10 באוקטובר 2012

שלוש המלצות לאנשים שאוהבים אופנה


את הימים האחרונים ביליתי בלהיות חולה ובהעדרות כללית מהרשת עמכן הסליחה. בזמן שגמרתי חבילת טישו אחת אחרי השניה חשבתי על דברים נחמדים, וחשבתי לשתף אתכן בדברים הנחמדים שחושבים עליהם כשחולים:

הטאמבלר הכי מצחיק בתולדות האינטרנט (טוב, לא. כל דבר עם חתולים מנצח) של בחור שהחליט לא לקחת ברצינות את כל הפקות האופנה הזועמות והקודרות שעפות על עצמן מרוב רצינות. אין הפקת אופנה מכובדת שלא הופכת לדבר הכי מפגר ביקום עם פוקימון בתוכה.


את המגזין הזה הכרתי לפני כמה חודשים, הוא עשה רושם של מגזין קצת רציני מדי. אבל אז הן כתבו על הבלוג של פוקימון&אופנה :). 
המגזין אינטרנטי וחינמי, מפורסם בכל חודש (החלק האהוב עלי - מתי בפעם האחרונה קראתן מגזין שלם מההתחלה ועד הסוף?) ופונה לנשים ועוסק בתחומי החיים שלנו: אורח חיים, קריירה, אופנה ונפש.



שבוע האופנה בחולון ממש מעבר לפינה, ויתקיים בשבוע הבא (מה-15 עד ה-20) מזו השנה הרביעית בחולון. שבוע האופנה שלא כשמשתמע מהשם אינו מציג תצוגות אופנה על מסלול (את זה נראה באוקטובר בתל אביב), אלא פורש בפנינו שלל הרצאות ותכנים בנושאי האופנה הישראלית והעולמית.

שבוע האופנה הוא קצת כמו קייטנה בשבילי, האפשרות להגיע להרצאות ולשמוע על עולם האופנה יותר מאשר "מה הולך להיות הטרנד הבא", לראות את הפן המסחרי והתרבותי שלו שווה את הנסיעה עד חולון.

הנושאים שידונו בהם השנה: 
  • מגמות עתידיות והשפעות של תכנון חללי קנייה -  מהו מתחם הקניות הבא של ישראל?
  • פיתוח יוזמות אופנה בתחומי נדל"ן - המודלים החדשים של הקמעונאות המסורתית, ולאן מועדות פניהן של רשתות האופנה הישראליות?
  • עיר-עירייה-אופנה - מה צריך לעשות מעצב אופנה כדי לנצח את הביורוקרטיה
  • בגד-בניין – מעצבי אופנה חוברים אל ארכיטקטים ומציגים מיזמים משותפים בניסיון לאתגר ולשכלל את חנות הבגדים המוכרת

בין האורחים והמרצים הבילנאומיים בשבוע האופנה: 
דמיר דומה (Damir Doma) - מעצב אופנה מצליח הפועל בפריז 
קרלה סוזני (Carla Sozzani) - מייסדת ובעלים של  10 Corso Como, עורכת ווג איטליה לשעבר 
פטריסיה מאיירס (Patricia Mears) - מנהלת בכירה ב FIT, אוצרת התערוכות במוזיאון 
שלה מונרו (Shala Monroque) - עורכת-משותפת של מגזין האמנות והאופנה Garage, מנחת הסדרה המדוברת MiuMiu Musings.


6 תגובות:

  1. אני ממש רוצה להגיע לשבוע האופנה בחולון...
    מקווה מאד שאצליח!

    http://laceandchiffonblog.blogspot.co.il/

    השבמחק
  2. האתר הראשון אדיר! איכשהו הבלוג שלך כל פעם מצליח לשעשע אותי באמצע ימי עבודה משמימים :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני שמחה!
      בגלל זה אני משתדלת לפרסם פוסטים בבוקר - כבר אמרו לי כמה פעמים שכיף להעביר את הזמן בלימודים/בעבודה עם פוסטים :)

      מחק
  3. אולי נלך יחד לשבוע האופנה? אין סיכוי שאני מפספסת..

    השבמחק
    תשובות
    1. אני לא מאמינה שבסוף אני מפספסת את זה. :(

      מחק

שיהיה לך יום קסום מלא בנצנצים וחדי קרן מעופפים!