17 בפברואר 2013

דברים יפים: מומלצים באינסטגרם

אז יום אחד אני חושבת לעצמי, "בואנה, יש פה באינסטגרם אוסף של אמנים ממש טובים". וכמה ימים אחר כך חשבתי לעצמי "בואנה, אני צריכה לחלוק אותם עם העולם!".

אז על אינסטגרם אין לי הרבה מה לספר, אתם כנראה כבר יודעים מה עושים שם. לי לקח קצת זמן להבין שיש אנשים שמעלים תמונות באמת מעניינות ולא רק את עצמם מצטלמים מול מראה במעלית או משתזפים בים או כרגיל, חתול (שזה פחות או יותר מה שאני עושה, מוזמנים לבקר באינסטגרם שלי shushonet@), אלא ממש מתעדים את תהליך היצירה שלהם ואת החיים שלהם, שמסתבר הרבה יותר מעניינים מהחיים שלי.

אז הנה כמה מומלצים שיעשו לכם נעים בעיניים:

1) bellaharrisart@ - מאיירת אופנה


2) camias_enskilda@ - ציירת שוודית


3) arthuraleksander@ - ארתור אלכסנדר, מעבר לעובדה שהוא מעצב נפלא הוא צייר מוכשר בטירוף ששולט בפנטונים ברמה פנומנלית וגורם לי לרצות לדפוק את הראש בקיר


4) dearkukula@ - דיר קוקולה היא ציירת מוכרת בסצינה הפופ-מודרנית, אבל מי מאיתנו יודע שבעצם מדובר בנטלי אברמוביץ', בוגרת שנקר? :)


5) jessicaraesommer@ - ג'סיקה סומר היא מהאנשים האלה שהלכו לעשות קריירה בעיצוב פנים ואיכשהו הגיעו להיות מאיירי אופנה כי הם פשוט נורא מוכשרים


6) richeybeckett@ - מאייר אנגלי שמשתמש בעטים ודיו בלבד


7) shicha22@ - ואחרונה חביבה - אי אפשר בלי שירה ברזילאי, בוגרת שנקר, עורכת גרפית ראשית של מגזין GOstyle, ואיירה כנראה כל איור אופנה שראיתם לאחרונה בארץ


שבוע טוב :)

7 תגובות:

  1. Cool selection!:) Going to check them...

    השבמחק
  2. חצאית מיני21.2.2013, 22:19

    אמנם לא ממש אופנה, אבל אי אפשר בלעדיה - dailydoodlegram, המאיירת גפן רפאלי, שמאיירת מדי יום איור המורכב מצילומים שהועלו באותו יום לאינסטגרם.

    השבמחק
  3. מקסים מקסים!!תודה על השיתוף:))

    השבמחק
  4. אנונימי3.3.2013, 13:21

    תודה על ההמלצות! ציורים מדהימים!

    השבמחק
  5. נהדר ממש מוכשרים..תמיד שמחה למצוא חדשים לעקוב אחריהם :-)

    www.photogenici.com

    השבמחק
  6. אנונימי9.5.2013, 19:55

    איפה את? מתגעגעים אלייך!!

    השבמחק

שיהיה לך יום קסום מלא בנצנצים וחדי קרן מעופפים!