15 ביולי 2012

הגירל קראש של הרגע: פאן בינגבינג

(לפוסטים נוספים על הגירל קראש שלי)


בוקר זה הוא בסימן גילוי עובדות, כך שלטובת הפוסט הזה אצטרך לחשוף את העובדה שאני אוהבת להסתיר: אני חובבת (מאוד!) צילומי סלבריטאים באירועים. אני לא עוקבת אחרי כל אירוע ואני פוסחת בהנאה על כל "עונת טקסי הפרסים" (המוזיקה, השחקנים, האמנים וכל שקר כלשהו אחר) ולרוב אני ממש לא מתעניינת בצילומים האלה.

עם זאת, מדי פעם יש אירועים מיוחדים שפשוט כיף לראות בהם את כל המי והמה לובשים בגדים נוצצים ומראים את פרצופם האמיתי: ההשקעה המוגזמת בבגדים, באיפור, בשיער, העמידה במשך דקות תמימות מול צלמים שיצלמו אותי מכל הכיוונים והזוויות (אחרי שהודיעו בראיון שבוע לפני שהם שונאים להצטלם והם אוהבים לעסוק באומנות שלהם בלבד!).

מבחינתי אחד האירועים המובילים הוא שבוע פסטיבל הפרסים בקאן שבדרום צרפת, אליו טסים על הכוכבים ההוליוודים ועולים על השטיח האדום ערב אחרי ערב במשך שבוע שלם. באחד השידורים של השטיח האדום בערוץ האופנה הבינלאומי גיליתי יהלום נוצץ ומחייך בשם פאן בינגבינג (כן... זה השם) ומרוב ההתרגשות התחלתי לחרוש את האינטרנט בנוגע לבחורה המוזרה הזו.


פאן בינגבינג בפסטיבל הקולנוע בקאן

אם היה טקס פרסים למתלבשים הטובים ביותר בפסטיבלים יוקרתיים שכאלה, פאן בינגבינג היתה לוקחת את קטגוריית הקלאסה בהליכה. בחיים לא ראיתי אישה שעולה על השטיח האדום ונראית לא מתאמצת, נינוחה בבגדים כל כך מהודרים ויוקרתיים. היא נראית כמו בת מלוכה אבל בפועל סתם עוד שחקנית סינית שהצליחה להשתחל לתעשייה ההוליוודית.




כל הנינוחות הטבעית הזו לא באה לפאן בינגבינג בחינם אלא עלתה לה בכמה ניתוחים פלסטיים מוכרים שעושים שחקנים אסייאתיים על מנת לפרוץ לשוק המערבי כמו ניתוח אף, ניתוח עינים (הוספת הקפל של העפעף), הצרת סנטר ועוד.


פאן בינגבינג בפסטיבל הקולנוע בקאן
שומרת על המסורת הסינית בשמלה בהדפס אדומה בהדפס סיני מסורתי


פאן בינגבניג בשבוע האופנה בפריז


על השער של מגזין "מאדאם פיגארו"


על שער המגזין "Trends Health"


על השטיח האדום בפסטיבל הקולנוע בקאן
מציגה לראווה את המסורת הסינית בשמלה רקומה בציור סיני קלאסי


על השטיח האדום בפסטיבל הקולנוע בקאן


על השטיח האדום בפסטיבל הקולנוע בקאן


סוגרת את התצוגה של סטפני רולנד לחורף 2012-2013 בפריז

ובונוס: מופע מבדר במיוחד התרחש לפני שבוע וחצי בשבוע האופנה לקוטור בפריז כשפאן פינגפינג עלתה למסלול ואחריה רצו ארבע עוזרות שסידרו את השובל הבלתי אפשרי מאחוריה (החל מדקה 1:09)


6 תגובות:

  1. באמת מדהימה... מבינה אותך לחלוטיין בקטע הזה.

    השבמחק
  2. לא התחברתי למראה שלה והיא דווקא נראית לי סתם עוד בחורה אבל מאוד אהבתי את השמלות שהיא לובשת, במיוחד אלו בניחוח מסורתי. השמלה הרקומה פשוט וואו!

    השבמחק
  3. אלוהים כמה שהיא מהממת, והבגדים שלה *_*

    השבמחק
  4. גם אני מאוהבת בה לחלוטין מאז שראיתי תמונות שלה מפסטיבל קאן. אני אוהבת בעיקר את זה שהלבוש שלה מקורי ושונה משל שאר הכוכבות על השטיח האדום, היא מצליחה ללבוש הדפסים שנראה לי בערך אף אחד לא יכול - ממש משב רוח רענן.

    השבמחק
  5. אני מודה שהיא היפהפיה, למרות שקצת קשה לי עם כל הניתוחים. אבל כל העניין הזה של לנתח את עצמך כדי להיראות יותר מערבית ואז להתלבש בבגדים סיניים גורם לי לחשוב שהיא פשוט מנסה להיות ממתק אסייתי לתרבות המערב, וזה קצת מוריד ממנה בעיניי.

    השבמחק
  6. פאן מדהימה והשובל השאיר אותי פעורת פה, אני חושבת שלא נשמתי כשהיא עלתה על המסלול!

    השבמחק

שיהיה לך יום קסום מלא בנצנצים וחדי קרן מעופפים!