14 באוקטובר 2012

בנימה אישית: פאניקת סטודנטים

חשבתי שאם אני אכריז שהייתי חולה ומסכנה זה יסיים את סאגת השפעת, אבל מסתבר שאת השפעת שלי זה לא ממש עניין ואני עדיין די חולה. מסתבר שלהיות חולה כשאף אחד לא משלם לך על זה זה מבאס.

מה שעוד קרה השבוע הוא שנפרדתי בצורה רשמית מהסטרטאפ שעבדתי בו, משהו שניסיתי לדחות עד הקץ ולהתכחש לעובדה שאני לא חוזרת לשם בשבוע הבא.
אחרי שנפרדתי מהמשרד נפל לי האסימון: עומדים רק שבועיים ביני לבין הלימודים! הצילו.  עד עכשיו הייתי עסוקה בעבודה שעבדתי בה ובחופש, עכשיו אין לי במה להתעסק חוץ מלהבהל מהמחשבה שהכנסתי את עצמי למשהו שונה לחלוטין ממה שאני רגילה אליו.


התחלתי לחשוב קצת על סטודנטים אחרים.... הרוב מתחילים ללמוד בעוד שבוע מהיום. מה לובשים ביום הראשון ללימודים? הנה כמה הצעות הגשה :)

1) הסטודנטית לנוירוביולוגיה
כי אם כבר להיות חננה, לפחות תעשי את זה בסטייל של איימי פרה פאולר.
רגע לעובדות משעשעות: הידעתן ששמה של השחקנית שמשחקת את הדמות הוא מים? כאילו, Water. והיא דוקטור למדעי המח.

What to wear as a neurobiology student




2) הסטודנטית למשפטים
הלוק העוקצני ומתוחכם, כי בתכלס עורכי דין יש אלפים, אבל כדי להיות טובה את צריכה להיות כרישה מפחידה מהיום הראשון לתואר.


What to wear as a law student





3) הסטודנטית להנדסת חשמל
לזן זה של סטודנטיות אלה יש לי נגיעה מיוחדת עקב העובדה שהחבר היקר שלי לומד לתואר בעצמו ויצא לי לבנות קצת בחברת הבנות המוזרות האלה. היה עצוב לגלות שכל הבנות נראות כמו העתקים אחת של השניה או בכלליות חסרות אופי כאלה כמו הבנות שרואים ברחוב כשהולכים להסתובב בקינג ג'ורג' ושינקין. אז הנה לכן הצעת הגשה כדי שתמשיכו להראות אחת כמו השניה.



What to wear as electric engineer student




4) הסטודנטית לעיצוב שקר כלשהו
מי אם לא הסטודנטים לעיצוב יהיו קורבנות הטאמבלר האולטימטיבים, ויראו כאילו האינטרנט התפוצץ עליהם? :)

What to wear as an art student


17 תגובות:

  1. זה כל כך מעורר השראה!
    חבל שאני כבר סיימתי עם סאגת הלימודים האקדמיים בגלגול הנוכחי (נשארה עבודה אחרונה לתואר המזורגג הזה!)...

    http://laceandchiffonblog.blogspot.co.il/

    השבמחק
    תשובות
    1. לעולם אל תגידי לעולם לא :) רבים האנשים שעושים כמה תארים בחייהם או לפחות הולכים ללמוד משהו כיף לנשמה בסביבה לא מלחיצה של תואר

      מחק
  2. מצחיק. נראה לי שאני מתלבשת כמו סטודנטית להנדסת חשמל שהתפוצץ עליה האינטרנט

    השבמחק
    תשובות
    1. ככה התלבשתי בתיכון, אני יכולה להבין למה את בוחרת לעשות את זה עכשיו :)
      אבל מהפוסטים שלך קשה לי לתאר לעצמי שאת השילוב הזה. יש לך טעם אישי אחר...

      מחק
  3. אוי הריגוש שלפני תחילת הלימודים! את צריכה לקבל את העובדה ששנה א' תמיד תהיה שוק. כשתגיעי לשנה ב', תסתכלי על כל הסטודנטים משנה א' ותגידי לעצמך "איזה שוק הם! שירגעו, אפשר לחשוב...". השילובים שלך מגניבים אבל הצחיק אותי שדווקא ממה שאני מכירה, הנדסת חשמל נראות יותר כמו נוירוביולוגיה, שנראות יותר כמו הנדסת חשמל לפי ההצעות שלך. בהנדסת חשמל יש לרב בחורות שחושבות שאין הצדקה לכך שקיימים טי שרטים לגברים ולנשים ולא מוכנות לקבל את זה שיש סיבה לכך.
    עזבי מה ללבוש, הכי חשוב זה שתהיי מרוכזת במטרות שלך ובהצלחה שלך. אל תסתכלי ימינה ושמאלה, במיוחד בעיצוב אופנה בשנקר, תהיי בטוחה בעצמך ובכישרון שלך גם כשינסו להגיד לך אחרת [סורי, אבל ינסו]. תהני מהדרך וכך תפיקי ממנה את המירב. הרבה הצלחה!

    השבמחק
    תשובות
    1. אוי מיראל איזו תגובה מקסימה.
      קראתי אותה ממש כשהגבת, ולקחתי אותה איתי בראש בימים האחרונים. הרעיון של לחשוב שבעוד שנה אני אצחק על עצמי היה בדיוק במקום! זה בדיוק מה שהייתי צריכה לשמוע. למען האמת בעניין של הנדסת חשמל את צודקת, אני חושבת שפספסתי כאן ואת פגעת בנקודה - אני הרכבתי אאוטפיט של הבנות שמשקיעות, אבל הרוב לובשות ג'ינס, חולצה בדיוק כמו שתיארת ונעלי ספורט.
      המון תודה על זה :)

      מחק
  4. חבל שאין כפתור לייק לתגובות, כי אני מתה לעשות לייק לתגובה של לילך :-)
    לא יודעת איך אני מתלבשת, אבל חבר שלי לומד הנדסת חשמל והבנות במסלול שלו היו מתות להתלבש ככה. האמת - גם אני. הסוודר הזה מהמם!

    השבמחק
    תשובות
    1. את צודקת לגמרי, ראי תגובה אחת למעלה - מיראל תיארה את המצב האמיתי... טישרט בגזרה אחידה לכולם!

      מחק
  5. אנונימי14.10.2012, 20:09

    חחח גורם לרצות לחזור להיות סטודנטית! מקסים

    השבמחק
  6. מה את מתחילה ללמוד?

    השבמחק
  7. ענק! קלעת בול בסטיילינג! ;)

    השבמחק
  8. אני לא יודעת מה איתך, אבל הייתי שמחה להיות סטודנטית להנדסת חשמל שמתלבשת ככה! התיק, הנעליים והסוודר- המראה הכי קזואלי ונוח שיש..

    השבמחק

שיהיה לך יום קסום מלא בנצנצים וחדי קרן מעופפים!