23 בפברואר 2012

ביקורת גלוסיבוקס פברואר

על גלוסיבוקס:
לפני חודש וחצי מספר בלוגריות הוזמנו להשקת הגלוסיבוקס, שירות חדש של מוצרים בהפתעה בקופסה חודשית, ואחרי שקראתי קצת על המוצר אצלן החלטתי שכדאי לנסות. כמישהי ששונאת להכנס לפארמים ולקנות איפור או מוצרי טיפוח זה נראה לי רעיון מצויין - לנסות מוצרים חדשים שאני לא מכירה או לא יודעת מה הם עושים בלי שמוכרת תזנק עלי ותנדנד לי שאקנה.

על המחיר:
המחיר נראה משתלם יחסית, 60 ש"ח לקופסה שמכילה בסביבות חמישה מוצרים, כולל המשלוח לתיבת הדואר.
שלושה ימים לפני שליחת החבילה גלוסיבוקס הודיעו על שינוי בצורת שליחת החבילות ומעבר לשירות שליחים עד הבית. לי זה לא ממש אכפת עד שגיליתי שהם מוסיפים למחיר עוד 15 ש"ח ודורשים 75 ש"ח לקופסה אחת - שזה כבר לא מחיר שהייתי מוכנה לשלם על חבילה כזו. 

על המשלוח:
ביום שלישי בשבע בבוקר מישהו דפק לי על הדלת. יצאתי מהמיטה בבהלה כדי לגלות ששליח עומד מחוץ לדלת עם חבילה. בלי תיאום, בשעה שלא מקובל להעיר בה אנשים. אני מרחמת על השליח האומלל הזה, הוא גם חזה בי בפיג'מה, לא מסורקת ועוד לא צחצחתי שיניים וגם נהמתי עליו שלא מקובל להגיע לאנשים הביתה בלי לתאם איתם מראש.

על הקופסה:
איזה כיף!!! נראה שבגלוסיבוקס חשבו הרבה על האריזה של המוצר שלהם. הקופסה הגיעה באריזת קרטון עבה ובתוכה קופסת קרטון נוספת שהכילה את כל המוצרים.


האריזה כשפותחים אותה. שמעתי על דיווחים של ריח נהדר כשפותחים את הקופסה, סלחו לי אבל אני מצוננת ולא הרחתי כלום.


אז מה בקופסה?


דוגמית לקרם פנים עשיר של אהבה.
ההבטחה: הקלה מידית של היובש בעור הפנים ושיפור המראה מיד בתום השימוש
בתכלס: קודם כל מדובר במסיכת פנים ולא בקרם פנים, כלומר יש למרוח אותה ולהשאיר מספר דקות ואפילו כל הלילה. 
הריח שלה נעים והיא מרגישה נעים על העור, לא הרגשתי איזושהי הקלה מידית היסטרית אבל בתכלס קמתי עם פנים נעימים ולא יבשים בבוקר. מבחינתי עשה את העבודה.
אם לקנות שוב: מדובר במוצר שמבחינתי הוא ווג'ראס, כזה שצריך להשקיע בו כמה דקות מעבר לשגרת הטיפוח היומית ואני לא מתה על זה ובדרך כלל שוכחת לעשות את זה. כך שכנראה שלא.


צללית של לייף.
ההבטחה: איזשהו קשקוש על רכה ונעימה למריחה
בתכלס: בתור מתעבת פארמים מקצועית, לעולם לא הייתי מנסה את הצללית הזו. דבר ראשון: היא של לייף וקשה לי לסמוך על חברות שמייצרות גרביונים, פלסטרים, לקים וצלליות שיצליחו בכל מה שהן מייצרות.
דבר שני: זה מנצנץ נורא! והצבע נראה לי מוזר. בפועל כשמרחתי אותו על היד הצבע הזה נראה מקסים. 
אם לקנות שוב: בהתחשב בעובדה שזו צללית שמתאימה רק לאירועים ולא ליום יום, לא.



ליפסטיק של לוריאל פריז.
ההבטחה: מחזק את הגוון הטבעי של השפתיים
בתכלס: האריזה מקסימה (שחורה), כשפתחתי נבהלתי מכמה שזה שקוף וכתום. בפועל זה פשוט ליפגלוס מאוד עדין ואני לא ראיתי שום חיזוק גוון טבעי של השפתיים. מה שכן, הוא לא דביק ולא מציק.
אם לקנות שוב: אם אני רוצה גלוס אני אקנה גלוס.



דוגמית מסיכה לשיער של וולה.
ההבטחה: מעצים ומדגיש את הברק והזוהר של השיער.
בתכלס: באו לי בטוב עם מסיכה לשיער, שלי בדיוק נגמרה. השיער שלי לא נראה זוהר יותר ולא מבריק יותר והוא גם לא עושה קפה. מה שכן, קל הרבה יותר לסרק אותו והוא רך ונעים.
אם לקנות שוב: לא! קופסה בגודל מלא עולה 110 ש"ח שזה מחיר מופרך לכל הדעות למסיכת שיער.


דוגמית בושם לגבר "קוקוריקו", ז'אן פול גוטייה.
ההבטחה: מעורר חושניות וחגיגת חושים סוערת.
בתכלס: אני בטוחה שהיו מספר בחורות ללא חבר שקיבלו מוצר לגבר והיו נבוכות מאוד כשהבינו שאין להן למי לתת אותו.
החבר שלי ניסה אותו ובמילים שלו "אני מריח כמו סוכן מכירות". אני נאלצת להסכים.
אם לקנות שוב: לא! מתוק מדי וסליזי מדי לטעמי.




שמן מקלחת של סבון.
ההבטחה: מותיר את העור רך ונעים ללא תחושת שומניות.
בתכלס: זה לא שמן, זה סבון. הוא גם מריח כמו שירותים של משרדי הייטק. מעולם אל הרגשתי תחושת שומניות אחרי מקלחת, וגם לא אחרי הסבון הזה...
אם לקנות שוב: 66 ש"ח לחצי ליטר של סבון למקלחת? כנראה שלא.


מסקנה סופית:
ציפיתי למוצרים קצת יותר מעניינים שלא בטוח שהייתי נתקלת בהם בסופר פארם ובטח שלא לחברות שלא נחשבות "מעולות" בטיפוח ואיפור כמו לייף וסבון. את חבילת מרץ אני אקבל, ובהנחה שהמוצרים עדיין יהיו באותה רמה כנראה שאת אפריל כבר אבטל - כדי לנסות מוצרים אני יכולה לבקש מהמוכרת דוגמיות, הן בדרך כלל שמחות לתת.

16 תגובות:

  1. אנונימי23.2.2012, 12:58

    מסכימהה דיי התאכזבתי.. ובטח לא היה וואו

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה מצחיק אם בפעם הבאה ישימו מוצרים של חברת וואו הישראלית :).

      מחק
    2. אנונימי26.2.2012, 18:35

      חחחח אם הגענו למוצרים של לייף אני ממש לא אתפלא

      מחק
  2. אוף אני מחכה לקופסה הזו אובר טיים ואני מתה לנסות את השפתון הזה!
    בכל מקרה לגבי ה"לקנות שוב" לא תהיה לך בעיה, צללית זה משהו שנשאר אצלך שנים, גם בשימוש יום יומי

    השבמחק
    תשובות
    1. אם את רוצה את מוזמנת לקחת את שלי!
      וצלליות פגות תוקף תוך כמה שנים... אני לא הייתי משתמשת במשהו אחרי שנתיים.

      מחק
  3. אנונימי23.2.2012, 15:15

    גם אצלי לא היה שום אפקט עם השפתון.
    הצללית - מעט פיגמנט, המוווון נצנצים, שילוב נוראי.
    המסיכה לשיער - בסדר, מספיקה לשני שימושים אם מתקמצנים נורא.
    מסיכת הלחות - המוצר היחיד שאני איכשהו מרוצה ממנו
    הסבון - לגמרי ריח של סבון שירותים ואכן לשם הוא הלך.
    הבושם קוקוריקו - איכס.

    השבמחק
  4. גם אצלי לא היה שום אפקט עם השפתון מלבד קצת ברק נחמד.
    לגביי טענותייך על הצללית לייף אני מסכימה איתך שזה חברה עממית אבל סתם בכללי את מוצרי האיפור של לייף מייצרת חברת ג'ייד עד כמה שהבנתי נכון.
    שוב,
    לא מדובר בפירמת על אבל הצלליות שלהם לא רעות...

    מסיכת הלחות באמת נחמדה :-)
    אין ספק שהקופסא הייתה מאכזבת לעומת הציפיות אך נראה שגלוסיבוקס קשובים לכל הפניות (גם אם בהתחלה היה נראה שלא...) והטענות ומנסים לשפר וללמוד.
    לנו נותר לחכות לחודש מרץ ולקוות למשהו טוב יותר.

    השבמחק
    תשובות
    1. גם זו היתה ההרגשה שלי. נראה שיש עוד סיכוי לגלוסיבוקס אם הם רק ישכילו לא "לעבוד" על הלקוחות כמו בעניין עם המשלוח.

      מחק
  5. אני קיבלתי חבילה שונה ובמקום צללית ובושם לגבר קיבלתי בושם לאישה של וורסאצ'ה ופריימר של גרלן (שניהם לא רעים בכלל).
    לגבי הליפסטיק- אני דווקא ראיתי שינוי, השפתיים נעשו ורודות יותר ובאמת הגוון הטבעי הודגש.
    מעניין מה יהיה בחבילה הבאה, שאמורה כבר להיות מותאמת לפרופיל היופי האישי...

    השבמחק
  6. נשמע לי מאוד מאכזב או לפחות אם אני הייתי מזמינה משהו כזה ב75 שקל הייתי מצפה לקצת יותר ומוצרים יותר מעניינים שאכן בא לך לחזור ולקנות אותם או לראות איזה עוד מוצרים יש לחברה להציע.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מסכימה.. אם כי המסיכת לחות של אהבה גרמה לי לתהות איזה עוד מוצרים יש להם ואם הם שווים כמו המסיכה הזו.

      מחק
  7. אנונימי23.2.2012, 20:03

    הביקורת שלי:
    פריימר של גארלן- טרם השתמשתי אבל נראה ונשמע מבטיח, והפתיתי זהב האלו בפנים עושים לי צביטה בלב שאני אצטרך להשתמש בו...
    השפתון- תכל'ס, סתם מבריק את השפתיים. לא הבחנתי בשום חיזוק גוון.
    הסבון- אתן כ"כ קוטלות אותו והוא דווקא לא רע בכלל. אני אישית אהבתי את הריח.
    מסיכת לחות של אהבה ים המלח- טרם ניסיתי אבל יש לי משהו דומה, נותנת לחות לעור תכל'ס.
    מסיכה לשיער- מריחה נהדר אבל למה באריזה כ"כ פיצפונת..?
    בושם לגבר באנג באנג- הועבר לבעלי שגם לא התלהב ממנו.

    השבמחק
  8. אנונימי26.2.2012, 14:22

    קופסא מאכזבת ביותר
    את הקופסא עצמה נתתי לבת הקטנה שלי לשים צעצועים
    בושם קוקוריקו- מסריח ביותר ודוגמית בגודל כזו אני יכולה לקבל מהסופרפארם שמתחת לבית שלי
    צללית לייף- נוצצת מדי ולא הייתי קונה בכל מקרה איפור של לייף
    מסכה לשיער- בקושי מספיקה לפעם אחת לא חבל על הקופסא??
    אודם- לא הורגש שום אפקט- מיותר!
    סבון של פעם- ריח לא משהו מכרו כאלה לא מזמן בכלום כסף
    מסכית לחות- אפילו לא אנסה

    חודש אחד נוסף לנסיון וזהו. אם זאת החבילה של הוולנטיין זה באמת אכזבה יכלו להשקיע יותר, נראה כמו גיבוב של שאריות שהיו להם, הקופסא לש ינואר היתה הרבה יותר טובה ומרשימה כנראה שראו שהרבה פראייריות נרשמו והחליטו שלא משנה מה ישימו בפנים. מבחינתי חבל על כל שקל.

    השבמחק
  9. אנונימי27.2.2012, 23:59

    אני לא סובלת להיכנס לפארמים כי המוכרות עטות עלייך בטירוף. זה מספיק מעצבן כשהן עושות את זה בחנויות הבגדים (בגלל זה אני קונה ב-H&M, שם מקבלים צומי מהצוות רק אם מנסים לשדוד את המקום באיומי אקדח). בפארמים הן גם מעליבות כאלה. מדי פעם, כשאני קונה גרביונים או סבון כלים, קופצת עליי אחת וקוראת, "יש לי בשבילך קרם לעור פירחוני עם מורסות שחורות!" או משהו כזה.

    השבמחק
    תשובות
    1. וואו שמעתי סיפורי זוועה על מוכרות שממציאות לך פטריות עור שהמייקאפ יפתור לך... לגמרי סיבה טובה לא להכנס לשם בחיים. או להכנס עם חברה שתנפנף אותן לקיבינימט

      מחק
  10. אוי, יצא לי אנונימי מקודם.

    השבמחק

שיהיה לך יום קסום מלא בנצנצים וחדי קרן מעופפים!