12 במרץ 2012

פוסט לבוש: חורף, חורף, אל תלך!

החום הזה שהשתלט על ישראל ביומיים האחרונים פחות או יותר שיתק אותי, בתור מיגרניסטית (חוטפת מיגרנות על ימין ועל שמאל), שכל דבר קטן משפיע עלי: שינוי קיצוני במזג האוויר, דברים מוזרים באוכל (ביי ביי מונוסודיום גלוטומט!), סתם אנשים שמעצבנים אותי, אם ישנתי יותר או פחות מדי. 


ביום שישי בבוקר (ממש לפני התערוכה שביקרתי בה) יצאנו החבר ואני לצלם תמונות של השמלה הפייבוריטית החדשה בארון, חמש שעות אחר כך כבר הייתי קבורה בתוך חדר חשוך עם קרח על המצח, לא מסוגלת להרכיב מילים למשפטים.

כולי תקווה שהחורף הזה יתארך קצת והקיץ יחוס עלי עם המזג אוויר הנורא שלו והמיגרנות יעזבו אותי בשקט...


את השמלה קניתי ב-25 ש"ח בשוק וינטג' וסתם בגדי מעצבים שנפתח לכמה ימים בתוך עזריאלי, לא היה מקום למדוד וקניתי לגמרי על עיוור, בפעם הראשונה בחיי. הרגשתי אמיצה נורא. היא מזכירה לי ספות שיש בבתים של סבתות ועושה לי נעים בעינים, והמותן המשולש שלה מזכיר לי את הניינטיז לגמרי.

העליונית בצורה מפתיעה נקנתה בקסטרו, ארץ הערסים והמידות הקטנות.

הגרביונים מקינג ג'ורג' (כתבתי עליהם כאן).

המגפיים מקליגולה.



2 תגובות:

  1. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  2. אנונימי12.3.2012, 21:18

    כבר אמרתי לך שהשמלה מאוד מחמיאה לך.

    חוץ מזה, התמונה הראשונה למעלה מקסימה!

    השבמחק

שיהיה לך יום קסום מלא בנצנצים וחדי קרן מעופפים!