8 בפברואר 2012

ארבעה מעצבים שחייבים להכיר

אפשר לחשוב שכל עולם האופנה סובב סביב ניו יורק, פריז, לונדון ומילאן כשמדובר בתצוגות אופנה, בגלל שאנחנו נוטים לשכוח שהאופנה חיה וקיימת גם במדינות אחרות! איך שכחנו שגם בישראל כבר היה שבוע האופנה, והוא מתקיים בכל מדינה שמכבדת את עצמה עם קהילה ומתגאה בקהילה משגשגת של עיצוב?

ההרגל שלנו לעקוב אחרי ארבעה שבועות אופנה בלבד (שהם די והותר - בכל אחד מהם מוצגות עשורת תצוגות) מקבע לנו בראש את הטרנדים שהתצוגות המובילות מציגות, וגורם לנו לשכוח שיש ראיה עיצובית אחרת. יש עולם שלם נוסף חוץ משאנל, בטסי ג'ונסון, מייקל קורס ויויאן ווסטווד, קלווין קליין וכו'...


אלו ארבעה מעצבים מתוך שבועות האופנה שהתרחשו ממש עכשיו. שלושת הראשונים הציגו בקופנהגן (מסתבר שיש מה לעשות בדנמרק), והאחרון הציג בסן פאולו, ברזיל.


ספון דיאוגו, לייבל אופנה של המעצבים מיה ספון ורוי דיאגו שהוקם ב-2008 ופועל בברלין, גרמניה.
הקו שלהם מתאפיין בקווים נקיים וקלאסיים עם נגיעות גותיקה (קצת פחות העונה, קצת יותר בשנה שעברה) והגדרה מדוייקת של גוף האשה.
לתצוגה המלאה.



שטיין לדפוגד, מותג דני שהוקם ב-2009. שימוש העיקרי והבולט הוא הסריגים שמופיעים בתור צורות ולא חומר, בתור תלת מימד לביש ומחמם.
לתצוגה המלאה.



אניב וון ברוש, מעצב בן 24 שחי בניו יורק. ממבט ראשון נראה שזה סתם עוד מעצב שמפחד מצבעים ולכן משתמש רק בשחור. כשמסתכלים שוב מבינים: הצבע הוא לא שחשוב בבגדים שלו. הגזרות נהדרות ועושות לי חשק לקנות חצי מהקולקציה ולצאת לקרוע איתה את העיר.
ר. רוזנר מברזיל בקולקציה בהשראת העש - האח האפל של הפרפר. אין לי מה להוסיף, חוץ מלציין שאלוהים נמצא בפרטים הקטנים.
לתצוגה המלאה.



בברכת מזג אוויר שפוי יותר שיהיה לנו, שבוע טוב!

3 תגובות:

  1. I love the structure of these outfits. So fierce.

    http://www.glamkittenslitterbox.com/
    Twitter: @GlamKitten88

    השבמחק
  2. All of these photos are fantastic! I really like some of the styles. The peplum style top in the first set & the chunky sweaters in the second set are my favorites!

    השבמחק
  3. חייבת להגיד שהדלקת אותי על מיסטר שטיין. וואו

    השבמחק

שיהיה לך יום קסום מלא בנצנצים וחדי קרן מעופפים!