10 ביוני 2012

הדודה והפיקניק

השבוע גיליתי אירוע חשוב במיוחד שמתרחש כל שנה ביוני. מעולם לא שמעתי עליו, אף אחד לא רוצה לחגוג איתי, אז היי! אני הולכת לחגוג אותו בבלוג. 
יום הפיקניק הבינלאומי (נשבעת שלא המצאתי) מתקיים בכל שנה ב-18 ביוני, וכל מה שעושים בו הוא... פיקניק!

הפיקניק האולטימטיבי בשבילי הוא כזה שאין בו שמש, אין בו חול, אין בו דשא, ובכלליות פיקניק ללא פיקניק. משהו כמו הפיקניק בסוויני טוד (הבו לי את ג'וני דפ בשיער פרוע ואת הבגדים של הלנה בונהם קרטר). 


אבל חלומות לחוד ומציאות לחוד. פיקניק בישראל צריך להיות נעים וקליל ונחמד, ובארץ חובה לבלות בשמלות בהירות שלא סופגות את אור השמש, מבדים קלילים כמו שיפון או כותנה דקה ונעימות לקיץ. 
הוזמנתי ביום חמישי לבקר אצל הדודה, היא La Tante בצרפתית, בוטיק אופנה אינטימי ביפו

בעלת הבוטיק, איריס פרידמן, דיילת אל-על בעברה שטיילה בכל העולם ואספה בגדי וינטג' יחודיים הבינה שאוסף האופנה שלה מיוחד מספיק כדי להמכר לכל המבקשות. האוסך מכיל בעיקר שמלות וינטג' פרחוניות ומתוקות, וגם שמלות שהולכות עם קו הבגדים שאספה של מעצבים ישראלים כמו פיו פיו.

המינוס במבחר של בגדי הוינטג' הוא טווח המידות. איריס העידה שלרוב יש אצלה שמלות במידה 44, אבל כשהגעתי הן כבר נקנו (הבונוס: אם תבקשו יפה אולי תקבלו הודעה מהבוטיק כשהן בנמצא) כך שלא יכולתי למדוד שום שמלה שתתאים לפיקניק הדמיוני שלי. אז החזקתי אחת והמשכתי לפנטז בעצב.



מה שמבדיל את החנות משלל חנויות הוינטג' שאני מכירה בארץ הוא ההשקעה בפרטים הקטנים. מישהו מכיר חנות שיוצאת לצלם בגדים נבחרים של הקולקציה באיכות הפקת אופנה?






La Tante נמכר בבית גלריה ייחודי ביפו, בין שוק הפשפשים לנמל יפו, ממש על קו המים. הסטודיו פתוח במהלך השבוע בתיאום מראש, כתובת:נמל יפו 32 דירה 3 טלפון:0544300873

מחירי השמלות נעים בין 300 ל-600 ש"ח.

תגובה 1:

  1. למה שלא תעשי פקניק בבית תחת המזגן? לא חייבים לצאת בחוץ לחום וללחות בשביל פקניק נחמד!

    אני לא בקטע של וינטאג' וגם אין לי תקווה למצוא את המידה שלי בחנויות כאלה אבל זה נחמד שיש בוטיקים כאלה כי נראה שכן יש ביקוש.

    השבמחק

שיהיה לך יום קסום מלא בנצנצים וחדי קרן מעופפים!