18 בפברואר 2011

ללבוש פיג'מה לעבודה (וכמה הגרלות חינם)

כשמתחילים לגור לבד מתחילים להכיר לאט לאט את החיים האמיתיים. לחזור בשמונה מהעבודה רצוצה ועייפה, להכין אוכל, לשעשע את החתולה, לנקות את הבית, לשטוף כלים, לעשות כביסה. אני מודה ומתוודה שאני עדיין לומדת איך לעשות את כל זה בדרך הקשה. האתגר האחרון - לעשות כביסה.
בהתאם לתכנית שלי לרדת עוד במשקל, כנראה ואחליף עוד מידה או שתיים ולכן התכניות שלי הן לקנות כמה מעט בגדים שאפשר. כמובן שהמשימה הזו כמעט בלתי אפשרית כי תמיד חסר לי משהו בארון, או תמיד יש מבצע, או תמיד יש משהו ממש יפה שבא לי עליו עכשיו. אבל בצורה מדהימה אני עדיין מחזיקה מלאי בגדים מצומצם ביותר ולכן למלא מכונת כביסה זה הרבה יותר מסובך לי - לוקחים לי שבועיים ללבוש את כל הבגדים כמה פעמים עד שיהיו מלוכלים וימלאו לפחות מכונה אחת, וצריך למלא כמה צבעים. האפשרות השניה היא כמובן להפעיל מכונה חצי ריקה אבל חשבון החשמל ירקיע שחקים ולא זכיתי בלוטו לאחרונה.
כך הגעתי למצב שהיום בבוקר פתחתי את הארון והבנתי שאין לי מה ללבוש, אבל באמת. כל החולצות לוכלכו, כל המכנסיים מחכים לכביסה. הפתרון? להמציא בגדים מחדש.
מסתבר שאף אחד לא שם לב שלבשתי היום את הפיג'מה שלי - חולצת טריקו שחורה ופשוטה לחלוטין. נהגתי ללבוש אותה עם 20 קילו יותר ונראיתי קצת פחות טוב בה כך שמעולם לא חשבתי שאוכל לצאת איתה לציבור הרחב בלי להראות נורא.


 אז מה אני לובשת?
- גופייה אפורה (ראלף קטה)
- חולצת פיג'מה שחורה (האנגר)
- ג'ינס קרם (גולף). מטונף, אבל אף אחד לא ישים לב אם אלבש את זה עוד יום אחד לפני הכביסה
- ג'קט מחוייט (ASOS). לא עבר כביסה יותר מדי זמן, אבל ממש לא מסריח
- נעליי אוקספורד (קליגולה)

 כן, הג'ינס כבר גדול עלי.

 מימין: אירוע חד פעמי של חיוך על הבוקר
משמאל: שיטה בטוחה לא להצטלם עם הבעה מטומטמת

 עגילים (דיווה)

טבעות (H&M)

ולחינמים שהבטחתי: בלוגי האופנה חיים ותוססים השבוע, ומארחים מגוון הגרלות -
1. ASOS בפייסבוק מגרילים פריט חינם בכל שעה
2. POPE LOVE מחכים לfan ה-500 שלהם בפייסבוק, ומגרילים אייטם חינם מהחנות!
3. שרונה מחלקת מפגש חינם עם הסטייליסטית רביד מנשה
4. photo.fashion.passion מגרילה חזיה (גם במידות גדולות!!) לבחירתך

בהצלחה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שיהיה לך יום קסום מלא בנצנצים וחדי קרן מעופפים!