6 בספטמבר 2012

טיפול פנים ב"אלישע אסתטיקס"

את הטיפולים הקוסמטיים שלי אני דוחה עד לקץ כי אני פשוט שונאת את הכאב ראש הזה. לפנות לזה ערב שלם, לצאת מוקדם מהעבודה או הכי גרוע - מצאתי קוסמטיקאית מעולה שגרה בשכונה בלי אוטובוסים שהטיפול אצלה עולה סכום שרק אנשים שלא נוסעים באוטובוסים משלמים. מה גם שלפעמים אני לא כל כך בטוחה מה הולך להיות בטיפול פנים, כי לכל אחת יש הכשרה לגמרי אחרת, ואני מתברברת הרבה לפני שאני קובעת למישהי תור (ומחפשת עליה ועל השיטות שלה המון האינטרנט).
פרנואידית? אני לא יודעת אם אני מגזימה או לא אבל "קוסמטיקה" תמיד נראה לי כמו תחום מאוד פרוץ, שאסור להפקיר את הפנים שלך בידיים הלא נכונות (כמו מניקור ופדיקור - מי שעשתה אחד לא מוצלח תדע על מה אני מדברת).

לפני מספר שבועות הוזמנתי לבקר במרפאת הקוסמטיקה החדשה של "אלישע אסתטיקס" בתל אביב, ולשמחתי הוזמנתי לטיפול על פי בחירתי ובחרתי בטיפול בפנים. את הטיפולים בשתי המרפאות מבצעת ליסה מוזס, בעבר אחות והיום קוסמטיקאית פרארפואית. ליסה למדה בנוסף דרמטולוגיה ובדרך לתואר באסתטיקה, והעיסוק כאחות נותן לה הרשאות לטפל בחומצות במינון גבוה יותר מרוב הקוסמטיקאיות. התואר "פרא-רפואית" מאפשר לעבור עם חומרים שונים ועד שכבות עמוקות יותר בעור.


מכשיר מיוחד לפילינג ברמות שונות שליסה משתמשת בו בטיפולי פנים מסויימים

מגוון החומרים בחדר של ליסה, מותאמים לכל אחת בנפרד

לי אישית חשוב לבחור בעלי מקצוע משכילים אם אני הולכת לבלות איתם שעתיים כי לא מן הנמנע שתווצר איתם שיחה, ואין דבר יותר מייאש ממישהי שמבלבלת לי בשכל על מה הילד שלה עושה בגן במשך שעתיים, ואז מספרת לך על כל הפעיות בעור שלחברה שלך שהפנתה אותך אליה ולאחותה (סיפור אמיתי! לא חזרתי אליה). קשה לפספס שליסה היא אשה כזו שגם לא מהססת לחלוק הרבה מן הידע שלה ולא מעמידה אותך בלחץ לקנות מוצרים מהמקום (עוד חוויה שחוויתי בשני מקומות שונים והיה לי כל כך לא נעים!).

זו הפעם הראשונה שאני עושה טיפול פנים שכולל חומצות של ממש (בנוסף לעוד מגוון מסיכות מזינות, ניקוי ראשים שחורים, ניקוי פצעונים הורמונליים ועיסוי לפנים ואיזור הדקולטה) , אבל אני חייבת לציין שכל התהליך לא היה נורא כמו שהוא נשמע. זה לא נראה כמו הרגע הזה שטיילר שופך לבחור השני את האבקה על היד במועדון קרב בכלל :)
יומיים אחרי הטיפול הפנים התחילו להתקלף קצת אבל לא בצורה רצינית. את הקילופים ההיסטריים משאירים לחורף לטיפולים מעמיקים יותר בחומרים שונים.

צריך לציין שמעבר לטיפולי פנים שבאים לעשות בשביל הכיף ליסה מתמחה גם באקנה ומרכיבה סדרות טיפולים מתאימות, גם לנוער וגם לבנים. במידה וצריך להגיע לשכבות עור עמוקות יותר יש רופאים שמשתפים פעולה עם המקום.

מבצע נחמד למי שמגיעה לטיפול פנים הוא סדנת איפור אישית בחינם ב"רווית אסף", שנמצאים באותו בניין של אלישע בסניף התל אביבי.
בנוסף, אלישע מציעים מבצע מיוחד לקוראות הבלוג שיגיעו עם שובר זה, הנחה על כל סדרת טיפולים (הסרת שיער, טיפול פנים, טיפול רפואי בפטרת ציפורניים ורפואה סינית) בשווי 500 ש"ח :)



הרשת מציעה קשת של טיפולים בתחום הרפואה האסתטית; טיפולי פנים, הסרת שיער בלייזר (יש קמפיין חמוד של 1+1 לקהילה הגאה), הצרת היקפים והמסת שומן, נטורופתיה, טיפול בפטרת הציפורניים, טיפול בנחירות, מרפאת כאב ומרפאת כלי דם. 

סניף תל אביב, דרך השלום 11, בניין רוית אסף, קומה 4 | טלפון: 03-6093339
סניף נתניה, רחוב שמואל הנציב 7 | טלפון: 09-8338901

שיהיה לנו סופ"ש נעים :)

4 תגובות:

  1. אנונימי6.9.2012, 13:13

    "טיפולי פנים שבאים לעשות בשביל הכיף" ? זה נשמע כמו סוג של עינוי, לא ברור לי איך אפשר להינות מטיפולים כאלו.
    באותה נשימה, אני חושבת שזו קצת אשליה עצמית. אם מישהי באמת צריכה לטפל בפנים שלה, היא כנראה תלך למנתח, ולא לטיפולים קוסמטיים מהסוג הזה.

    השבמחק
    תשובות
    1. היי אנונימי, אני לא יודעת איזה סוג של טיפולי פנים את נוהגת לעשות בדרך כלל אם בכלל, אבל אני לא חושבת שטיפולי פנים הם "חובה כל שלושה חודשים" כמו שכמה בעלי מקצוע נוהגים להציג אותם והם אמורים להיות "כיפים ונעימים" ואת לא אמורה לצאת מהם סובלת ומותשת. בסך הכל לרענן את העור ולנקות אותו. אם טיפול פנים כזה הוא לא נעים לך אני מנחשת שזה קשור יותר למי שביצעה אותו... כמו שכתבתי, כבר נפלתי על כאלה. אל תחזרי.

      מחק
  2. אנונימי6.9.2012, 17:48

    "התואר "פרא-רפואית" מאפשר לעבור עם חומרים שונים ועד שכבות עמוקות יותר בעור."
    מי מעניק את התואר?

    השבמחק
    תשובות
    1. הי אנונימי, אז אם יש לך שאלות בנוגע לאופי ההכשרה של קוסמטיקאיות, ניתן למצוא זאת די בקלות באינטרנט מבלי להטריד כותבות בלוג חביבות. אני חושבת שהמטרה האמיתית היא לא חיפוש אחר ידע, אלא הצקה פשוטה, את זה הבנתי כבר מהתואר "אנונימי", אז שתהיה לך שבת פורה, או לפחות- פורה יותר מלהוות מטרד.

      מחק

שיהיה לך יום קסום מלא בנצנצים וחדי קרן מעופפים!