20 בפברואר 2012

סיפתח מוצלח לשבוע האופנה בלונדון

חורף בהיר, רך ונעים מצפה לנו לפי תחזית האופנה של לונדון! התצוגות הפותחות היו מלאות בבדים נעימים כמו צמר רך וסריגי כותנה, בניגוד לעור והצמר העבה של שאנל שמקובלים בעונות החורף ועשו לי נעים בעיקר בלב. האם נראה את הרכות הנעימה הזו בחנויות בשנה הבאה?

אם הייתי צריכה לבחור את הטרנד המועדף עלי עכשיו, הוא בהחלט יהיה ההדפסים העצומים שמרכיבים את הבגדים. המוטיב החוזר הזה של הדפסים שהם חצי תמונות וחצי מיש-מש פוטושופי לא ברור ומלא דמיון פשוט קונה אותי. הרעיון של שימוש בהדפס גדול כמגדיר צורה בבגד מתוחכם במיוחד, מי צריך גזרה מסובכת כשיש לך הדפס גדול שאומר הכל?

בורה אסקו (Bora Aksu)

קורי נילסן (Corrie Nielsen)

פלדר פלדר (Felder Felder)

ז'אן פייר ברגנזה (Jean Pierre Braganza)

פ.פ.ק (PPQ)

כל זאת ועוד בפוסט סיכום שבוע האופנה בלונדון הבא :)

4 תגובות:

  1. האמת שציפיתי להרבה יותר משבוע האופנה הזה, שהוא אמור להיות שבוע האופנה הכי חזק מבין כולם.
    אבל לפני שאני חורצת את גורלו, אני אמשיך לעקוב גם בימים הקרובים ואחליט סופית עד כמה (אם בכלל) אני מאוכזבת...

    השבמחק
    תשובות
    1. אין ציפיות אין אכזבות... אני הגעתי במחשבה שהשפל הכלכלי כאן כדי להשאר והבגדים ימשיכו להיות משעממים יחסית ופשוטים כדי להוזיל עלויות. נראה שהם דווקא שכחו מזה... אני הייתי מחכה גם לשבוע האופנה בפריז, הוא יותר "מעניין" לדעתי מהשאר. וגם ההוא של יפן די מוצלח.

      מחק
  2. בדיוק שמתי לב שז'אן פייר - השמלה מימין, דומה לעיצוב של קרן מילאן (באסוס).

    השבמחק
    תשובות
    1. וואו, בכלל לא הכרתי את המותג שלה. יכול להיות שזה בגלל שהמוצרים שלה יקרים ואני לא קונה בכאלה סכומים בדרך כלל. ראיתי שהיא קצת נוטה לחקות הכל (אם כי בצורה די מוצלחת), היא מעתיקה את הקונספט גם מארווי לז'ר (http://www.asos.com/Karen-Millen/Karen-Millen-Glamazon-Bandage-Dress-In-Satin/Prod/pgeproduct.aspx?iid=1669425). עדיין המחירים שלה שפויים יותר משלו.... (http://www.shopbop.com/scuba-dress-herve-leger/vp/v=1/845524441926129.htm?folderID=2534374302164176&fm=browse-brand-shopbysize-viewall&colorId=16840)

      מחק

שיהיה לך יום קסום מלא בנצנצים וחדי קרן מעופפים!