12 ביולי 2011

אם הייתי רוטשילד, או סתם מוזמנת למשתה בבית המלוכה

בחיי שהייתי קונה את כל מה שתראו היום.
אני לא מתחברת בדרך כלל לעיצוב הפריזאי, הוא קצת מתוחכם לי מדי וקצת מתנשא מדי וכל כך לא קשור למציאות שזה כבר מעליב את האינטיליגנציה לקורא לזה "שבוע אופנה", כאילו מישהו באמת הולך ללבוש משהו מזה חוץ מכוכבות הוליווד על השטיח האדום. איכשהו השנה קולקציית ההוט קוטור של החורף היתה מקסימה. העניין הוא שמרוב הבגדים המוזרים והאקסטרווגנטים קשה למצוא את פנינות היופי האמיתיות.

תכלס, גם הקולקציות האלה הן אופנה אלטרנטיבית לכל דבר. הן לא לבישות. אי אפשר ללכת עם זה אפילו למסיבת סיום (אלא אם את לומדת בבית ספר פרטי עם שכר לימוד של מליון בשנה), אולי למסיבות קוקטייל של מועדון הסילון או אירועי התרמה או לוויות של מעצבים כמו אלכסנדר מקווין. נו, כל הדברים האלה שאנשים עשירים עושים.

אראמני, קולקציה שלמה בהשראת יפן,
חליפת עסקים עם חגורת אובי. זה פשוט מקסים 

דיור. דברים שקייטי פרי היתה לובשת. 
צהוב בננה וורוד מסטיק דהוי זה פשוט כל כך חמוד ביחד!

דיור.
מוכנה להתחתן עם זה, כולל הכובע!

ג'אן פול גוטייה.
חליפת עסקים מצמר עם חצאית מתנפחת. אלוהים, זה גאוני

ג'אן פול גוטייה. ווי מדאם!


ג'אן פול גוטייה.
למען האמת, הטריק של דוגמנית זקנה על המסלול עבד עלי, ולא רק שהיא לא בת 18 אלא בת 50,
היא גם לא דוגמנית אלא זמרת צרפתייה מפורסמת (מילן פארמר).
  
ג'אן פול גוטייה.
קלי אוסבורן היתה מתה ללבוש את זה

ולנטינו.

ולנטינו.
הפרטים הקטנים הרסו אותי.

3 תגובות:

  1. תצוגות הקוטור בדר"כ לא אמורות להיות לבישות.. בעבר עוד היה בזה צורך והיו לקוחות אבל היום זה בעיקר בשביל להעלות את ערך המותג.
    מותג שעושה קוטור נחשב הרבה יותר ממותג שלא וכך הם יכולים לתמחר את האופנה הלבישה שלהם בסכומים יותר גבוהים.
    בכל מקרה, אני לא יכולה להרשות לעצמי לא קוטור ולא רדי טו וור, אבל זה בהחלט נחמד שיש עדיין אנשים שיוצרים אופנה לשם היצירה, האמנות, היופי וההשראה.

    השבמחק
  2. CV, תודה :) לא חשבתי באמת על המשמעות של ערך המותג.

    השבמחק
  3. אני בהחלט הייתי לובשת את השמלה השחורה של ולנטינו אבל עד שאני אוכל להרשות אותה לעצמי אני בטח אהיה מלווה בפיליפינית נחמדה :)

    השבמחק

שיהיה לך יום קסום מלא בנצנצים וחדי קרן מעופפים!