3 במרץ 2012

פינת חמד: אקססוריז גותיים מודרניים אצל ברוניקה

בעולם בו רפליקות יותר קלות לייצור מאשר המקור, נדיר שהולכים ליריד תכשיטים או מחפשים פריטים באינטרנט ונתקלים במשהו מיוחד באמת שלא ראינו קודם. הבגדים הם אותם בגדים, התכשיטים הם פחות או יותר אותו דבר... כל בן אדם הופך ל"מעצב" אחרי ביקור קצר באבגד או בכל חנות חרוזים ויצירה אחרת, והופך לעוד אחת מהרפליקות שלי אישית יצאו כבר מכל החורים...

מרמלדה, מגזין הלייף סטייל האינטרנטי הקים אתר קניות שמרכז מעצבים עצמאיים ישראלים. כפי שאמרתי, הרבה יותר קל לייצר רפליקות ולכן עצוב היה לי לראות כמה שהאתר דומה לאטסי ופחות כמו משהו מיוחד אמיתי. לכן כשנכנסתי גם הנמכתי מיד ציפיות - אם האתר נראה כמו כל אתר שופינג אחר ללא יחוד, הוא בוודאי אוסף כמה מעצבים שמעתיקים ממוכרים מוצלחים בחו"ל עוד כל מיני פפיונים וינשופים בגולדפילד ומסגרות "ויקטוריאניות" אעלק וינטג' שנמכרות במחיר מופקע להחריד.

לשמחתי הרבה טעיתי וגיליתי את זה מהר מאוד, כשנתקלתי בחנות של רוני רוזוב בנק, ברוניקה.
העבודות בהשראת הוינטג', התקופה הויקטוריאנית, קעקועים והאר-נובו כמו כל מעצב בימים אלה, אבל החומרים הם מודרניים לחלוטין והשיטות הן של ימינו אנו, בחיתוך מדוייק בפרספקס שחור והייתי שמחה לצרף כל אחת מהן לארון התכשיטים המצומצם שלי. 











5 תגובות:

  1. מגניבים מאוד. חיתוכי לייזר זה מדליק ובכלל - נמאס קצת מכל הזהבהבות המצויצת שנמצאת מכל עבר.

    השבמחק
  2. הרוב ממש יפים - אני חייבת להודות שהעכביש העביר בי צמרמורת.

    השבמחק
  3. התאהבתי קשות בעכביש!
    ורק שתדעי שהבלוג שלך הוא אחד הדברים הכיפיים ביותר שיצא לי לקרוא :)

    השבמחק
  4. אנונימי28.3.2012, 15:50

    תכשיטים מדהימים.

    השבמחק

שיהיה לך יום קסום מלא בנצנצים וחדי קרן מעופפים!