8 ביולי 2012

DIY בכאילו

ביום שישי בצהריים יצאתי לכיוון רמת החיל כדי לחגוג יום הולדת לידיד במוזס. במחשבה לאחור אני ממש מטומטמת שבכלל הסכמתי לצאת בחום הזה לאנשהו, ואני צריכה להאשים את עצמי על כל רגע שבו רציתי למות מהחום ולא יכולתי ללכת אפילו מטר אחד בלי להזיע בשלל מקומות שלא נעים לגלות שהגוף יודע להזיע בהם.

לפני שנסעתי לרמת החיל הלכתי ברגל לדואר כדי לאסוף שני פריטים מהממים שהזמנתי מאסוס: נעליים שהיו קטנות עלי במידה אחת שלמה מהמידות הרגילות שלהם, ושמלה שגיליתי שיש לה עצמות מחוך בחזה, מה שגרם לה לשבת עלי ממש לא טוב וגם לא להסגר. 
נראה לי שזה סימן מאלוהי האינטרנט להפסיק להזמין משם לכמה חודשים. אני מוצאת עצמי מחזירה פריטים יותר משאני משאירה בזמן האחרון, וכנראה שאני עושה טעות בהערכה שלי לשמלות או שאסוס התחילו לזייף קצת בגזרות שלהם.



חיפשתי בארון שמלה קלילה לקיץ אך מספיק חגיגית ליום הולדת, ומצאתי את שמלת הג'ינס של H&M שקניתי בסייל לפני כמה שבועות. הבד של השמלה דק הרבה יותר מג'ינס ממוצע מה שהקל עלי קצת עם החום...



את השרשרת עשיתי בעצמי במסגרת השקת "תכשיט אקספרס" שהוזמנתי אליה.
תכשיט אקספרס הוא שירות חדש בשיטת "עשה זאת בעצמך" - בוחרים את התכשיט שרוצים להכין, מקבלים את כל החומרים והדרכה צמודה ויושבים להכין אותו בחנות.

כל ההכנה לוקחת בסביבות 40 דקות, אני אישית מצאתי את זה כחוויה כיפית לעצלניות שכמוני. אני אוהבת לאסוף אלף ואחד מדריכים להכנת תכשיטים אבל לא מוצאת את עצמי יושבת ועושה את זה באמת (בעיקר כי זה כאב ראש לחפש את החומרים המתאימים וללכת לקנות אותם), וכשהולכים לשבת בסטודיו שבחנות זה באמת קורה ובאמת יוצאים עם שרשרת מוכנה.




שרשרת: 230 ש"ח, צמיד: 160 ש"ח

 

שרשרת: 290 ש"ח, עגילים: 125 ש"ח


שרשרת: 270 ש"ח




להשיג ב"חרוז כזה", בוגרשוב 84 תל אביב (מאחורי דיזינגוף סנטר).

5 תגובות:

  1. השרשרת שהכנת ממש מקסימה. אולי תעלי קלוז אפ שלה?? אני ממש סקרנית לראות אותה מקרוב.

    השבמחק
  2. שרשרת מקסימה וגם אני בעד קלוס אפ :-)

    השבמחק
  3. אנונימי10.7.2012, 0:23

    רציתי להתייעץ לגבי אסוס. איזה מידה של שמלה כדאי להזמין משם אם לובשים 44-46 בארץ?
    ומה המחירים על שליחת המוצרים חזרה אליהם?

    השבמחק
    תשובות
    1. היי! מתנצלת על התגובה המאוחרת
      אני מאמינה שמידה 16 תהיה בדיוק מתאימה. הכי מומלץ למדוד את היקף החזה בסנטימטרים ואז להשוות בטבלת המידות של השמלות (יש לינק לsize chart בכל עמוד של כל פריט) ולוודא איזו מידה צריך בדיוק.
      המשלוח עולה כמה שהדואר גובה לפי משקל - בד"כ זה יוצא 10-15 ש"ח לחבילה.

      מחק
  4. שרונה ואירנה - אשתדל לצלם השבוע :)

    השבמחק

שיהיה לך יום קסום מלא בנצנצים וחדי קרן מעופפים!