6 באפריל 2012

מה נלבש בליל הסדר? רייצ'ל אנטונוף

זוכרות את חלוקת הלקים והשפתונים המהירה שקרתה במוצ"ש שעבר? זו רשימת הזוכות המהירות!
UnderCoverRiot - שפתון 106M
קטרין - לק 350M
חן - שפתון 156B
PASSIONISTA - לק 112B
רביד - לק 343B 
אביה - שפתון 200B
Gaia_Vedai - שפתון278B 
LILI LOFT - שפתון 159B
חן וום - לק 473N
nastya_dallas - שפתון 322M
pink_tofu - לק 311M
רוני - שפתון 163M 
שי - שפתון 300M
קורל - לק 270N
נעמה - שפתון 230M
סוני גרטל - שפתון 277
YULI - לק 240N
Tal Mos - לק 220M
מרג'ורי מורנינגסטאר - שפתון 275M
אורטל - שפתון 287N





כשעוברים לגור לבד המחשבה הזו של חופש מסתובבת בראש אבל היא גם מתה מהר מאוד, במיוחד בפסח: אלוהים אדירים של הנקיונות, למה אתם לא עוזרים לי ומסלקים את הטינופת מהבית?
פעם היינו מנקים כי אמא אמרה שחייבים והיום מנקים כי... איכס. אנחנו אנשים גדולים ופשוט צריך לנקות את הבית.

כדי לסבר את האוזן לקחתי יום חופש כדי לנקות. מי עושה דברים כאלה? למה עשיתי את זה? אני לא בטוחה. אבל לפחות הצלחנו להשתלט סוף סוף על הדברים שביום יום אנחנו פשוט לא מספיקים לעשות וחיים עם הלכלוך...

שבועיים לפני פסח מתחילה לעלות השאלה: מה לובשים בליל הסדר?


אחרי כל שעות הנקיון שהשקעתי כל מה שאני רוצה ללבוש זה משהו נקי, צח, נעים ואביבי.... בדים רכים שכיף ללבוש ועושים מצב רוח טוב לקראת ליל הסדר, שבהחלט צריך הרבה ממנו - ברוב השנים אנחנו חוגיגים אצל החברים או המשפחה הדתית, ועלולים לגמור את ליל הסדר גם באחת בלילה... רוב הזמן אני גומרת את הערב מחורפנת ומתה לעוף כבר הביתה, או לחילופין נרדמת על ספה רנדומלית)

בשתי מילים: רייצ'ל אנטונוף.
נתקלתי בלוק בוק שלה לא מזמן והוא פשוט צעק לי "אביב! קיץ! דברים שמחים!". הקריצה לסיסקטיז עם דוגמנית פיקסי, הגזרות הקלילות וצווארוני הפיטר פן שפשוט לא נמאס מהם. אני פשוט רוצה את כל הקולקציה אצלי בארון.





שימו לב לנעליים: הן חלק מהקולקציה לקיץ ויוצרו בשיתוף פעולה בין רייצ'ל אנטונוף לחברת Bass, ונמכרות באתר של Bass במחירים שפויים לחלוטין.












חג שמח!

8 תגובות:

  1. השמלות הללו לא מהעולם הזה!
    רוצה במיוחד את התחרה הלבנה, הלבנות כולן, המנוקדות והאדומות! מאוהבת בהן לגמרי...
    והדוגמנית מזכירה לי את טוויגי, היא אומנם לא כל כך פיצפונת ורזה בטירוף אבל יש דימיון בין השתיים)))

    השבמחק
  2. כתבתי לך במייל את רשמי מהזכייה שלי. איזה ברגיין, אני קצת מתרגשת :P

    השמלות האלה מתוקות נורא, אבל הדוגמנית מרגיזה אותי. יש לה ראש גדול מדי ופנים שקצת מזכירות לי את כלתו של צ'אקי..

    השבמחק
  3. סוף סוף מישהי שעושה בגדים שנשים יכולות ללבוש!

    השבמחק
  4. ממש אהבתי את הדוגמנית ובמיוחד את הפרצופים שהיא עושה
    מי זאת?
    את השמלות פחות אהבתי אבל הן בהחלט אביביות

    השבמחק
    תשובות
    1. בקרדיטים רשום ששמה Mae Whitman :)

      מחק
    2. אנונימי8.4.2012, 19:20

      היא שחקנית
      היא משחקת בסדרה "הורים במשרה מלאה"

      מחק
  5. ייאי! תודה!

    אני דווקא לא התלהבתי מרוב הדברים, למרות שהיו כמה פריטים שלא הייתי מתנגדת שיהיו לי בארון P:

    השבמחק

שיהיה לך יום קסום מלא בנצנצים וחדי קרן מעופפים!