2 באפריל 2012

מלכות הסטייל הנוכחיות: האחיות אולסן

תודה לכל מי שהגיבה לפוסט חלוקת השפתונים והלקים של לנקום במתנה! אצור קשר עם הזוכות בקרוב, ושמותיהן יפורסמו בפוסט הבא.


מרי קייט ואשלי אולסן, זוג התאומות השנוי במחלוקת בכל ההיסטוריה: מצד אחד פורעות חוק (אבל לא באמת), תקועות עם מבט חלול ועצוב רוב הזמן, מככבות בבלוגים של אנורקסיות (בעיקר בזכות מרי קייט שהיתה אנורקסית לתקופה) וילדות שיצאו שבורות תחת מכבשי התעשייה ההוליוודית. מצד שני, הבנות הכי עדינות, מתוקות ומלאות הסטייל הכי מוזר בסביבה.

אלה הגירלקראש החדשות שלי.


Mary Kate & Ashley Olsen
Elle UK, April 2012



היתה לי הרגשה שאני אמורה לא לאהוב את הזוג הזה בכלל. הן חובבות פרווה בצורה גרוטסקית, מסתובבות עם מעילי פרווה בכל עונה ובכל מצב ושמות זין אחד גדול על כל מי שאומר להן להפסיק, והפרצוף העצוב והנורא הזה שדבוק להן לפנים בכל אירוע חברתי פשוט מדכא אותי.

אבל אני לא מצליחה להשתחרר מהעובדה שהן כל כך קסומות, הסטייל שלהן כל כך מיוחד ומוזר, והן סוג של רול-מודל בשבילי - נשים צעירות (25) שפשוט עושות מה שבא להן (כיום: המקימות והמעצבות הראשיות של The Row, מותג אופנה ניו יורקי) ובעלות קריירה עצמאית נהדרת.

וגם, הן לובשות כל מה שאני לא יכולה ללבוש עם מבנה הגוף שלי בלי להראות כמו פיל בשק יוטה.


וסתם בונוס: טאמבלר עם תמונות של הבנות (ושאר המשפחה) מכל השנים.





7 תגובות:

  1. אויש, לא באמת?
    אני ממש לא אוהבת אותן. שפתיים משורבבות, עיני עגל, גזרה צנומה ומחסור חמור באופי. בקיצור - כל מה שמעצבן אותי.

    השבמחק
    תשובות
    1. כנ"ל, ממש ככה. הן כל כך אנמיות שבא לי לשים אותן בחדר עם ניקי מינאז' ולקוות שהיא תנענע אותן קצת.
      אבל מצד שני, וואו. הן אימפריה היסטרית שאי אפשר להתכחש לה. וכל הנצנצים האלה. אני חייבת להגמל מנצנצים.

      מחק
  2. כחושות וצנומות למדי, אבל הטעם האופנתי שלהן בהחלט מדהים!

    http://www.nination.net/

    השבמחק
  3. אני דווקא לא כל כך אוהבת את חוש הסטייל שלהן, אבל אין ספק שיש להן חוש שכזה.
    והעובדה שהן כל כך שנויות במחלוקת זה נראה לי מה שעושה אותן מעניינות.
    2 אחיות, ממש לא במימדים של דוגמניות (מבחינת גובה) שעושות מה שבא להן, מתפרנסות בזכות עצמן, וגם ככל הנראה יש ביניהן קשר די מדהים של אחיות. מרשים.

    השבמחק
  4. ממש אהבתי אותן פעם, כשהייתי קטנה חחח. עכשיו ת'אמת אני לא כל כך מתחברת אליהן. הן נראות לי חולניות ויותר מדי טרשיות, למרות שיש להן כמה אוטפיטים מעוררי הערצה ומעמדן בעולם האופנה מכובד ביותר!

    השבמחק
  5. אני עדיין לא החלטתי מה אני חושבת עליהן... הן כל כך דינמיות, משתנות כל שניה וכך גם הסגנון שלהן.. מצד אחד אני אוהבת איך שהן מתלבשות ביום יום.. מצד שני אני לא מתחברת לנצנצים והפרווה בכלל גורמת לי לסלוד מהן בטרוף

    השבמחק

שיהיה לך יום קסום מלא בנצנצים וחדי קרן מעופפים!