6 במאי 2012

ביקורת גלוסיבוקס אפריל

היי! כבר עבר חודש? אני כל כך עמוסה במטלות ודברים שאני חייבת לעשות שאני מאבדת תחושה של זמן... איך כבר נגמר אפריל? זו רק אני שמרגישה שכל חגי ואירועי אפריל הפכו את כל השגרה?

החודש השתדלתי מאוד לא לקרוא שום ביקורת ולא לראות שום צילום של קופסאות של בנות אחרות כדי שבאמת תהיה לי הפתעה כשאני פותחת את הקופסה. מה אני אגיד לכן.. חוויה של שמים וארץ, לא לצפות למשהו מסויים אלא פשוט לראות מה שלחו לי.

ההרגשה שלי היא שכל עניין הגלוסיבוקס מתחיל להתמצות אצלי. נחמד לי מאוד לקבל את הקופסות בכל חודש, אבל אני מתחילה לשעמם את עצמי בדיבורים על מוצרי טיפוח. עם כמה שאני אוהבת אותם, אני אוהבת אופנה יותר ומרגישה הרבה יותר בנוח לדבר על בגדים וטרנדים ועל כל שאר הנושאים שאני מעלה בבלוג.

אז קבלו את ביקורת הגלוסיבוקס האחרונה:



Minus 417, חמאת גוף ארומטית.
ההבטחה: מספק לחות אידיאלית לאורך כל היום.
בתכלס: זו הפעם הראשונה שאני מנסה מוצר שמוגדר כ"חמאה" והוא באמת מרגיש כמו חמאה. נבהלתי מהמרקם החמאתי הכבד, אבל הוא נספג מהר בעור ולא משאיר תחושת דביקות. הריח נקי וקלאסי מאוד לדעתי וכמעט לא מורגש - אני מאוד מחבבת את המוצר! 
משמח לקבל מוצר נחמד מחברה עלומת שם לחלוטין שאני לא מכירה בכלל, זה די משרת את מטרת הגלוסיבוקס מבחינתי.
אם לקנות שוב: כן - 60 ש"ח ל-250 מ"ל הוא מחיר שאני מוכנה להשקיע בשביל חמאת גוף נעימה. אבל מה מסתבר? שבדף פירוט המוצרים של גלוסיבוקס לא כתוב איפה אפשר להשיג את הקרם. 



שמפו ומרכך Dove
ההבטחה: שמפו מזין ומשקם את השערה, מרכך מותיק את סיב השערה מחוזק ועמיד בפני נזקים עתידיים.
בתכלס: דוגמיות בגודל קטן מאוד (הבקבוקים הקטנים ממילא מלאים רק עד חצי הגובה). ביליתי כמה דקות טובות בנסיון לפתוח את בקבוק המרכך. 
את המוצרים של Dove לא יצא לי לנסות למרות הקמפיין החביב מאוד, והמסקנה שלי מזוג השמפו והמרכך - הם ממש, ממש לא בשבילי. נראה שהמוצרים מגרים את הקרקפת וגורמים לייצור יתר של שומן. השיער שלי היה נעים וריחני בבוקר, אבל בערב הקרקרפת שלי התמלאה שומן והשיער שלי נראה דביק כאילו לא חפפתי ראש כמה ימים. תודה אבל לא תודה בכלל.
אם לקנות שוב: ממש לא.



שימר Gaya
ההבטחה: בעל מרקם משי ואמור להאיר את עיניי בשניות.
בתכלס: יאי! מוצר בגודל מלא. רק חבל שלא שלחו הוראות הפעלה עם השימר הזה. מה עושים עם זה? זה נראה כאילו לקחו את טינקרבל, ניערו אותה ואספו את האבקה לתוך הקופסה.
אם לקנות שוב: כשמישהו יגלה לי מה עושים עם זה נחליט אם זה בכלל נחוץ.



Maybelline New York שפתון קולור סנסשיונאל
ההבטחה: למראה שפתיים אופנתי, חושני וזוהר.
בתכלס: השפתון בגודל מלא, הצבע נחמד ביותר אבל לגמרי לא מתאים לי ולכן עבר לחברה טובה. מה שמפתיע מאוד בשפתון הוא הריח שלו! הוא מריח כמו דבש וקצת קוקוס, וממש נעים.
אם לקנות שוב: לא יודעת, בהתחשב בעובדה שהצבע לא היה בשבילי. 
חבל לי שגלוסיבוקס לא חשבו על האפשרות שמוצר בצבע מסויים לא יתאים לכל הלקוחות, ולא הוסיפו פתק החלפה. אם הייתי יכולה הייתי הולכת לחנות ומחליפה לצבע אחר.



בושם Roberto Cavalli
ההבטחה: יהפוך אותי לאשה חזקה, בעלת נוכחות ממגנטת שלא ניתן לעמוד בפני, ניחוח חושני ומפתה במיוחד.
בתכלס: דוגמית מיניאטורית, אבל אני מבטיחה לכם שזה לא פספוס גדול. הבושם מריח כמו פרחה. יותר מזה - כמו מוכרת בביוטי קייר. הוא מריח פשוט נורא ואין לי דרך לתאר אפילו כמה שהוא רע.
אם לקנות שוב: לא. ושוב, לא!


מסקנה סופית:
בהתחשב בעובדה שמכל קופסה אני מוצאת את עצמי משתמשת במוצר אחד בלבד, אני מרגישה שאני מתחילה לבזבז את הכסף שלי. 

11 תגובות:

  1. ראיתי את החמאה הזו (או לפחות את המוצרים של החברה) בסניף של אמריקן לייזר.

    השבמחק
  2. מאכזבים הגלוסיבוקס האלה. כל חודש שעובר, אני לא מצטערת על כך שביטלתי את המנוי. ועל כך שעמדתי בפיתוי ולא עשיתי שוב מנוי במחיר של 55 שקלים לחודש [הבנות במשרד הצליחו להתארגן על איזה משהו מוזל]. גם 55 שקלים זה הרבה כשרובם הולכים לפח, כשמדובר במוצרים שאין בהם שימוש. והשמפו? סיריאסלי...

    השבמחק
  3. גיליתי על כל סיפור הגלוסיבוקס מכמה בלוגים וכולם נתנו ביקורות מאוכזבות.
    ברעיון יכול להיות נהדר
    אבל נראה שבפועל הם מאכזבים פעם אחר פעם.
    גם הייתי מצפה שבמוצר שממצב את עצמו כיוקרתי ואיכותי, לא יופיעו סתם דוגמיות של שמפו.
    מאד משונה כל הסיפור הזה...

    השבמחק
  4. וואי, זה כזה לא משו. אני כל הזמן מקבלת את הקופסאות הראשונות והמעפנות, המוצר בגודל מלא היחיד שקיבלתי החודש היה השפתון נראה לי - וגם אותו קיבלתי בצבע זקן ומזעזע. ממש בא לי על השימר הזה.. אני מקבלת קופסאות של זקנות כל הזמן!

    זה מעצבן כי אני יודעת שאני אבטל ואז הקופסא הבאה תהיה ממש מהממת ד_ד ואני אצטרך לשלם את המחיר החדש אם אני אצטרף שוב. בעעע

    השבמחק
  5. יש בנות שהיו ממש שמחות/מתות לקבל את הבושם. עבורי זה מוצר מיותר בקופסא. זה כי מוצר כלכך נגיש בסופר פארמים ואני יכולה לנסות אותו , או כל בושם אחר עלי,שם מתי שמתחשק לי וכמה שמתחשק לי. אני לא צריכה אותו בתור מוצר בגלוסי. לכן שמחתי שלא קיבלתי אותו החודש.

    הקופסא באמת נחמדה וגם פחות או יותר שוויונית. שזה הנושא שהכי חשוב לי בגלוסי

    יעלי
    הבלוג של הספרנית: http://yaelin10.blogspot.com/2012/05/blog-post_04.html

    השבמחק
  6. אנונימי7.5.2012, 13:51

    הי :) תגידי - בא לך אולי להחליף את הבושם של רוברטו במשהו אחר ? (קיבלתי קופסא די מעפנה אז אני יכולה להציע את המסיר איפור או בושם ואניטס מחודש פברואר)

    צופית.

    השבמחק
    תשובות
    1. בכיף, אני רק צריכה לבדוק שלא זרקתי אותו כי יש סיכוי טוב שכן

      מחק
    2. צופית - הוא אצלי, מוזמנת ליצור איתי קשר (כל הדרכים ב"מי אני" למעלה)

      מחק
  7. שירות גלוסיבוקס

    מוצרי מינוס 417 נמכרים ברשת מכוני אמריקן לייזר

    השבמחק
  8. אחרי שצפיתי באיזה סיקור גלוסי בוקס עשיתי לעצמי טובה ופתחתי את הקונדישינר עם השיניים בשתי שניות... D:
    ואכן קוואלי מעצב לפרחות, זה ידוע

    השבמחק
  9. אהבתי א תסגנון הכתיבה שלך
    ותאמיני לי אני קיבלתי קופסא אפילו יותר מאכזבת
    שוב מסיר איפור ושוב לק של opi

    השבמחק

שיהיה לך יום קסום מלא בנצנצים וחדי קרן מעופפים!