28 באוקטובר 2012

סוודר חתולים / שמלת כלה בעשרות אלפי שקלים / טיול בנמל תל אביב

מכירות את הימים האלה שאתן משוטטות איפושהו, ופתאום מגלות תגלית נפלאה ומפתיעה ונהדרת? רציתי לחלוק אחת כזו שגיליתי בשבוע שעבר במקרה.

בשבוע שעבר החבר ואני יצאנו לדייט בנמל (בחרנו רנדומלית תוך כדי טיול לאכול בקפה נמרוד, היה טעים ושירות טוב, מומלץ בהחלט!).  
נכנסו לחנות של קום איל פו, שהיתה אחת החנויות האלה שאני עוקבת אחריהן כבר שנים אבל מרגישה קצת לא נעים להכנס אליהן - קהל היעד הוא נשים מבוגרות יותר, והבגדים הם בגדי מעצבים - ולא  מן הנמנע שטווח המחירים יהיה גבוה הרגיל.

הפעם הרגשתי שיש לי תירוץ מספיק טוב, כי דריה שועלי אצרה אוסף בגדים ופתחה חנות פופ אפ בתוך קום איל פו. וכשדריה שועלי עושה משהו, אני הולכת לראות (גילוי נאות: את דריה הכרתי בגלגול הקודם כשהיא הקימה את אתר האופנה Sense of Fashion ואני הצטרפתי לסטרטאפ בתור ה-QA).
תחילה הגעתי לראות את סוודר החתולים והצטערתי לגלות שהוא אפילו יותר מקסים במציאות, נעים ומשובץ בחרוזים קטנים. הוא אפילו היה אוברסייזד כזה שמתאים לכל מידה.  הסוודר לא הלך איתי הביתה עקב תקציבי המצומצם. אוף.

מעו.

אחרי שעזבתי את הסוודר במנוחה משכתי לשוטט בחנות שהרגישה לי כמו מוזיאון לאופנה, עם מחלקה לבגדי וינטג' עתיקים, מחלקה לקולקציות נוכחיות של המקום ומחלקות למעצבים אורחים בתוך החנות. והכי טוב במוזיאון הזה, שמותר לגעת במוצגים.

חלק אחד שתפס לי את העין במיוחד היה קולקצייה מבדים עדינים, קלילים ונעימים, שקופים עם המון שכבות. קשה לי לתאר כמה מורכב כל אחד מהבגדים וכמה חתיכות תפורות בפנים. הקולקציה "רקפת לוי הנד מייד", מעוצבת ונתפרת על ידי רקפת לוי.

כמה שמלות לדוגמא:


הסתכלתי על אחת מהשמלות, וחיפשתי את תגית מחיר. מצאתי. 16,500 ש"ח. כנראה שאני לא קהל היעד בכל זאת.
טווח המחירים הכללי לשאר הפריטים הוא 2,000-10,000 שח.



ענק לצוואר מאותה קולקצייה:



רקפת לוי אינה מעצבת אופנה ביום יום, והקולקציה הזו היא הקולקציה הראשונה שהוציאה כבגדים ללבישה לקהל הרחב. את שאר הבגדים שהיא מעצבת מאז 1993, כשסיימה את לימודיה בשנקר היא מציגה על מבחר במות בארץ ובעולם.
לוי מעצבת חלל, תפאורות ובגדים להצגות ומופעי מחול, סרטים ותכניות וזכתה בפרסים ארציים ובין לאומיים רבים על עבודותיה.
בשנים האחרונות רקפת לוי משקיעה את רוב מאמציה בבית הספר לעיצוב במה ותלבושות שנושא את שמה, בית הספר לעיצוב אמנויות הבמה

2 תגובות:

  1. הסוודר! הסוודר משגע!

    השבמחק
  2. אני מאחלת לך שבקרוב מאוד זה יהיה טווח המחירים של הבגדים שאת תעצבי!

    השבמחק

שיהיה לך יום קסום מלא בנצנצים וחדי קרן מעופפים!