15 באפריל 2012

WTF Asos?!

מי לא קנתה באסוס מעולם? יש מישהי כזו בקהל? כן? לכי ותתביישי בפינה.

אסוס, מעצמת הבגדים באינטרנט וחביבת הפאשניסטות הישראליות (משלוח חינם ומהיר לארץ) יוצאים במבצע כזה או אחר בכל שבוע פחות או יותר. זה נותן לי הרבה מאוד זמן לשוטט באתר שלהם ולסמן פריטים נבחרים ולעקוב אחרי המחיר שלהם עד שהוא ירד.
בימים של שיטוטים כאלה אני מוצאת את עצמי מגלה שלל פריטים נפלאים שאני לא יכולה לקנות כי הם לא במידה שלי או יקרים מדי, ולצידם שלל פריטים ש... ישמור אתכם השם ואני מאחלת לכם כל טוב אם יש בכם שמץ של חיבה אליהם.

אני קוראת לקולקציות הבגדים האלה "WTF Asos?!". אני מאמינה שאף בן אדם רציונלי לא העלה את הבגדים האלה לאתר כדי שמישהו באמת יקנה אותם, והם מבצעים בנו ניסוי חברתי שבודק מי הסתומה שאשכרה תקנה את הפריטים האלה.

גם בהארלם אף אחת לא תלבש את זה

לגיטימי אם את רוקדת על עמוד למחייתך

פיירו הליצן התקשר וביקש שתחזירי לו את החולצה!

אין בזה שום דבר טוב.

סבתא תכעס כשתגלה שגזרת לה את הוילון

לא!!! זה רע!! רע!!

מצטערת לבשר, אבל את לא נראית חייתית ופרועה. זה נראה כאילו החתול הוציא לך חוטים מהחולצה

מכירים את החתונות האלה שהאמא של הכלה לובשת משהו ממש ממש מכוער מבד טפטה? אז כזה

הבגדים האלה שהיו יכולים להראות טוב אם הביצוע שלהם לא היה כל כך גרוע

אם אחד מהפריטים הנ"ל נראה לכן נהדר ואתן לא מבינות מה הוא עושה פה, אנא בטלו את כרטיס האשראי שלכן ואל תצאו לשופינג בלי חברות. אתן מועדות לפורענות ולעוד בגד בארון שלעולם לא תלבשו.

8 תגובות:

  1. את גאון. חשבתי על זה כבר מזמן וזה עולה לי מדי גלישה באתר. אולי זו הוכחה שהבריטים הם אומה טראשית? והחולצה האחרונה באמת מוכיחה עד כמה ביצוע זול יכול להיות נורא.

    השבמחק
  2. אני הולכת להתבייש בצד.
    גם כי לא קניתי משם מעולם, וגם כי היו כמה פריטים שאני יכולה לראות בעיני רוחי שילובים לא רעים איתם ._.

    השבמחק
  3. קורעת! ב-ע' מודגשת!
    אני באמת מתביישת שטרם הספיקותי לקנות
    האמת שמדי פעם אני רואה דברים חביבים ולא עושה עם זה כלום..
    החולצה עם הפרחים בתלת מימד מזכירה לי שטיחוני אמבט למניעת החלקה-שהבנות שלי אוהבות להוציא מהם את הפרחים ☺

    השבמחק
  4. אני מאוהבת באסוס אבל לפעמים הם סתם בודקים גבולות (ראה מקרה ראש עגבניה - http://www.asos.com/ASOS/ASOS-Apple-Fascinator-Hat/Prod/pgeproduct.aspx?iid=1957239&cid=4174&sh=0&pge=0&pgesize=20&sort=-1&clr=Red ) שאני קצת מוצאת בו חן...

    אבל החולצה הראשונה שסתם לדעתי זה בדיחה פנימית

    השבמחק
  5. טוב הפוסט הזה הורס מצחוק ומאוד נכון. עשיתי כבר שלושה משלוחים משם, אבל זה נכון שלפעמים נדמה שהם משתעשעים במחשבה שיש בנות שיקנו כל מה שיעלה לקטלוג! תודה על השעשוע על הבוקר..:)

    השבמחק
  6. וואי, הרגת אותי מצחוק!

    ולגבי החולצה הצהובה, הם פשוט התבלבלו, היא שייכת למחלקת הפיז'מות...

    השבמחק
  7. הכי עצוב זה שכן יש מי שקונה את זה ותכלס, היית בפורום אופנה בתפוז אז את יודעת שיש בנות בישראל שכן קונות או שלפחות מתלבטות לקנות דברים מאוד דומים ומזעזעים לא פחות.

    השבמחק
  8. עצוב... עצוב..
    העלת נקודה מעיינת על ניסוי חברתי של ASOS. לפי הבגדים כאן,
    אני מתחילה לחשוש שיש בזה משהו.

    השבמחק

שיהיה לך יום קסום מלא בנצנצים וחדי קרן מעופפים!