12 בפברואר 2013

WTF Asos #6: ההיסטריה חוזרת

אוקיי, אסוס, אנחנו צריכים לדבר על זה. שתקתי הרבה זמן אבל אני לא יכולה שלא להגיד לא יותר כל מה שאני חושבת יותר. אסוס, אתה מכוער! אתה מגעיל, אתה באיכות ירודה, וג'יפה עלייך.
כןכן, פינת WTF Asos חזרה. שלא מרצוני החופשי, אני משוטטת בחודשים האחרונים באסוס ונראה שהם ממש מחכים שאחזיר את הפינה הזו מהאוב כי כל מה שאני מצליחה למצוא שם הם בגדים ממש, אבל ממש מכוערים. אז בואו נדבר על זה רגע:

חצאית הקסמים שתגרום לבחורה רזה במידה 36 להראות כמו פיל שהולך להתפקע מבד וילון המקלחת המנוקד שבו הוא התעטף הבוקר.


חולצת השיק-בית-חולים שתגרום לכל מי שיראה אותך ברחוב לשאול "מה קרה?!?!?" ולתהות מאיזה בית חולים ברחת וגנבת את הפיג'מה של מחלקת האשפוז.




בשמלה הזו מישהו התאמץ במיוחד כדי לגרום לנו לחשוב ממבט ראשון "וואו! איזה הדפס מרהיב" כדי שלא נשים לב לזוועה המתחוללת בגזרה האיומה הזו. השרוולים הארוכים וחוסר המותן המשווע (אם הצליחו לעבוד עלי בתמונה הקדמית, בגב רואים הכל) יגרמו לכל מי שהתלהבה מהדפס האגרטל הזה... להראות כמו אגרטל.



אני לא יודעת מה קורה פה, אבל אם מישהי השתכנעה לקנות גופיה שתגרום לשערות בית שחי שלה להיות ארוכות וירוקות, אולי כדאי שתזמין גם תור לבדיקת ראיה באותה הזדמנות.


לא. לא. פשוט אמרו לא. זה לא שיק. זה נראה כמו תרנגולת שלא סיימו למרוט אותה.


בהתחלה צעקתי "שיו! איזה מגניב!" ואז זה הכה: זה לא. זה פשוט לא. וזה לא הדפס, כל מספר מורכב מעשרות פאייטים קטנים ומנצנצים. פספוס ענק, וזה עולה 1600 ש"ח.


אנחנו מתדרדרים, חברה, אנחנו מדרדרים.
הבחורה היחידה ששנות השמונים לא קיבלו.



ולפינאלה, הגרסה הטראשית לחד קרן של אסוס:



יאללה ביי.

5 תגובות:

  1. זה תמיד קורע אותי מצחוק הדברים האלה. מעניין מי קונה את זה...

    השבמחק
  2. אנונימי13.2.2013, 9:24

    טוב זה קרע אותי מצחוק, מסכימה עם נושא האיכות, אבל חייבת שלא להסכים בעניין הכיעור. אני אישית מתקשה לקרוא לבגד מכוער (שריטה שכזו) כי אני מאמינה שזה עניין של טעם, ושזה סובייקטיבי, ועם סטייל וגישה נכונה כל בגד יכול להיראות מצוין. בעיניי למשל שמלת האגרטל מצאה חן. אבל בהחלט נהניתי לקרוא. XO

    השבמחק
  3. תוך כדי קריאת הפוסט קפצה לי התראת מייל מאסוס...

    השבמחק
  4. הכי אהבתי את היוניקורן. הבא ברשימת הקניות שלי :)

    השבמחק
  5. looks kind of ridiculous! didnt like!

    השבמחק

שיהיה לך יום קסום מלא בנצנצים וחדי קרן מעופפים!