16 בספטמבר 2012

חמישה אאוטפיטים לערב ראש השנה (הצעת הגשה בלבד)




היוש! ראש השנה בפתח וכולנו במתח, אבל לפני ארוחת החג והגפילטע המפורסם (סליחה לכל הדודות אבל אני מתה על ההוא מהקופסא, ואל תעזו להציע לי חזרת) חשבתי להתמקד בבעיות הכואבות של כולנו: מה לובשים לערב חג? הדרך הכי טובה לפתור בעיות כאלה היא להתאים את הבגדים לצרכיה המיוחדים של האישה, ולכן הרכבתי כמה הצעות לבוש לפי הצורך:

(קליק על הבגדים הקטנים לאתר שלהם)

הבעיה: ההיא שירדה 10 ק"ג ומתה להשוויץ לדודה הקנאית
הפתרון: כלבתא מקצועית שלא תשאיר ספק לגבי השיפורים והשיפוצים שעשית בשנה האחרונה: חצאית עפרון צמודה וחולצת שיפון שקופה יעשו את העבודה.

What to wear on Rosh hashana




הבעיה: ההיא שכולם מייעצים לה להוריד את הסטנדרטים אחרת היא תשאר לבד גם השנה
הפתרון: זה צריך להיות ברור: את יודעת מה את שווה ואת תצאי עם מי שמתאים לך ומתי שמתאים לך. האמצעים: שמלת מיני מבליטת נכסים ואבזור שמעיד על טעם אישי מדוייק ובלתי מתפשר. שאף אחד לא יציע לך לצאת עם המובטל המקריח רק כי את עדין רווקה.

What to wear to Rosh Hashana 2




הבעיה: ההיא שמוזמנת לארוחת חג של המשפחה שלו
הפתרון: רושם ראשוני יכול להיות חיים ומוות במשפחות מסויימות, ואין דבר יותר גרוע מלבלות ערב חג שלם עם אנשים שלא מחבבים אותך סתם כי לא חשבת לעומק על מה שלבשת. מה כן ללבוש: דברים שלא יתנו לדודות סיבה לקנא ולסבתא לחשוב שאת פרוצה.
גשי בשיטת "אאוטפיט מתוק עד שתחנקו", חייכי לכל עבר ואם שואלים אותך אם את רוצה עוד מהחריימה, יש מצב שהם סתם בודקים אותך. מותר להגיד לא :)

What to wear on Rosh Hashana 3



הבעיה: ההיא שהזמינה את כולם אליה לחג, ומעוניינת שכולם ידעו שהשקיעה המון שעות בהכנה וסבלה מכל רגע
הפתרון: הדרך הכי טובה לגרום לאנשים לרחם עלייך היא להופיע לארוחת חג עם שולחן מתוקתק לבושה כאילו עוד לא הספקת להתקלח השבוע. 
טרנינג של ספונג'ה עם עדיפות לכזה של הבעל, חולצת סיום קורס קצינים של הבן או חולצת מטאל חסרת גזרה, קרוקס קלאסיות וקליפס פרחות לשיער. בהצלחה!


What to wear on Rosh Hashana




הבעיה: המכתימה המקצועית - זו שלא מסיימת ארוחה בלי כתם מביך על הבגדים
הפתרון: מצטערת, חמודה, אבל נדונת ללבוש שחור כדי שלא יראו איך הצלחת להפיל על עצמך גם הפעם קציצה ברוטב.


What to wear on Rosh Hashana 5



חג שמח בנות :)

4 תגובות:

  1. פוסט מעולה, צחקתי נורא בשני האאוטפיטים האחרונים :)
    שנה טובה, יפה אחת!

    השבמחק
  2. מצטרפת! שנון ומוצלח במיוחד! ח"ח! :-)

    חג שמח ושנה טובה!!!

    השבמחק
  3. פוסט נפלא!!! כן, השתמשתי בשלושה סימני קריאה כדי להבהיר כמה הוא נפלא. ועכשיו ברצינות, מאיפה אני משיגה את שרשרת האוריגמי המטריפה הזו?

    השבמחק
  4. תודה בנות :)
    מעיין - התמונות הקטנות של כל הפריטים מובילות לעמודי הקנייה שלהם, השרשרת מבוטיקה http://boticca.com/origamijewellery/necklace-swan/ :)

    השבמחק

שיהיה לך יום קסום מלא בנצנצים וחדי קרן מעופפים!