אני יודעת ששבוע האופנה בניו יורק לא מעניין במיוחד, אבל אני לא יכולה לשבת בשקט בלי לחלוק עם מישהו את ההתלהבות שלי מהקולקציה האחרונה של אלכסנדר וונג. זה לא שאני עוקבת באדיקות אחרי המעצב או שציפיתי לתצוגה מרהיבה במיוחד, בכל זאת, כולנו יודעות שארה"ב היא המדינה השמרנית ביותר מתוך המדינות שמציגות את שבוע האופנה (ניו יורק, לונדון, מילאנו ופריז) ודורשת אופנה "מוכנה ללעיסה" ולא "אמנות אבסטרקטית" על המסלול.
אבל משהו בתצוגה שלו פשוט שימח אותי כל כך וגרם לי לרצות את כל הבגדים אצלי בארון.
אבל משהו בתצוגה שלו פשוט שימח אותי כל כך וגרם לי לרצות את כל הבגדים אצלי בארון.
זה לא שהוא חרג מהרגיל - לא צריך לצפות לראות בגדים כמו בתצוגות של אלכסנדר מקווין או גארת פיו. הבגדים הם לחלוטין Ready to wear, מה שנקרא "ספורט אלגנט". וונג יודע מי הקהל שלו ולא חורג מהגבולות, ומספק להן קולקציות במסגרת שניתן לקבל וללבוש ביום יום.
היוש מעיל, היוש ג'קט. היו שלי בבקשה
השינוי המשמעותי היה החיתוכים וההשקעה בפרטים הקטנים. וונג העיד על הקולקציה כ"פריחה" מתוך הקולקציה הקודמת שעוצבה בתוך מגבלות צנע שנדרשו כהכרח מהמצב הכלכלי העולמי.
המגבלות שהוסרו יצרו פריחה מחודשת של אותם רעיונות מקולקציית החורף (ללוקבוק של קולקציית הריזורט), עם השקעה מרובה בפרטים קטנים וחיתוכים עדינים של הבד. גם בחורה שאין לה מושג קלוש בתפירה יכולה לראות שמדובר בגזרות ותפירה מסובכת ובבגדים שתהליך ההכנה שלהם מורכב מאוד, ומן הנמנע שאלה יהיו יקרים יותר כתוצאה מהתהליך.
קצת דיטיילים מהבגדים:
תיק קלאצ' בתוספת תיק רשת-דייגים שמחובר אליו כחתיכה אחת
חיתוכים עדינים בחולצה מכופתרת
נעלי עקב עם רכיסה באמצע השוק
כל התמונות מstyle.com.
הסנדלים האלו מעוררים בי אי נחת.
השבמחקכשרואים אותם מקדימה זה נראה כאילו מישהו שם להן אזיקונים על השוק.
הסוודר הזה אחד המוזרים @_#
אני לגמרי מבינה על מה את מדברת, גם אני התחלתי לחבב את אלכסנדר וונג, בעיקר כי אני אוהבת את הגזרות הנקיות שלו, צבעים פשוטים ומוקפדים אך כל זה תמיד מלווה בשיקיות וב"חוסר מאמץ" מטריף!
השבמחקסופ"ש נעים ושנה טובה
קטיה
הקולקציה הכי מוצלחת מכל שבוע האופנה הזה
השבמחקהוא פשוט הכי קול שיש
השבמחק