22 ביולי 2012

חגיגה איטלקית עם דוד דולצ'ה ודוד גבאנה

אני לא יודעת איך זה אצלכן, אבל לפעמים יש לי רגעים בחיים שאני מפנטזת להיות שייכת למשפחה אחרת לחלוטין, סתם כדי לשכוח לכמה רגעים מהריבים המשפחתיים אצלנו. במשך שנים הייתי מבקרת אצל חברות בבית ומקווה להתחלף איתן ליום אחד, ושנים לקח לי עד שהבנתי שכל המשפחות דפוקות בדיוק באותה מידה. גם אצל החברה שהכי קינאתי בה עם המשפחה המושלמת יש סדקים, וגם במשפחה הכי יפה למראית עין יש איזה משהו רקוב. 

משפחה מסורתית היא משהו מוזר שלא ברור לי איך הוא מחזיק מעמד בימים מודרנים שכאלה. כנראה זה משהו שטבוע לנו בגנים, הרצון להתקבץ לקבוצות גנטיות כדי לשרוד, ולהתפזר כדי להרחיב את המעגל הגנטי.

זו העונה השניה שדולצ'ה וגבאנה בנו את הקמפיין שמדבר ישירות לנימי הלב שלי: המשפחה המסורתית. בעונה הקודמת דולצ'ה וגבאנה בנו סטים שלמים של חופשה משפחתית באיטליה וככל הנראה העונה המשפחה ממשיכה את החגיגה המשפחתית הקלאסית והשמחה שלה, זו שכולנו רוצים להצטרף אליה בתור אחד מבני המשפחה.

Dolce & Gabbana 
Fall Winter 2013 Ad Campaign
Starring:  Monica Bellucci, Bianca Balti, Bianca Brandolini



אני מקווה שאתן זוכרות את הפוסט על תצוגת האופנה המהממת ביופיה לחורף 2013 של דולצ'ה וגבאנה, כי עכשיו היא מגיעה לחנויות ומבחינתי זו סיבה אדירה למסיבה (בעיקר כי החברות העממיות ייצרו חהעתקים או בגדים "בהשראת" הקולקציה המורכבת והנפלאה הזו).

החוכמה בקמפיין של דולצ'ה וגבאנה היא שילוב הסצינות בתוך החיים הנורמטיבים של המשפחה המסורתית בת שלושת הנפשות.



מרכיבי הסט והמלהקים בקמפיין עשו בשכל כשליהקו את השחקנית מוניקה בלוצ'י היפהפיה כדודה הסקסית, שלל נשים צעירות שמייצגות את האופי השונה של כל אחד במשפחה, ומלאי גברים ונשים אותנטיים למקור והאווירה האיטלקית הכפרית.


הרגעים האלה שבא לי להיות הסבתא הסורגת עם הבגדים של הדודה היפהפיה.





ובונוס:


שבוע טוב :)

5 תגובות:

  1. הקמפיין הזה הוא אחד האהובים עליי ללא ספק!
    הייתי שמחה להיות חלק מהמשפחה הזו ליום אחד :)
    זה עושה לי חשק לראות סרטים של בניני ולשתות קפה איטלקי.

    השבמחק
  2. הם קנו אותי במוניקה בלוצ׳י- הסיבה היחידה לראות מטריקס 2 (יאק)

    השבמחק
    תשובות
    1. לא נעים לי להגיד אבל אני אפילו לא זוכרת שהיא משחקת שם, וראיתי את הסרט לפחות פעמיים (והוא שעמם אותי לפחות פעמיים - אהבתי רק את הראשון והאנימטריקס) :(.

      מחק
  3. אחד הקמפיינים האהובים עליי אי פעם. לאחת הקולקציות האהובות עליי אי פעם, בכיכובה של אחת השחקניות היפות ביותר בעולם...
    כמה שאני אוהבת את האווירה האיטלקית בתמונות, אפשר לשמוע אותם צוחקים וצועקים. מתה על העליזות של דולצ'ה וגבאנה כל קולקציה מחדש!

    השבמחק

שיהיה לך יום קסום מלא בנצנצים וחדי קרן מעופפים!