26 בפברואר 2011

איך למצוא בגדים בחינם?

לפני שנה בערך הבנתי שאני מבזבזת המון כסף על בגדים. שמתי לב שמחיר ממוצע לשמלה הוא 350 ומאמיר צפונה, ג'ינס בחנות למידות גדולות לא יעלה פחות מ-250 ש"ח, וחולצה פשוטה תעלה כמו גליל בד שלם. הבנתי שאם אני שמנה, גורלי הוא להתרושש. לא פעם הייתי מגיעה לקופה והאשה שלפני בדיוק היתה חותמת על חשבונית של 1000 ומשהו ש"ח. מספר הפריטים - שלושה. 
אמנם זכיתי לעבוד במשרה שמאפשרת לי לחיות בכבוד ולא לרעוב ללחם, אבל רבאק - למה אני לא יכולה לקנות בגדים בבאזרים כמו כל הרזות? למה יש רק One size?
ואז גיליתי את פורום אופנה מלאה בתפוז, שמהווה פלטפורמת שיחה והיכרות עם נשים נוספות שלא מתחשק להן ללבוש בגדיםב איכות זבל במחיר של מותגים. 

מעבר להיכרות עם הקניות באינטרנט ופינת המבצעים הקבועים שמעדכנת איפה יש הנחות בארץ ובאיזה חנויות מוכרים במידות 42+, הפורום מתכנס כל כמה חודשים להחלפת בגדים. הרעיון יובא מהחלפות הבגדים ההמוניות שנהוגות בערים כמו אוסטרליה ונוחל הצלחה מסחררת בארץ, ומתבסס על עקרון "הזבל של אחד הוא האוצר של האחר".

ביום שישי נסעתי לתיאטרון הקליפה בתל אביב, למפגש ההחלפה מצויידת בשתי שקיות מלאות בגדים. אני שמחה לבשר שחזרתי בחזרה הביתה עם שתי שקיות מלאות בגדים חדשים!
זה, אגב, מה שלבשתי. סלחו לי שפיטשפתי את הכתם באמצע החזה שהצלחתי לייצר באמצעות סלט ביצים מסנדוויץ' ארומה. אוף.

נעליים (כבר ראיתם בעבר)
שמלת פיטר פן בצבע חלודה (ASOS)
ועגילי גלידה (שוק אקססוריז)

מעל לבשתי ג'קט טוויד (שהשגתי בגאווה רבה במפגש ההחלפה הקודם!)


אז כך נראה המפגש. כל אחת מגיעה למפגש עם בגדים שהיא לא רוצה ללבוש יותר/קנתה והתחרטה/קטנים עליה/גדולים עליה, מניחה את השלל על השולחן ומתחילה לנבור בבגדים שאחרות הביאו. הבגדים, האקססוריז, הנעליים והתיקים שלא מצאו בית חדש - נארזים בשקיות ומועברים לתרומה (הפעם ל"לשובע", בפעם הקודמת לויצ"ו).

 
 הבנות עטות על המציאות


 מודדת את המציאה החדשה

 נילי, בלוגרית אופנה ותרבות, מדגמנת את השמלה החדשה שמצאה

לאחר שכתבתי את הפוסט על עולם הלוליטות נשאלתי על ידי מספר אנשים איך אני מגיעה לאירועים מעניינים כאלה. העקרון החשוב ביותר הוא פשוט להחזיק כמות מכובדת של חברים מגניבים שמתעניינים כמוני בנושאים שמחוץ לזרם המיינסטרים הרגיל.
הפעם התגלגלתי איכשהו עם החברה הכי טובה למסיבת הפתעה של בחורה שלא הכרתי, שאורגנה על ידי פורום היפה והחנון בתפוז. מילא ההפתעה שבמסיבה - אבל גם החנונים הגיעו לחגוג איתנו!

אור שוחט, אני ואלון בלומנטל

שבוע טוב שיהיה :)

12 תגובות:

  1. יוו, איזה מאממים הם!!! פעם הבאה שיש היפה והחנון- את חייבת לקחת אותי איתך! אני מתחננת!!!!


    (והחיוך שלך פשוט מאושר... איזה כיף! :-))

    השבמחק
  2. וואו, אני בתמונות הייצוגיות :)

    השבמחק
  3. אמור להיות מפגש רשמי בקרוב עם כל החנונים, אני ממליצה לעקוב אחרי הפורום! :)
    ותודה תודה - אכן היה סופ"ש פשוט נהדר!

    השבמחק
  4. נילי - דהה!! איך אפשר לוותר על החינניות שלך?

    השבמחק
  5. אביטל היפה26.2.2011, 23:14

    בונא מיכל זה לא פייררררררר
    למרות שזה התוכנית הכי מזוייפת בעולם בערך אבל זה אור כיאילוו

    ופעם הבאה שיש מפגש כזה תודיעי לי !

    השבמחק
  6. איזה תמונות מדליקות
    היפה והחנון לא ממש עושה לי את זה
    אבל כמו שאמרתי לך במפגש
    היית לבושה עשר!

    השבמחק
  7. השימלה הזאת פשוט יושבת עלייך בול!
    אין דברים כאלה!

    השבמחק
  8. אביטל - זה היה ספונטני :).
    יהודית - תודה רבה!!
    בוביק - 3>

    השבמחק
  9. אאוטפיט פשוט מקסים!!!
    את רוב הקניות שלי אני לא עושה ברשתות האופנה מהסיבה הפשוטה שהמחירים גבוהים מאוד. לא מזמן עשיתי סטיילינג לחברה שהיא קצת מלאה ולקחתי אותה לסיבוב קניות, היא קנתה המון פריטים (2 זוגות מגפיים, שמלות, אקססוריז, חולצות, עליוניות, מכנסיים, גרביונים ועוד) בפחות מ-600 שקלים. אני מלאה יותר ממך ואני מוצאת בגדים ופריטים מהממים ומיוחדים במחירים מגוחכים למדי, צריך לדעת איפה לחפש.

    השבמחק
  10. תודה אלי! :)
    אני אשמח לפירוט סיפורים או תמונות או אפילו סיבוב משותף בחנויות מגניבות, אני עדיין חדשה בתחום השופינג האמיתי. הקניות שלי היו תמיד בחנויות למידות גדולות בלי יותר מדי ברירות ולא הייתי מעזה להכנס לחנויות במידות רגילות כי המוכרות היו כל כך מגעילות...

    השבמחק
  11. בכיף! שלחתי לך מייל :)

    השבמחק
  12. i have posted me wearing the peter pan collar dress that i blogged about on my previous post that you ommented on,check it out x

    השבמחק

שיהיה לך יום קסום מלא בנצנצים וחדי קרן מעופפים!