מעלים כניסוי סוציולוגי :)

      מחק
  6. זה לא של אוסטין - זה של זיגי!

    לגבי טופ מסיבת הרווקים - אמש צפיתי באיזה שידור חוזר של "עונת החתונות" ולכלה הייתה שמלה עם אותו חיתוך בדיוק. אני לא מצליחה להבין איך מישהי לובשת דבר כזה ומשלה את עצמה שזה מחמיא. זה ייצור כתפיים רחבות אפילו למ"ק אולסן.

    השבמחק
    תשובות
    1. כן! אבל זיגי קצת מגניב, ואוסטין מעלה לי גאג ריפלקס

      אני בדיוק רואה קליפ משנות השמונים (http://www.youtube.com/watch?v=muDZD3wgoHI) בו כביכול הכל סבבה, אבל אלוהים אדירים - מה אנשים חשבו עלצמם עם הכריות לכתפיים? זה אפילו יותר גרוע מהחיתוך של הטופ

      מחק
  7. מתה על הכתיבה שלך. תענוג

    השבמחק
  8. כשקראתי את ההערה שלך על גברים בשחור, התחלתי לצחוק בקול רם.

    השבמחק
    תשובות
    1. ואני עוד הייתי בטוחה שאף אחד לא יבין מה אני רוצה :)

      מחק
  9. רבידי1.7.2012, 10:32

    אני חייבת להודות שאתמול הייתי קרובה ממש לקנות את האוזני חתול.
    ממש.

    השבמחק

שיהיה לך יום קסום מלא בנצנצים וחדי קרן מעופפים!