12 בפברואר 2012

Good Kate, Bad Kate

זוג השערים שיצאו למגזין W לחודש מרץ רצים כבר בכל מקום ברשת  ולא סתם - אלה זוג השערים הכי יפים שיצא לי לראות בשנה האחרונה.
קייט מוס מופיעה כדיווה האלמותית, המלאך והשטן בנפרד וביחד.

הדבר המרהיב ביותר בהפקה הזו מעבר לכמה שקייט מוס יפהפיה ומשתבחת עם השנים הוא השערים המרוטשים קלות בלבד. אני כבר לא רגילה לראות פנים שאינם מוחלקים ואינם מרוטשים כדי להסתיר כל פגם קטן...

קייט מוס מופיעה על השער הזה עם קמטים בצידי העיניים והשפתיים, אף אחד לא יישר את האף שלה (הוא לא באמת סימטרי) ולא הסתיר את הנמשים שלה ואפילו - גוואעלד! - לא הסתירו את הקמטים בצוואר, הם מסגירי הגיל האולטימטיביים.
כן נראה שערכו את הצבעים בתמונה כדי להדגיש את הלך הרוח של ההפקה ולכן השיניים שלה נראות קצת מגוחכות והעיניים... טוב, לא ככה הן נראות ביום יום. אבל עם זה אני מוכנה לחיות.

Good Kate, Bad Kate 
Kate Moss by Steven Klein
W magazine, March 2012


לחצו על התמונות לגרסה המוגדלת


















5 תגובות:

  1. נורא יפה לה בלי גבות :)

    השבמחק
  2. ההפקה מעולה, את השערים דווקא לא אהבתי כ"כ.
    המבט החלול הזה אולי תופס איכשהו למראה "המלאכי" אבל בעיניי הוא די מקלקל את המראה "השטני" שמאבד קצת מהעומק שלו.

    אבל בהחלט יש כבוד.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מסכימה איתך לגבי הצד ה"שטני", המבט החלול מאבד את האפקט שלו קצת...

      מחק
  3. אני חייבת להודות שקייט מוס כבר לגמרי יצאה לי מכל החורים. בגדול, ההפקות שלה כבר משעממות אותי. אותו מבט, אותה פוזה, בדרך כלל גם פחות או יותר אותו קונספט. אבל איכשהו ההפקה הזו מצליחה להיות מעניינת וגורמת למוס להמשיך ולהיות קצת רלוונטית.
    שאלה, ההפקה היא שלמה בגליון אחד שעל חלק מהשערים יש את קייט מריה ועל חלק קייט שטן, או שיש גליונות "מלאכיים" וגליונות "שטניים" ואלה שתי הפקות שונות?

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אני חשבתי ככה, ואז חזרתי קצת להפקות ישנות שלה משנות התשעים ותחילת שנות העשרים. היא פשוט היתה הרבה יותר "נוכחת" אז מאשר היום ועכשיו היא קצת פחות מדהימה. חוץ מההפקה הזו כמובן...

      ההפקה היא שלמה בכל הגליונות, אך אותו מגזין מודפס פעמיים (אחד לכל שער), מה שגורם כמובן למעריצות לקנות פעמיים את אותו מגזין רק בשביל השער :). זו תופעה נפוצה שמגזין ID לדוגמא נוהג לעשות כל חודש.

      מחק

שיהיה לך יום קסום מלא בנצנצים וחדי קרן מעופפים!