1 בספטמבר 2011

זהירות, טרנד! צבעי השלכת מגיעים

פעם לכל עשור היה סגנון לבוש משלו, גזרות משלו, צבעים משלו. היום איבדנו את האחיזה החזקנה שלנו בשנים ואנחנו מתמקדים בעונות ובחצאים מהן. בכל חודשיים משנים את הגזרות הצבעים והמראה הכללי, למען כל תעשיית האופנה והבידור יקנו עוד בגדים חדשים ארון שלהם וירגישו טוב עם עצמם שהם מעודכנים ושיקים.

מה יכבוש את החנויות בסתיו/חורף? כתום, זהב, חרדל, צהוב... בקיצור, צבעי שלכת.

Autumn Carpet of Maple Leaves - Fall Colours, Germany

זו הפעם הראשונה שאני לא נחרדת מטרנד חדש שמפציע, אולי בגלל שהוא יותר רטרו וחזרה למקורות מאשר המצאה חדשנית ומפתיעה. אי אפשר שלא לחשוב על שנות השבעים כשמסתכלים על הצבעים האלה!

נראה שהחורף שלנו לא יהיה משעמם, אפור-שחור כמו תמיד והבלחת הצבע תהיה הכתום על כל גווניו כך שהפעם אשמח לאמץ את הטרנד ולעוט על החנויות כדי לקנות בגדים בצבעים שמחים שישמו אותי גם בעונות הבאות.

לפני הכל: איפה משיגים את הבגדים בצבעי השלכת?
וול, שום דבר לא מעניין אותי לאחרונה חוץ משמלות ולכן זה מה שתקבלו, אבל תסמכו על הרשתות שהן מייצרות כמה פריטים מאותה פלטת צבעים.

Fall 2011 trends




(לחצו על תמונת הפריט לרכישה!)




איך הטרנד הזה נראה בעולם?

על שטיח ה-Teen Choice 2011, בלייק לייבלי מדגמנת את הצבע האולטימטיבי לחורף

אדום דהוי הולך מצויין עם חום. מתוך הלוקבוק של Free People, לחודש יולי

כמו להתפלש באדמת חמרה. מתוך קולקציית חורף 2011 של Chloe

Americana Manhasset, קולקציית חורף 2011

אולי מינוס הפרווה הזו. Americana Manhasset, קולקציית חורף 2011

קצת מזכיר לי פוקדור, אבל חמוד נורא. מתוך מגזין Elle קנדה, אוקטובר 2011

מגזין Elle אוקראינה, ספטמבר 2011

הצבעים בפרטים הקטנים: מתוך מגזון Glamour UK, ספטמבר 2011.

חורף עם צבעים חמים. מתוך מגזין Harper's Bazaar ספרד, ספטמבר 2011

מתוך הקולקציה האחרונה של J. Crew, אלופי בגדי הצמר והחורף

בטוח שהצבע הזה ישתלט על הקולקציה העונה: H&M
בדי חורף, צבעים שמחים! של J. Crew כמובן

מתוך Marie Claire הונג קונג, ספטמבר 2011

כתום וורוד במגזים Marie Claire, ספטמבר 2011

סבנטיז מושלם אצל  רודרטה (Rodarte) בקולקציה החדשה לחורף 2011

עוד קצת מ-H&M, פשוט כי הולכת להיות קולקציה מוצלחת 

ללבוש מונוכורמטי, עם פריט אחד בוהק. מתוך מגזין Vouge סין, ספטמבר 2011

קייט, הו קייט! מתוך מגזין VOGUE UK, אוגוסט 2011

ולנווין עם הבלחות צבע בקמפיין אינטרנט משעשע:


5 תגובות:

  1. זו פשוט הגרסה הסתווית, רצינית ומהורהרת של הפיצ'יים-כתומים-וורודים שסבבו אותנו הקיץ.
    בכלל, הגיוני שיהיה עכשיו טירוף סביב צבעים רוויים ובולטים מאוד. יותר מדי זמן היה פה ניוד, סוף סוף כיף להסתובב בחנויות (הצבעוניות של פול אנד בר היא דוגמה מצוינת לכך, וממש עושה לי טוב).

    השבמחק
  2. אני הולכת כל כך לאהוב א החורף הזה!!!
    הצבעים האלה נהדרים. והשמלות....

    השבמחק
  3. מרג'ורי, נראה לי שאת צודקת. זה נראה כמו שדרוג (כמו בפוקימון כזה?) של טרנד הקולור בלוק, כל הצבעים הבוהקים מתורגמים לצבעים די שמחים לחורף.

    Miss Sin - מיותר לציין שחלק מהשמלות כבר בדרכן/בארון שלי? :P

    השבמחק
  4. אהבתייי! בלוג מגניב ביותר:-)

    השבמחק
  5. טוב...מתי אני יכולה להגיע להשתמש קצת בארון שלך?!

    השבמחק

שיהיה לך יום קסום מלא בנצנצים וחדי קרן מעופפים!