14 בפברואר 2013

שבוע האופנה בניו יורק: אלטרנטיבה לוולנטיין מאת טום בראון

את טום בראון הכרתי לראשונה בפוסט על התצוגה לעונה הקודמת שלו, במגזין האינטרנט לעיצוב ReDesign, שבהזדמנות זו אמליץ לבקר ולהתעניין - הוא כתוב היטב ומביא חומרים מקוריים שקשה למצוא במקומות אחרים.

טום בראון אמנם בן 48, אבל די חדש בתפקיד מעצב האופנה בשוק. הוא הקים את החברה על שמו לפני שבע שנים ועיצב במשך חמש שנים בגדים לגברים בלבד - מהלך טבעי בהתחשב בעובדה שרוב חייו עבד בארמאני (כאיש מכירות) ובראלף לורן, והתקדם בסולם התפקידים עד לניהול מחלקת העיצוב של החברה.

הרקע והנסיון המובהק של בראון בעיצוב בגדי גברים ובפרט חליפות מחוייטות בתפירה עילית השתקף בבגדי הנשים שהחל לעצב לפני שנתיים, והביא איתו תוצאות מהירות: ליין הבגדים לנשים התפרסם מהר מאוד, במיוחד בעזרת הגברת מישל אובאמה שלבשה מעיל שלו לטקס ההשבעה לנשיאות השניה של ברק אובאמה.


אז מה קשור טום בראון עכשיו?
שבוע האופנה של ניו יורק מתרחש בימים אלה, והתצוגה האחרונה לעונת החורף של טום בראון הוצגה זה עתה, ונתנה אופציה מצויינת לוולנטיין שקורה היום.
אתם כבר מכירים אותי, אני עוקצנית וצינית, וולנטיין נראה לי כמו יום מטופש במיוחד שגורם להרבה אנשים להתבכיין על כלום ולכל השאר לבזבז כסף, לא יכולתי לחשוב על אלטרנטיבה טובה יותר לוולנטיין מההצעה של טום בראון: נשים בלבוש גברי, חזק, תיאטרלי, מרפרפות עם ורדים מעל גופתם המדממת של הגברים הכפותים למיטות באמצע מסלול התצוגה (הסרטים האדומים שקשורים על הזרועות מסמלים את הדם באופרה).

עברו לדקה 1:48 כדי לשמוע את טום בראון מדבר על הקולקציה ולראות את הדוגמניות עם הורדים על המסלול

לא אכביר במילים לגבי הפרטים קטנים והחכמים שהופכים את הקולקציה הזו למתוחכמת ומוצלחת במיוחד, שכן התמונות באמת מדברות בעד עצמן. אני רק רוצה להגיד שאני רוצה אותה בארון. מינוס הפרווה.
אנחנו עוד נדבר על הפרווה הזאת.


















אם חגגתן היום, אל תקחו אותי ללב. ותזכרו שגם בשנה הבאה אני אתמרמר על החג האדיוטי הזה.
:)

7 תגובות:

  1. Das is sooo gut!! נדיר שרואים תצוגה ומשהו זז ומתעורר בפנים. תודה רבה מיכלי

    השבמחק
  2. אהבתי במיוחד כי זו קולקציה מעצימה. גם אם במציאות הדוגמניות כחושות, כאן הן לא נראות כאלו והתחושה היא שאלו בגדים שגם בחורה במידות אמיתיות תוכל ללבוש (עם קצת עידון של ההדגשות המוגזמות). בהחלט תחושה שמתאים למישל אובמה להעביר :)

    השבמחק
  3. זה נורא מרגיז שהגימור שלו הוא רק צעד אחד מלהיות מושלם, אבל איזה בדים ואיזה חזון!
    פנטסטי

    השבמחק
  4. looks looks it taken from another times! great!

    השבמחק
  5. מעניין אם הוא מעצב עדיין בגדים לגברים

    השבמחק
  6. אכן מעצב שמבין עניין בתחום בגדים לגברים

    השבמחק

שיהיה לך יום קסום מלא בנצנצים וחדי קרן מעופפים!