8 באפריל 2012

ביקורת גלוסיבוקס מרץ

עבר חודש מאז גלוסיבוקס פברואר, והנה הגיע גלוסיבוקס מרץ.
קיבלתי את החבילה לפני יותר משבועיים ונתתי לעצמי זמן לנסות את המוצרים, אבל בצורה קצת מוזרה גיליתי שהם פשוט... לא הלהיבו אותי. שום דבר כמעט. הרגשתי שהחבילה הזו הגיעה ממש ימים לפני תחילת האביב, והמוצרים היו צריכים להתאים יותר לזמנים ולמזג האוויר.


Carita תחליב שקדים לניקוי פנים.
ההבטחה: מסיר איפור ומנקה את העור באופן מיידי תוך שמירה על רמת הלחות וגמישות העור.
בתכלס: הדוגמית בגודל מיניאטורי להפליא (5 מ"ל) ומספיקה לשלושה שימושים מקסימום. 
הריח מדהים. מדהים מדהים מדהים פשוט הסנפתי את הקרם הזה והייתי שמחה אם היה לי קרם לחות כזה ליום יום. העור נשאר מלא לחות ולא מיובש, הקרם צמצם לי את כל הנקבוביות בעור ו"החליק" אותו. התחליב עמד בגבורה וניקה את האייליינר והמייקאפ, אבל לא צלח את המסקרה שלי.
אם לקנות שוב: למרות הריח המדהים, לא מצאתי שום סיבה לשלם 250 ש"ח לניקוי פנים, במיוחד כשאני מנקה אותם לפני מקלחת והריח לא נשאר לי על הפנים.


Compeed פלסטר לעקב הרגל.
ההבטחה: מטפל בשלפוחיות ברגליים, מקל על הכאב ומשמש כעור שני.
בתכלס: מה? זה מה שמצאתם לשים בגלוסיבוקס? לא מצאתי שום דבר לעשות עם זה.
אם לקנות שוב: תכלס, מדובר פה במוצר שיש לו המלצות לא מעטות באינטרנט, אבל אני ממליצה לכן להפסיק לנעול נעליים שהורסות לכן את הרגליים במקום. 



לק אדום של OPI.
ההבטחה: מה כבר אמורים להבטיח בלק? בגלוסיבוקס הבטיחו לי שהלק יבטא את הסטייל, אלגנטיות והתחכום של נשות ניו יורק.
בתכלס: בתור אשת פתח תקווה לא התרשמתי מבקבוק הלק הקטן בהיסטוריה שראיתי (3.75 מ"ל, יותר קטן מהזרת שלי). גם לא התרגשתי יותר מדי מהצבע.
אמנם חברת OPI ידועה בתור חברת לקים מעולה עם צבעים מצויינים שנוח למרוח אותם, אבל עם אדום כזה אין לי יותר מדי מה לעשות ואני הייתי בוחרת לשלוח ללקוחות גלוסיבוקס לק בצבע יותר טרנדי כמו פסטל וצבעי גלידה ולא צבע של דודות. אם כבר גלוסיבוקס מבטיחים קופסה בהתאמה אישית הייתי מצפה מהם לבדוק בת כמה אני ולשלוח מוצרים בהתאם.
אם לקנות שוב: לא ניסיתי את הלק היות ויש לי ערימת לקים מלהיבה יותר בבית כרגע, אבל בתאוריה הלק הזה אמור להיות אחלה.



עפרון עיניים - הסדרה המטאלית של Ofra.
ההבטחה: עפרון עיניים עמיד במים המותאם גם לאיזורים העדינים ביותר של העין.
בתכלס: את העפרון עיניים שלי אני מניחה בתוך העין (על "מעקה" העין) ולא בחוץ או על העפעף. העפרון הזה פשוט לא נראה כשהנחתי אותו, לא משנה כמה שכבות מרחתי. לא מותאם לאיזורים העדינים ביותר של העין בכלל.
אם לקנות שוב: לא.



פריימר ביהריד של Dr. Murad.
ההבטחה: מרקם קסם נטול שומן, משפר את מראה העור באופן מיידי. מעניק מראה אחד, מצמצם נקבוביות ומוסיף זוהר וחיונית.
בתכלס: הנחתי את הפריימר על הפנים - לא הרגשתי יותר מדי שינוי. לפריימר יש צבע גוף אבל הוא משתלב בצבע הפנים ולא רואים אותו.
כשהנחתי מייקאפ נוזלי מעל הפריימר גיליתי את גודל הזוועה - הם פשוט לא הלכו ביחד. הפנים שלי נראו כאילו מישהו לקח מצה ופורר לי אותה על העור... המון פירורים קטנים ומוזרים שנוצרו רק בגלל הפריימר.
אם לקנות שוב: לא, ויותר מזה, הוא עף לפח.



חלב גוף ורבנה של l'occitane.
ההבטחה: תחליב גוף הנספג במהירות ומעניק לחות לעור..
בתכלס: הריח לימוני בצורה היסטרית והייתי צריכה להאבק עם הקופסה כדי שיצאה ממנה קרם. הריח על גבול החמוץ אבל עדיין מתוק. החבר טען שזה מריח קצת כמו מוצר ניקוי. הריח מתנדף מהר יחסית ואז נשאר רק ריח קליל של לימונים על העור...
לאוקסיטן נחשבים כחברה נהדרת לקרם גוף ויצא לי כבר לנסות קרם לחות שלהם - הם באמת טובים ונספגים מהר.
אם לקנות שוב: 140 ש"ח לבקבוק של 250 מ"ל זה לא מעט, אבל אם יש את הכסף או מגיעים למצב של עור מיובש לגמרי (במיוחד בחורף) זה פתרון מעולה. ממליצה לבדוק את הריחות האחרים שהם מציעים כי זה פשוט נוראי לדעתי.



קרם ידיים חמאת שיאה l'occitane.
ההבטחה: קרם ידיים מרכך מזין ומסייע בריפוי עור יבש.
בתכלס: איזו אריזה חמודה! ראיתי אותה כשביקרתי בחנות של לאוקסיטן בחודש שעבר, חשבתי שהם מוכרים צבעי שמן!
גם קרם הידיים הזה נהדר, על הריח אני פחות מתה, הוא קצת אנמי.
אם לקנות שוב: כמו חלב הגוף מקודם - יקר אך שווה אם את מאלה שסובלות מיובש היסטרי בחורף.


מסקנה סופית:
בחודש שעבר ציינתי שציפיתי למוצרים שלאו דווקא אפשר להתקל בהם בסופר פארם, והחבילה הזו היתה בדיוק מה שציפיתי לה.

מצד שני, ההרגשה שלי היא שהתזמון של הפריטים פוספס יחסית. דברים כמו קרם לחות היו יכולים להיות מועילים יותר בחורף, צבע הלק היה צריך להתאים לטרנדים נוכחיים ולא אדום חזק שלא מתאים להגיע איתו אפילו למשרד. 

דבר שלישי הוא שאני פשוט יושבת על קוצים ומחכה שגלוסיבוקס יודיעו לכל המנויות ה"ותיקות" (אני) שגם להן יעלה המחיר של הקופסה ל-75 ש"ח, כי ברור שזה יקרה. וגם ברור לי שבמקרה הזה אבטל את הקופסה.

דבר נוסף שהרגיז אותי ממש:

גלוסיבוקס נקטו בשיטת סתימת הפיות עקב חוסר יכולת השתלטות על תגובות לקוחות בעמוד הפייסבוק שלהם.
שירות שיש לו כל כך הרבה בעיות צריך לתקן את עצמו, לא לסתום פיות ללקוחות ולבקש מהן לא לחשוף את הבעיות שלהם מול הלקוחות האחרות.

נחכה ונראה מה יהיה בגלוסיבוקס אפריל.

9 תגובות:

  1. מכיוון שאני לא חובבת גדולה של מוצרי טיפוח ואיפור, לא חשבתי בכלל על להירשם לזה, אבל הביקורות שאני שומעת פשוט מזעזעות.
    בעיקר על הגדלים, כי ככל הנראה שולחים גדלים של דוגמיות ולא של נסיעות, וזה משהו שאפשר להשיג בסופר פארם...

    השבמחק
    תשובות
    1. אני לגמרי מסכימה... אני לא כל כך מכירה את הגדלים השונים, אבל הגדלים של הדוגמיות באמת לא מספיקים לכלום.

      מחק
  2. אם זה באמת כל כך דפוק (וזה נראה ככה) - למה את מחכה לקופסת אפריל? לא עדיף לבטל את המנוי?

    מה שממש מעורר בי תהיות - מה לעזאזל עושים עם שלל הקופסאות הריקות שמצטברות בבית? אני מתחרפנת מדברים כאלה. זה גם מוסיף לבלגן שאופף אותי תמידית וגם לא סביבתי בעליל.

    השבמחק
    תשובות
    1. לא, את האמת היא שאת צודקת. ההרגשה שלי שההשתדלות לשפר את החבילה במרץ אלי תפתיע לטובה גם באפריל. את הקו הכללי של המוצרים כן אהבתי - פשוט רובם לא התאימו לי בכלל. מישהי אחרת מתה על הקרם גוף שאני אישית הזדעזעתי ממנו לגמרי אז המוצרים לאו דווקא "גרועים" (http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=wD8x8geqWJQ).

      בגלל שאני עדיין מוצאת את עצמי משתמשת במוצרים שקיבלתי בפברואר (המסיכת פנים) אני מוכנה להקריב עוד 60 ש"ח לראות אם יהיה משהו מעניין בחודש הבא. אם לא, ביוש.

      אגב, אני אגרנית היסטרית. את נייר העטיפה של פברואר ומרץ לקחתי לטובת עבודות יצירה, את השרוכים שקשרו את החבילה החתולה קיבלה במתנה, והקופסה של פברואר הפכה לקופסת אחסון מעולה לשלל צבעים ועפרונות וסטיקים של פחם... הקופסה השניה תהפוך לקופסת מכחולים. תמיד יש מה לעשות עם קופסאות!

      מחק
    2. אנונימי10.4.2012, 19:23

      זורקים...?

      מחק
  3. איזה סקירה מענינת וכייפית- נרשמתי גם כמנויה לבלוג שלך :)
    אני כנראה, כנראה, אפסיק את המנוי אחרי חבילת אפריל. יותר מידי אמוציות התחילו להיות מעורבות במוצר הזה וזה לא כייף.

    גלוסיבוקס תרם לי המון, הרעיון להתנסות במוצרים לפני קניה בבית הוא חדש לי. אבל מצד שני אני גם יכולה ללכת לסופר פארם עם מיכל קטן ולמלא בקצת מייק אפ או חומר אחר שאני רוצה לנסות ולנסות בבית- סתם כדוגמא.

    והכי לא כייף עבורי זה לראות את מגוון החבילות. לא ממש מתחשק לי לראות חבילה שווה ביותר ואח"כ אני מקבלת חבילה ממש ממש שונה ולא שוות ערך.
    אני חושבת שעכשיו שמצאתי גם מספר בלוגים טובים שממליצים ונותנים חוות דעת על מוצרי איפור וטיפוח אני לא ממש צריכה את גלוסי. אבל הם הדלת- אז ניתן להם עוד חודש הכנסה :) אני לארגית איתם :)לא טרוול סייז

    השבמחק
  4. את צודקת בהחלט ולכן ביטלתי את המנוי. הספיקו לי 3 חודשים להבין שזה לא זה וירד לי כל החשק. אני יודעת שיש עוד חברה-shinebox שאמורה להכנס לתחום, בינתיים הם רק מפרסמים מדי פעם בפייסבוק ותו-לא.
    חלק מהמוצרים כן מצאו חן בעיני (וגם לי הפריימר עשה קצת פירורים, אבל גם הפריימר המהולל של סמאשבוקס עשה, אז יכול להיות שאני שמה הרבה מדי או משהו, לא יודעת), אבל באמת שהגדלים הפצפוניים הללו לא מאפשרים התנסות כמו שצריך אלא יותר חד פעמית.
    השתמשתי בקופסאות לאחסון חגורות, אפשר גם צעיפים, לקים, איפור, בשמים ועוד ועוד.
    שיהיה לך חג שמח ועליז!
    ניבה

    השבמחק
  5. קחי לך עוד יום-יומיים וקראי שוב את מה שכתבת (כולל התגובות למגיבות) ואולי תגיעי למסקנה שלא שווה לחכות לקופסה הבאה, חבל על הכסף.

    השבמחק

שיהיה לך יום קסום מלא בנצנצים וחדי קרן מעופפים!