18 בפברואר 2012

שבוע האופנה בניו יורק: המצטיינים (חלק שני)

אז מה עוד קורה בשבוע האופנה בניו יורק?

שנות העשרים חוזרות בוורסיה מעודכנת לשנות האלפיים בצורה שובת לב. בד הקטיפה חוזר לשמלות, גזרת המותן הנמוכה (או יותר נכון - הדגשת האגן ולא המותן) והרבה עבודת יד של חרוזים, תחרה עדינה ופרטים קטנים שעושים את הבגד למשהו מיוחד ויקר (סתם לדוגמא, שמלה של מרצ'סה, שמלה של בדג'לי מישקה). 

נראה שהחורף הזה הולך להמשיך את קו הצבעוניות שראינו בעונות הקודמות ולא להכנע לשחור-סגול-כחול המסורתיים, לקו הרוקיסטי ולניטים והתחרה. האם ייתכן שהעולם כבר שכח את המצב הכלכלי העגום, ומוכן לשלם שוב על בגדים במחירים גבוהים כל כך?

 מימין לשמאל:
ראלף לורן (Ralph Lauren), מרצ'סה (Marchesa), פילוסופי (Philosophy di Alberta)
לורן סקוט (L'Wren Scott), מארק ג'ייקובס (Marc Jacobs), נורמה קמאלי (Norma Kamali)
אוסקר דה לה רנטה (Oscar De la Renta), ג'רמי סקוט (Jeremy Scott) וראלף לורן שוב, כי הקולקציה מהממת

מימין לשמאל:
נעים קאן (Naeem Khan), מילי ביי מישל (Milly by Michelle), רודרטה (Rodarte)
בדג'לי מישקה (Badgley Mischka), הבלונדס (The Blonds) וארווי לז'ר (Herve Leger)

ועכשיו ללונדון!

4 תגובות:

  1. Just wanted to thank you for your feedback. I love that Norma Kamali dress! Such drama.

    השבמחק
  2. אנונימי18.2.2012, 23:04

    הי :) אני מתעדכנת בבלוג שלך ונהנית בלי להגיב לרוב... ופתאום חשבתי שאת הכתובת: אני מחפשת גרביונים סרוגים/ רקומים.. שנראים כמו דוג' של תחרה אבל רקומים... יש לך מושג מהיכן אפשר להשיג? תודה רבה מראש. אנני

    השבמחק
    תשובות
    1. היי אנני :) אני תמיד שמחה להכיר קוראים...
      האמת היא ששאלת בתזמון טוב כי אני בדיוק מחפשת גם משהו מעניין. אם את יכולה ללבוש one size (אני לא כל כך...) תמצאי גרביונים בדוגמת תחרה בקינג ג'ורג' 33 בת"א, ובצורה מפתיעה בסטנד גרביונים של הסופרפארם (לייף).
      אם את מחפשת גרביונים רקומים עבים יחסית מכותנה עוד לא מצאתי משהו ממש מעניין בארץ, אבל יש באסוס במחיר מצויין! http://www.asos.com/ASOS/ASOS-Crochet-Lace-Tights/Prod/pgeproduct.aspx?iid=1724482

      מחק

שיהיה לך יום קסום מלא בנצנצים וחדי קרן מעופפים!