27 באוגוסט 2011

מיומני הנסיכה האפלה: אן האתווי

לא יכולתי לסבול את הפרצוף שלה עד עכשיו, המבט תמיד היה חצי ריק והחיוך הזחוח שלה עצבן אותי. אבל אן האתווי חצתה לצד האפל, ועשתה את זה טוב כל כך!

אן האתווי, למגזין Interview, ספטמבר 2011:











אם הגעתם עד כאן, הנה דוגמא למישהי שניסתה להיות קשוחה ואפלה ובמקום זה יצאה פתטית: קייט הולמס לווג ספרד, אוגוסט 2011.


להפקה השלמה: כאן.

7 תגובות:

  1. אנונימי27.8.2011, 16:51

    היא עדיין מעצבנת.. בזבוז של הפקה - יכלו לקחת דוגמנית אנונימית או שחקנית אחרת שלא מעלה אנטגוניזם. אין לי מושג איך מכל השחקניות בחרו דווקא אותה לקאטוומן הבאה. אכזבה.

    השבמחק
  2. במשחק עצמו של קאטוומן אני די בטוחה שהיא תיפול. עוד לא ראיתי ממנה פרצוף רציני/סקסי אחד. היא טובה בלהיות אהבלה (להלן: המלכה הטובה מאליס בארץ הפלאות), אולי זה יח"צ מוצלח ממש שישכנע אותנו לראות את הסרט למרות הליהוק ההזוי.

    השבמחק
  3. I like the feel to your blog, it's defferent to others! This photoshoot with Anne Hathaway is beyond amazing, it's dark yet romantic, edgy yet feminin :D

    Closet Full Of Style

    השבמחק
  4. בעיניי היא אחת מהנשים הכי יפות כי ליופי שלה יש גם אופי... קשה לי להסביר, אבל בכל אופן התמונות כאן רק מחזקות אתה תחושה שלי. אני מתה עליה.

    השבמחק
  5. היא בהחלט יפה בתור אלמנה מיוסרת.

    השבמחק
  6. עוד לא החלטתי אם אני חושבת שהיא יפה או לא. כאילו הכל נכון אבל גדול כזה.. מאוד גס. אבל היא גם כן מאוד יפה.
    בכל מקרה, אחרי שראיתי את 'אהבה וסמים אחרים' החלטתי שיש לה גוף מדהים ואת השדיים הכי יפים בעולם. בקטע מפתיע.

    השבמחק
  7. אן האתוואיי מקסימה ואינטליגנטית לשם שינוי. היא לא מקרינה טיפת פרכיות ואולי בגלל זה לא אהובה כל כך בישראל. פשוט אלגנטית ומקסימה ומצחיקה. ראיתי את כל הסרטים שלה באתר של סרטים לצפייה ישירה עם תרגום ונהניתי מכולם! ועכשיו יש לה תספורת קצוצה מהממת שמראה שיש לה ביטחון עצמי כדי לקצץ את השיער היפה שלה.

    השבמחק

שיהיה לך יום קסום מלא בנצנצים וחדי קרן מעופפים!