18 בספטמבר 2012

הפוך על הפוך: WTF Asos בגרסת הלהיטים היקרים להחריד

עכשיו שהחגים בשטח חשבתי שזה יהיה תזמון מצויין לחזור לAsos ולראות מה נשמע. אחרי כמה הזמנות גרועות במיוחד ולא מעט החזרות, עשיתי הפסקה יזומה מהאתר ולא התעדכנתי בקולקציות החדשות מזה חודשיים. התכוונתי לפתוח בפוסט WTF Asos?! חדש כיאה למסורת הבלוג, אבל אני חייבת לציין שהפעם מלבד כמה פריטים איומים ונוראים (אל דאגה - הם יופיעו בפוסט הבא של הסדרה) ראיתי כמה פריטים שידי לא תשיג מעולם מפאת המחיר הלא שפוי ו/או המידות המצומצמות עד לא הגיוניות.

אז הנה כמה פריטים רנדומליים שהייתי קונה, לו כל הגזרות היו יושבות עלי בצורה מושלמת, לו הייתי במידה הממוצעת של  בגדי מעצבים (10UK בערך) והיה לי כרטיס אשראי לחשבון של אוליגרך. כמו כן, עם מידות וחיים מושלמים אלה אני מאמינה שהיו לי שלל אירועים מפתים ללבוש בגדים יוקרתיים שכאלה, כי פדיחה לרדת עם חצי מהבגדים האלה למכולת.



אני מוכנה לרדת עם זה גם למכולת. וללכת עם זה גם לקניות. וללכת עם זה לעבודה, לישיבה חשובה. וגם לאירוע אופנה. וגם לטיול בחיק הטבע. אם אפשר תתפרו את השמלה הזו לגוף שלי. תודה.


שמלת פליסה עם תפרי תלת מימד הפוכים במבנה מחמיא בטירוף. גם לדייט ראשון מוצלח, גם לערב חג. 


מקסי סגורה עם נוכחות: לנשים עם אופי בלבד


Peter Jensen Oversized Shirt Dress, עולה 1,304 ש"ח
סגנון שלא תופס בארץ ישראל שטופת הטרנדים הצמודים, וחבל. כמו כן אם אני אנסה ללבוש את השמלה הזו היא תראה עלי כמו שק. לנשים ממוצעות עד רזות בלבד.


אקספשן למעיל הזה: הוא לא יקר במידה מחרידה, והוא נמכר גם במידה שלי.
אמנם כבר יש לי מעיל לחורף, אבל ייתכן ואשבר לקראת הסיילים של כריסמס. הוא פשוט מושלם.
כמו כן קוראי הבלוג האהובים מוזמנים לצ'פר אותי במעיל הזה בתירוץ כלשהו. יש לי יום הולדת עוד חצי שנה, זה נחשב?

2 תגובות:

  1. אני מראש לא מגיעה להסתכל על הסכומים האלה ומגבילה את הפריטים שבהם אני צופה למקסימום של 30 פאונד. אין פיתויים = אין רכישות מיותרות :)

    השבמחק
  2. אההה גם אני הסתכלתי על המעיל (בגרסא הירוקה שלו)
    מדהים מדהים מדהים!! ><

    השבמחק

שיהיה לך יום קסום מלא בנצנצים וחדי קרן מעופפים!