2 באפריל 2011

אתגר אפריל ומפגש החלפת בגדים

שני דברים יש לי להגיד היום.

הראשון הוא האתגר/פרוייקט/איסור/איך שתרצו לקרוא לזה שאני מציבה לעצמי.
זהו חודש אפריל, החודש הכי יקר בשנה פחות או יותר. קונים המון תכשירי ניקוי לנקיון הכולל השנתי, קונים איפור ובשמים כי יש מבצעים, וקונים בגדים חדשים לחג, לקיץ שנכנס וכל תירוץ אחר שרק אפשר לחשוב עליו.
כלכלית, אין לי שום רצון להתרושש מהחודש הקרוב. אין לי מספיק בגדים לקיץ כי בקיץ שעבר לבשתי ארבע מידות יותר. אין לי בגדים לחג כי אני מתארחת אצל הצד הדתי של המשפחה, וכל השמלות שלי קצרות.
מצאתי את עצמי מסכמת לי בראש רשימות ענק של בגדים שאני צריכה. חזיות, תחתונים, שמלות, חולצות, מכנסיים. אני צריכה את הכל.
למה בדיוק אני צריכה את כל הבגדים האלה? האם באמת יש לי חוסר משמעותי בארון שמונע ממני ללבוש בגדים נקיים כל השבוע? נפל האסימון והבנתי שמדובר בחשיפה תקשורתית גדולה מדי. אני מקבלת קופונים במייל כל היום אבל בכלל אל אוהבת את הבגדים. כבר חודש שאני משוטטת ב-Asos כל הבגדים כל כך מכוערים. אני בכלל לא צריכה אותם.
החלטתי שאני אצליח להסתדר ואני אמצא כבר פתרון יעיל. במצבי לחץ יוצאים ממני פתרונות מצויינים, ואם אסור לי לקנות בגדים - אני אמציא אותם!

לכן, חודש אפריל הקרוב מוכרז בזאת כחודש ללא קניות בגדים. החבר שלי נקרע מצחוק כשאמרתי לו את ה אז עכשיו יש לי אתגר נוסף - להוכיח גם לו שאני יכולה.

הדבר השני שרציתי לספר עליו הוא ההתחדשויות האחרונות בארון.
הראשון הוא תיק ששבה את לבי ברגע שראיתי אותו בחלון הראווה. אני מסתובבת עם חצי בית בתיק ולכן חובבת תיקים עצומים, ומתה על הדפסים קטנים. כשמדובר בחתולים אני לא חושבת פעמיים ופשוט קונה.
התיק נקנה בחנות בשם Shopping בכיכר המדינה (כן כן, באותו מקום בו נמכרים תיקים של לואי ויטון ב-4,500 ש"ח), ה' באייר 10. הוא עלה לי 70 שקלים.


ביום שישי שעבר ארגנו מפגש החלפות קטן בביתי. למי שתהתה איך המפגש נראה, כך ערימת הבגדים נראתה אחרי שרק שתי בנות שמו את מה שהביאו איתן. הערימה גדלה קצת אחר כך.

(למעוניינות - שני מפגשים החלפת בגדים נוספים יתקיימו החודש. מפגש החלפת בגדים במידות גדולות יתקיים באדיבות פורום אופנה מלאה. לפרטים - הודעת המפגש.
מפגש החלפת בגדים ללא הגבלת מידות (אפשר להביא מידה 34, ואפשר גם 54) יתקיים ב-22.4 ברמת גן. פרטים נוספים יגיעו בהמשך.)


אבל הלהיט האמיתי של המפגש:
 עוגת הבראוניז של סווטי.
 מציאות שלקחתי לי מהמפגש: 
בוקסר ורוד, וחגורת בטן רחבה בצבא חאקי.

 מציאה נוספת מהמפגש: עוד תיק חדש!

שבוע טוב :).

2 תגובות:

  1. יש לנו שני מפגשי החלפחות החודש (טוב, אני בוודאי אגיע רק לאחד...)
    את תצליחי להמנע מקניות בכיף, לפי דעתי המדופלמת

    השבמחק
  2. אל תהיי כל כך בטוחה, אני נוטה להוציא המון כסף על המון דברים קטנים שאני ח-י-י-ב-ת.

    השבמחק

שיהיה לך יום קסום מלא בנצנצים וחדי קרן מעופפים!