3 ביולי 2012

A Forest Fairytale

לפני הפוסט, רציתי לבשר לכל מי שהתבאסה שלא הספיקה לראות את תערוכת הסטודנטים של שנקר "החומרים שמהם עשויות המילים" שיש לכן עוד הזדמנות!

התערוכה מוצגת בימים אלה בקניון הגדול (אבנת) שבפתח תקווה בקומה העליונה ותוצג עד ה-22.7.2012. אמנם לא ניתן להתקרב לדגמים כמו בתערוכה המקורית והרקע המבולגן של הקניון לא דומה לרקע הבטון שבגלריה, אבל עדיין שווה לקפוץ ולראות אם אתן בסביבה.

----------

כשמתעסקים בעולם האופנה מגלים שהוא מלא בהפקות אופנה מכל הסוגים והמינים, וקצת קשה לסנן ולראות מה באמת מעניין מכל הבלאגן הזה. 

כשאני רואה הפקות אופנה של בחורות משוחות בשמן ומרוחות על כסא נוח ומשתזפות במקום אקזוטי כלשהו, לא הדוגמניות ולא ההפקות מושכות אותי בכלל. אבל כשאני רואה הפקות אופנה כמו ההפקה הבאה, מתחשק לי להכנס ישר לתוך הסט, לחטוף מהדוגמנית את כל הבגדים ולחבק את כל היצורים הפרוותיים שבאיזור...

A FOREST FAIRYTALE
Mulberry Autumn Winter 2012 campaign
by Tim Walker



לא במפתיע, מדובר בעוד שיתוף פעולה פורה ומוצלח בין הדוגמנית לינדזי ויקסון (הקראש שלי, ולעוד הפקות בהשתתפותה) לצלם האגדי טים ווקר שאחראי להפקות האופנה האגדיות (כמה לדוגמא: 1, 2, 3) ביותר בתעשיית האופנה.

קשה לפספס את הרפרנס האדיר לספר הילדים הקלאסי "ארץ יצורי הפרא" (או "Where the Wild Things Are") שנכתב על ידי מוריס סנדק. שמספר על ילד בעייתי שנשלח לחדרו ללא ארוחת ערב כעונש, וחולם על ארץ מופלאה מלאה ביצורי פרא. לא כמו שאר ספרי הילדים, הספרים של סנדק היו מלאים באימה ופחד תוך מוסר השכל, ועמדו לביקורת נוקבת במשך שנים רבות.

מוריס סנדק נפטר בחודש מאי האחרון (לפני חודש וחצי) בגיל 83 מסיבוכי שבץ.






ובונוס: הספר מוקרא על ידי מוריס סנדק, הסופר שכתב את הסיפור בליווי התמונות המקוריות.

3 תגובות:

  1. הפקה מגניבה ביותר! אפילו אהבתי חלק מהבגדים :-)

    השבמחק
  2. באמת הפקה מהממת! תודה!
    בא לי לחבק את הדובי הענקי הזה!

    השבמחק
  3. איזה כיף לראות יצירתיות והעזה ולא רק ניסיון נואש למיניות לעוסה. נהניתי ביותר.

    השבמחק

שיהיה לך יום קסום מלא בנצנצים וחדי קרן מעופפים!