2 במאי 2011

חוויית הקניה המחורבנת במשביר לצרכן

עבר חודש מאז שהכרזתי על אתגר חדש שהצבתי לעצמי - לא לקנות בגדים.

אז עכשיו אני יכולה לספר את האמת ולגלות ששנשברתי באמצע החודש, אבל למטרה שלא יכולתי לוותר עליה ולכן מבחינתי היא לא נחשבת - הייתי חייבת לקנות חזיית סטרפלס (אחרי שהזמנתי אחת מ-Brastop, לפני חודשיים, היא היתה גדולה עלי, החזרתי אותה, ושכחתי לקנות אחת חדשה) שלא תלחץ לי על הקעקוע החדש. כיוון שלא היתה לי ברירה (לא, ללכת בלי חזיה זה לא שיק ולא מגניב) הלכתי לקנות אחת.
ב-H&M יש חזיות סטרפלס עד מידה D. הן לא עלו לי על הציצי. הלכתי למשביר לצרכן. 
"שלום, אני מחפשת חזיית סטרפלס"
"כן, איזה מידה להביא לך? B? C?"
זה השלב שבו הלבנתי לחלוטין. כאילו, סיריוסלי? אגב, היא טרחה לעשות את זה מול החבר שעמד לידי. למה שלא תלכי לקופה ותכריזי במגפון מה דעתך על מימדי החזה שלי?
"אני כרגע לובשת מידה E, חשבתי יותר בכיוון הזה"
"אה באמת? זה לא נראה ככה!"

פתאום נזכרתי מי זו. זו אותה מוכרת שבגיל חמש עשרה נכנסה לי לתא המדידה, דחפה לי ידיים, שכנעה אותי לקנות את המידה הלא מתאימה ותקעה כאלה מבטים נוראיים. 
אני את הציצים שלי גידלתי בשלב די מאוחר, עד גיל שש עשרה בערך לבשתי מידה B וחשבתי שבזה אצטרך להסתפק כל חיי (וזו ההזדמנות שלי לעודד את כל הבנות שקוראות כאן - יש לכן עוד סיכוי!). מיותר לציין כמה חסרת בטחון הייתי בנוגע לחזה שלי, וכמה כל החוויה הזו לא תרמה לקניה הזו.

אז למוכרת מהמשביר לצרכן - חתיכת חולרע, אני מאחלת לך שהציצי הנפול שלך יגיע לך לפופיק בגיל שישים ואז נראה כמה תהיי בטוחה בעצמך וכמה תרצי להמשיך להעליב קונות שלך.

הבעיה היא שבאמת הייתי לחוצה לקנות חזיה. זה היה יום לפני ערב חג, ואני לא יודעת מה אנשים אחרים סיפרו לכם - קעקוע זה דבר כואב. בשעתיים הראשונות של הקעקוע הייתי בסדר, אחרי שש שעות הגוף שלי כבר נכנס לטראנס משל עצמו ורעדתי כמו משוגעת.  יום אחר כך זה כאב, אבל פחות. גם יומיים אחר כך.
אז קניתי חזיה.


אחת החזיות המחורבנות שקניתי בחיי (תפירה פשוטה מדי, הבד בקושי מחזיק בעומס, והיא הוציאה המון צבע בכביסה), וגם אחרי הנחה של 7% היא עלתה לי 204 ש"ח. של חברת סלוגי, אגב.

אני במשביר לצרכן כבר לא אקנה יותר חזיות. אני מעדיפה להזמין מהאינטרנט ולהסתכן שהחזיה לא במידה שלי, מאשר לעבור את החוויה הזו שוב.

7 תגובות:

  1. מיכל, 222.5.2011, 21:42

    מה אני אגיד לך, אני מחזיקה באמונה הזאת כבר שנים רבות, והוא עוד לא גדל.

    השבמחק
  2. יואו, מעניין אם זו אחת כי גם לי יש חוויות נוראיות של קניית חזיות מהמשביר! המוכרת מציקה וחסרת ידע במידות, נתנה לי את כל המידות והגזרות הלא נכונות.
    בקניון אינטימה ואפרודיטה זכו בתקן שלי לחנויות הלבשה תחתונה.
    בכל אופן, גם חזיות סטרפלס מאוד טובות ונכונות יתקשו לתמוך בקאפ E. אני אפילו לא טורחת לחפש אחת בשביל D

    השבמחק
  3. אנונימי2.5.2011, 23:34

    הסיבה שבגללה אני לא קונה במשביר היא המחירים. המחירים הם ממאה ומעלה, והרבה מעלה, ממש לא מחיר סביר לחזיה לדעתי.
    מה שכן, אם את הולכת עם חבר לקנות חזייה את לא באמת יכולה לכעוס על המוכרת שהיא משערת את המידה שלך לידו.
    ועוד נקודה - ההתייחסות שלך למידה B היא כאילו שזו מידה של ילדות לא מפותחות. מידה B יכולה להיות מאוד יפה, זה לא בהכרח בנות שטוחות, וחבל שבנות ירגישו רע עם עצמן כשהן קוראות שעוד "יש להן סיכוי".

    השבמחק
  4. מיכל - תחליפי גלולות. השפעה בטוחה. ;)

    ללה - סביר להניח שאותה אחת, ואם לא, גם ככה כל השאר לא שוות הרבה!
    באינטימה ואפרודיטה גם היו לי חוויות לא משהו, למען האמת. בעצם יש אחת ליד הסושי עם מוכרת מאוד נחמדה, אבל לא הצליחה לשכנע אותי לקנות כלום...

    לאנונימי -
    אני מסכימה לגבי המחירים, הסיבה היחידה ששוה לקנות שם היא כשיש כפל מבצעים, וכשיש חבר מועדון. אחרת זה פשוט לא שווה את זה.
    לגבי ההערה עם החבר - הבעיה שלי לא היתה שיעור המידה, החבר שלי מדקלם את המידה שלי בע"פ ויודע גם המרות למידות אירופאיות. הבעיה שלי היא ה"מה באמת, זה לא נראה ככה".
    לגבי מידה B - לא יודעת אם ראית תמונות שלי או ראית אותי במציאות, אבל לגודל שלי זה מאוד מאוד לא פרופורציונאלי. במיוחד שזה היה 85-90 בהיקף. B זה לא כל כך שטוח ויש בנות שזה נראה עליהן אחלה, לי זה פשוט עשה צורה של בלוק (גם לא ממש היו לא מתניים) ומאוד התייסרתי מהעניין.
    אני אכן צריכה לתקן את עצמי - "יש לכן סיכוי" הכוונה אם אתן פשוט סובלות מהחזה שלכן כמוני. אגב, אם ז הבעיה היחידה שלכן בחיים, שאלה יהיו הצרות שלכן...

    השבמחק
  5. בד"כ הסיוט הכי גדול במשביר הוא האיטיות. תור שלא נגמר, מאחר והקונות ברובן בנות מאה (וגם חלק נכבד מהמוכרות) - וההתנהלות נסחבת בהתאם.
    לגבי האטיטיוד, בלי ספק מצריך שיפור. בשישי האחרון הגעתי גם אני לחדש את מלאי החזיות שלי. דווקא היו מבצעים שווים ולא נפלתי קורבן להנחה המגוחכת של 7%. לא היה מקום בתאי מדידה של הלבשה תחתונה, והמוכרת (האדיבה, במפתיע) הפנתה אותי לאגף נשים, שם הייתה מוכרת זקנה ומעצבנת. כשסיימתי למדוד הקשישה הנרגנת פשוט העמיסה עלי את הקולבים והחזיות שהשארתי בתא, ודרשה שאחזיר הכל לאגף הלבשה תחתונה. WTF? אני לא עובדת שם, בסה"כ נאלצתי למדוד באגף אחר של החנות..
    אגב, החזיה שמצאתי בסוף יפה להפליא, נוחה ובמבצע שווה. אבל אם המשביר מעוניין במתיחת פנים (AND THEY DO) - כדאי להצעיר קצת את הסגל בחנויות.

    השבמחק
  6. גם לי הייתה חוויה דומה, אבל מה שהפיל אותי מצחוק זו השאלה של המוכרת "לאיזה אירוע את צריכה את החזייה?" ???????????

    השבמחק
  7. אחד הדברים שאני שונאת לקנות זה חזיה. לשיפור חווית קניה ממליצה על "בנות פסיה" בקינג ג'ורג' בת"א. אל תתני למראה הזקן של החנות להטעות, יחס מקצועי ואדיב של מוכרות מקסימות

    השבמחק

שיהיה לך יום קסום מלא בנצנצים וחדי קרן מעופפים!