28 בפברואר 2012

דולצ'ה וגבאנה במחווה לריהוט של סבתא שלכם

הורידו את הוילונות של סבתא מהקירות וגזרו את הגובלנים! דולצ'ה וגבאנה מצאו מה לעשות איתם באחת התצוגות הכי מהממות שיצאו תחת שבוע האופנה הזה. 

נראה שעידן השפל הכלכלי וצמצום העלויות בבגדים ירדו מן הפרק: התצוגה היתה עשירה בבגדים יקרים, אבנים כבדות, עבודות יד רקומות וחרוזים שזורים בעבודת יד קפדנית להפליא. 

לחצו על התמונה לצפייה בפרטים הקטנים


דומיניקו דולצ'ה וסטפאנו גבאנה, המעצביים הראשיים של דולצ'ה וגבאנה, בית האופנה שהוקם ב-1982, קרצו קלות לעידן הבארוק והויקטוריאני בשימוש בצבעים והדפסים מן הציורים הקלאסיים, ובו זמנית פזלו לכיוון שנות העשרים עם החרוזים ששזורים בבגדים ומבהירים לכולם בדיוק כמה עלו הבגדים שלנו, והשילוב המופלא הזה מביא את הנוף שכולנו מכירים מהבית של סבתא: הגובלן הרקום שתלוי על הקיר, המפה העדינה הסרוגה בצבע קרם והבדים העדינים ששזורים בחרוזים במלאכת מחשבת.

אי אפשר היה לפספס את כוונת המשורר: הדוגמניות יצאו מתוך מסגרת גדולה וזהובה עם פיתוחים מפורטים שנראתה כאילו נתלשה מתוך אגף הציורים הבארוקיים מסיציליה, מעליהן השתלשלו נברשות גדולות וכבדות מעוטרות בפרחים ואבני חן, וברקע נשמעת מנגינת השיר 'O sole mio של לוציאנו פווארוטי (לשמיעה) והשיר Funiculì Funiculà (לשמיעה).


Dolce & Gabbana, Autom\Fall RTW 2013, Milan fashion week











כל התמונות מאתר ווג

3 תגובות:

  1. אני כל כך אוהבת את הקיטשיות הזו. הגובלנים, הוילונות, הקרושה, אני מתה על כל ה"יאנטע-שיק" הזה

    השבמחק
  2. אנונימי8.8.2012, 0:15

    אפשר לארוז הכל? וגם להגדיל ב...כמה זה עכשיו 1.90? חח

    השבמחק

שיהיה לך יום קסום מלא בנצנצים וחדי קרן מעופפים!