19 בספטמבר 2011

אלילות היופי של הוליווד: מרילין & מישל

לא הייתי בוחרת בה כמתאימה ביותר לתפקיד נסיכת הוליווד המיתולוגית, אבל מישל וויליאמס עושה את זה. רק שלוש שנים אחרי המוות המתוקשר של בעלה לשעבר הית' לדג'ר, מישל ווילאמס משחקת את מרילין מונרו, מלכת המוות הטרגי, בסרט "My Week with Marilyn" שיצא לאקרנים בחודש הבא.

את הרומן שלי עם מרילין מונרו התחלתי בצורה די עקומה. אהבתי (ואני עדיין אוהבת) שירים של מרילין מנסון, והדמות המוזרה שלו כל כך עניינה אותי שהחלטתי לחפש עליו מידע. זה לכשעצמו די נדיר אצלי, אני ככלל לא מחפשת מידע על להקות ואמנים כי אני לא אוהבת שמוכרים לי יח"צ במקום אומנות. בכל מקרה, יום אחד גיליתי שזה לא השם האמיתי שלו, אלא שילוב של מרילין מונרו וצ'ראלס מנסון (הרוצח הסדרתי).
שנים שלא ממש הבנתי למה היה הייפ ההיסטרי סביב השחקנית הבלונדינית, מה כל כך מיוחד בה? בסך הכל עוד בחורה שמאנפפת בקולה ושרה מדי פעם, והציצי שלה היה שפיצי! מה זה בכלל? (מחשבות של בת ארבע עשרה, להזכירכם).

אחר כך ראיתי את "גברים מעדיפים בלונדיניות" בפעם הראשונה, והאינסטינקט הראשון שלי היה לרוץ לחפש חזיה שתעשה לי ציצי שפיצי כמו של מרילין מונרו. אז הבנתי כמה השפעה יש לבחורה הקטנה שכבר מזמן מתה.


מגזין ווג יצא בחודש אוקטובר עם כתבת שער על הסרט והשחקנית (לראיון המלא איתה: ממש כאן), בהפקת צילומים מרהיבה למדי. 

הנה כמה תמונות מההפקה, וכמה תמונות מהכוכבת ההוליוודית האמיתית.

  מרילין מונרו. תמיד תהיה הזוהרת מכולן.

 מישל וויליאמס.

מרילין מונרו.

 מישל וויליאמס.

מרילין מונרו.

מישל וויליאמס. 

מרילין מונרו.

 מישל וויליאמס.
אוף, תמונה מוצלחת ממש

מרילין מונרו.

 מישל וויליאמס


 מרילין מונרו.

 מישל וויליאמס.

 מרילין מונרו. 
מצד אחד היא יפה כמו הבת של השכנים,

 מצד שני, היא האשה הכובשת בסרטים (מתוך "גברים מעדיפים בלונדיניות").

ועוד קצת מרילין מונרו.

4 תגובות:

  1. מדהימות, שתיהן! אני לא יודעת מי יותר.

    השבמחק
  2. מרילין מונרו יכולה להיות יפיפיה, עדיף למישל ויליאמס שתישאר מי שהיא (לא כלכלית כמובן), החיקוי לא מתקרב למקור.

    השבמחק
  3. הייתי משבצת מישהי אחרת לתפקיד. סקרלט ג'והנסון למשל. אני לא כל כך אוהבת את מישל וויליאמס בוינטאג', לדעתי הסגנון לא מחמיא לה - לא האיפור ולא הלבוש.

    השבמחק
  4. מסכימה עם קודמתי. מישל וויליאמס לא מתאימה לתפקיד. היא לא מקרינה את אותה מיניות בשילוב עם תמימות. חסר לה משהו. ראיתי את הסרט איתה באתר של סרטים לצפייה ישירה עם תרגום ולא נפלתי בכלל. האמת, סקרלט באמת היתה עדיפה , למרות שגם היא קצת מעצבנת.

    השבמחק

שיהיה לך יום קסום מלא בנצנצים וחדי קרן מעופפים!