7 במרץ 2012

מה חושבים בלואי ויטון על שביתת הרכבת?


אפשר לצפות בפרטים מהתצוגה בלחיצה על התמונה לגרסה המלאה

בלואי ויטון כנראה שלא שמעו על שביתת הרכבת בישראל, אך בתזמון מוצלח הראו לכולנו איך ערימה נאה של כסף מסדרת את הרכבות ומביאה אותן לאן שצריך ובזמן. 

תצוגת החורף של לואי ויטון שהתקיימה היום בצהריים בפריז חזרה בזמן מאה שנים לאחור ונפתחה ברכבת, כן, רכבת בגודל מלא שנסעה בתוך מסלול רכבת שהותקן בתוך אולם רחב ידיים שעוצב כתחנת רכבת עתיקה שכללה שעון קיר גדול.


מהרכבת יצאו דמויות שנראה שנפלו מתוך ספר רומנטי של תחילת המאה הקודמת: נשים שנוסעות לבקר אהוב רחוק, משפחה, נוסעות לחקור את העולם... אשה בשנים האלה שהיה בכיסה את הכסף לנסיעה כזו הצטיידה במלווה אישי שלקח את המזוודות שלה אל יעדה, שחס וחלילה לא תסחב האשה העדינה תיקים גסים וכבדים כל כך.


הקרון שנכנס לתחנת הרכבת של לואי ויטון היה מלא בנוסעות בדרכן להרפתקה, וכל אחת יצאה בתורה וקיבלה את תשומת הלב הראויה לה. סדרן הרכבת, איך לא, שרק במשרוקית משובצת יהלומים. לואי ויטון או לא לואי ויטון?


מבחינתי הבגדים בתצוגה של לואי ויטון הם לא האישיו: הם לא מעניינים, הם לא מיוחדים. הם כאן כדי לסמל את התקופה ולציין את העושר התרבותי של הדמויות שבכספן עלה לקנות את התיקים היוקרתיים של המותג. כובעים גדולים שמסמלים את התקופה, פרווה, בדים מנצנצים (שהרי ככל שיש עלייך יותר אבנים כך ברור שיש לך יותר כסף - ממש כמו בתצוגה של דולצ'ה וגבאנה) ואבנים יקרות משובצות בבגדים.



ורסיית הסמל הנצחי של המותג בבד קטיפה





אין רחמים על הדוגמניות או על הנשים שיקנו את הנעליים מהעונה הזו: הן גבוהות, הן עצומות, השיפוע שלהן מחריד ואני נדהמת איך אף לא דוגמנית אחת השתטחה על המסלול אפיים ארצה.


החרטום הקצוץ הוא תשובה נהדרת בעיניי למתעבות נעלי השפיצים (שאני נמנית בניהן).






אם הבגדים מעניינים אתכן בכל זאת, לינק לוידאו יעשה את העבודה.

2 תגובות:

  1. וואו, זה מדהים. בדרך כלל אני לא מתלהבת מתצוגות והרבה יותר מעניין אותי לראות איך הבגדים מיושמים במציאות (גם אם על סלביות), אבל זה פשוט יפהפה.

    השבמחק
  2. Interesting. Did you enjoy the luxury and excitement of the show? Yes, the lush images and expensive fabrics in the clothes may be only for the rich, but we can all still escape into the show and enjoy the spectacle too! I thought it was magical Thank you for your nice comment on my top!!

    השבמחק

שיהיה לך יום קסום מלא בנצנצים וחדי קרן מעופפים!